Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
akşam üstü serdsar abinin yanına gittim termale.. dedim erdemi arayımmı :mrgreen:dedimçalışyodur dedim.. sonra bastım gittim serdar abiyi göremedimale: tabii..oraya gidince foto çekip irfana selam olsun die buraya koycaktım:mrgreen: dünkü gibi kısmet olmadı bu arada 700km devirmeye azkaldı ne geziyom beyav...:sunny:
sen buradan motorla ayrılırken yengen ve elif hemen balkona koşmuşlar seni motorla görmek için :cherry: bende bastım fırçayı girin uleyyynnn içeri ne gülüyonuz