Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Motomax dan EYE CASE arka çanta aldım. Çok kullanışlı önündeki düğmeyi çevirince kapak açılıyor ve açık kalıyor. Aldığınız yan çantadan bendede var kullanışlı çok şey alıyor. Güle güle kullanın.
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
Arkadaşlar PCX'e alışmışım, yazlıktaki çin malı scooterımı kullanamıyorum şu anda. Acaba benim motorda mı bir ayarsızlık oluştu diye düşündüm, çevredeki benzer motorları da denedim, kullanamıyorum. Sanırım ön lastik kalınlıklarının aynı olmasından kaynaklanıyor. Kaza yapıyordum az kalsın hafif virajda. Düz yolda ise koruyamadım çizgimi :S

Tabi sadece bu değil, malzeme kalitesi, çalışması, sürüş konforu tartışmasız eziyor bu motorları. Satamam eski motorumu, muayene, sigorta vb. bir çok borcu var ancak en kötü ihtimalle atarım :) Bedava verseler binmem sizin anlayacağınız bundan sonra çin malına :)
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
PCX 125 için branda alan var mı? Aldığınız yer ve fiyatı hakkında bilgi verirseniz çok iyi olur.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Arkadaşlar merhaba,
Şehir içi kullanım için bir scooter bakıyorum.
Eşim ile birlikte kullanacağım, yani çoğunlukla 2 kişi binilecek.
Benim boyum 1.90cm, eşim 1.75cm yani uzun insanlarız, PCX altımda küçük mü kalır?
PCX ile joyride200i arasında kaldım. Joyride hem 200cc (teknik detaylarda 171cc yazıyor), hem kasa olarak daha büyük fiyat olarakta 1000TL pahalı.

Kalite olarak Joyride ile PCX arasında dağlar kadar mı fark vardır? PCX'e henüz oturamadım, Joyride boyutları fena değildi.
Küçük durmadı oturunca, fakat sanki plastik kalitesi biraz zayıf gibi geldi.
Aralarında 45cc ve 3.6bg lik bir fark var. Bu çok bir şey ifade edermi bu hacimdeki scooterlar için? Toplam yük 140kg gibi düşününce.

Fakat PCX daha yeni bir motor sanırım, teknolojisi daha güncel. Start stop vb. güzel özellikleri var.
Honda olması, satarken vb. avataj olarak görüyorum.

Sonuçta 1 sezonluk almıyorum şuanda motoru. Boyutları küçük kalmadıkça cc yükseltmeye ihtiyacım olacağını da düşünmüyorum.
Güzel havalarda gezme aracı olarak uzun yıllar kullanabilirim.

Nedenleriyle birlikte yorumlarınızı bekliyorum PCX kullanıcıları olarak.

Teşekkürler
Engin
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Size tavsiyem iki motoruda görün ve üzerine oturun, hangisi içinize sinerse onu alın. Tabii eşinizde otursun artçı rahatlığıda mühim. Hayırlısı olur inşallah. Sorunlu motor temiz kullanılmayan bakımları yapılmayan motordur. PCX ten ben memnunum tavsiye ederim.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Bugün PCX'e de baktım, oturdum. Malzeme olarak Joyride dan daha kaliteli ve tasarımı çok daha şık gözüktü gözüme.
Ancak boyut olarak Joyride'dan bariz ufak hissettim. Özellikle otururken dizlerimi kırdığımı hissettim, sanki Joyride da ayaklarım daha ileride duruyordu, Diz açısı daha büyüktü.
Bir yandan da Joyride'dan boyut olarak küçük olması kullanım kolaylığı olarak daha iyi gibi sanki. Ne dersiniz?
Joyride'ın artçı için bel dayaması var, PCX te yok. Satıcı çanta alırsın dedi ama ben çantalı görünümü beğenmiyorum. Kurye hissi uyandırıyor bende.
Bir de konudaki arkadaşların aldığı çantalar ne kadar fiyatlı?

Joyride 200i - 7000+plaka = 7500tl nakit
PCX 125 - 5800+plaka = 6300tl nakit

Fiyatlar da böyle, PCX üstüne çanta+büyük cam takınca 7000tl gibi rakamlara yaklaşacak ise kafadan 7500 verip Joyride mı almalı???
Hadi deneyimli arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
kappa cam ve kappa 35'lik canta, baglanti demiri ve montaj dahil 375 tl. takinca daha guzel oldu bana gore, kuryeler keske benzeyebilse bu arada pcx'e ;)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Honda olmasından dolayı PCX siparişi verdim arkadaşlar. Umarım sezon sonunda pişman olmam, keşke 200lük Joyride alsaydım diye :)

Neyse ilk motorum olan PCX sahibi olarak almam gerekenler nelerdir günlük kullanım için?

Kask olarak Givi yarım kasklardan beğendik eşimle onlardan alacağız büyük ihtimalle.
Kilit olarak ne öneriyorsunuz?
Mont düşünmüyoruz şuanda, kullanıma göre bakabiliriz.
Mototalda büyük cam takılı PCX gördüm, Vespa havası katmıştı motora, kullanan varmı burada? İşe yarıyor mu?
Eldiven kullanım için mutlaka gerekli midir? Haftasonu gezmelerinde eldivensiz kullanabilir miyim?

Bir de bu aksesuarları uygun fiyatlı alabileceğim bir semt, sokak vb. toptancı yerleri var mıdır? Sirkecide varmış sanırım öyle yerler.

Yardımlarınız için teşekkürler
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
mont ve eldiven mutlaka olsun derim.ben korumasiz kesinlikle binmem. markete filan (site ici) giderken mont eldiven kullanmam ama kasksiz asla binmem. yola cikacaksaniz sicak olur demeyin montunuzu ve eldiveninizi de muhakkak kullanin. ben yazin file koruma kisin mont kullanirim.
 
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
3
herkese selamlar ybr 125 esd vardı sattım. pcx almayı düşünüyorum şehir içi kullanım ağırlıklı, ara sırada şehir dışı olabilir . tavsiye edermisiniz birde scooter ilk defa alacam böyle çabuk dağılacakmış gibi bi izlenim veriyo sizcede öyle mi
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar sizlerle birşeyler paylaşmak istiyorum
en yakın arkadaşım pcx125 esp olanını aldı ve ps150 ile pcx125 her anlamda kullandık

öncelerden burda 110 yapan arkadaşlar vardı bende yapamaz diyordum burada ufak bir polimiğe girmiştik:)
pcx125 125 cc göre ilk gazı verince şahlanmıyor ama genede seri hızlanıyor
düzde 100 geçtiğine şahit oldum ve artçıylada 100 kmhz buluyor
rodajdan sonra marmaris muğla muğla marmaris arasını 10 tl benzin yaktı bu süper bi oran
ben ps150 ile 15 tl banko yakıyorum ve az yaktım diye sevinirken pcx125 çok daha az yaktı
(rodaj sonrası 10 tl)

son hız. seriliktede ,125 cc utanmasa ps150 kafa bile tutucak
yokuşlarda ps150 bi altı olarak tırmanıyor.tekerleri çok ince oluşu aradaki bg farkını azaltıyor ancak yolda giderken yandan gelen rüzgar motordan atıcak kadar ediyor

kalitesinide beğendim önceden motora ihçiliği ucuz demişlerdi hiç öyle bi durum yok
ps150 kaliteli olmasın:p pcx125 son derece kaliteli
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
23
Sayın pcx kullanıcısı arkadaşlar haziran 2012 tarihinde motorumu alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Konu ile ilgili olan arkadaşların bilgilerini benimle paylaşırlarsa çok memnun olurum. Benim pcx ile ilgili tek sıkıntım selesi ! daha önceden bel fıtığı başlangıcı teşhisi konulmuş rahatsızlığım
vardı ancak beni çok rahatsız etmiyordu. Pcx kullanmaya başlamamdan itibaren seledeki pad kısmı ( çıkıntılı ve sert ) malzemeden yapılmış. Yolların
bozuk ve çukurlu bölgelerinde amortüsörün hareketini direk olarak oturulan bölgeye ileterek hasta bölgeye bir nevi darbe oluşturmaktadır.Sonuçta bu seleye çare aradım.Yabancı sitelerden (pcx seat cover) olarak aradım genelde uzak doğuda güven vermeyen siteler çıkıyor. Üstelik fiyat + kargo
bedeli korkunç. Türkiyeden bu konuda yardımı olabilecek (mevcut selenin geliştirilmeside olabilir) arkadaşlar olursa çok memnun olurum.Hepinize
saygılar...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Hayirli olsun motorunuz, ESP li olan sanirim aldiginiz, daha once de belirtmistim sele ve amortisor konusunu, seleyi kisa boylu uzakdogulular icin dusunmusler sadece, ben de pcx uzun sure kullandim ama sirt bolgemi rahatsiz ettigi icin memnun kalmadim, bende de gut hastaligi var, sana tavsiyem koltugu degistirmen ve arka amortisorleri degistirmen, beton gibi, benim yeni aldigim click te de beton gibiydi hemen degistim, garantiden cikmiyor, resimleri siteye koymustum, pcx taylandda uretiliyor ve burada cok fazla aksesuar mevcut ama dedigin gibi kargo asiri oluyor buyuk ve agir parcalar icin, koltuk konusunda yardimci olabilirim, fiyatlar cok uygun, kar almadan gonderirim, ama kargo icin yaklasik bir aya yakin surebilir gelmesi, ama sadece koltuk degisimi de konfor saglamaya yetmiyor, amortisor sart bence, honda amortisorleri ucuz yapiyor belli ki :) yeni cb125e lerde de ayni sorun var, koltuk ve amortisorler.


Sayın pcx kullanıcısı arkadaşlar haziran 2012 tarihinde motorumu alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Konu ile ilgili olan arkadaşların bilgilerini benimle paylaşırlarsa çok memnun olurum. Benim pcx ile ilgili tek sıkıntım selesi ! daha önceden bel fıtığı başlangıcı teşhisi konulmuş rahatsızlığım
vardı ancak beni çok rahatsız etmiyordu. Pcx kullanmaya başlamamdan itibaren seledeki pad kısmı ( çıkıntılı ve sert ) malzemeden yapılmış. Yolların
bozuk ve çukurlu bölgelerinde amortüsörün hareketini direk olarak oturulan bölgeye ileterek hasta bölgeye bir nevi darbe oluşturmaktadır.Sonuçta bu seleye çare aradım.Yabancı sitelerden (pcx seat cover) olarak aradım genelde uzak doğuda güven vermeyen siteler çıkıyor. Üstelik fiyat + kargo
bedeli korkunç. Türkiyeden bu konuda yardımı olabilecek (mevcut selenin geliştirilmeside olabilir) arkadaşlar olursa çok memnun olurum.Hepinize
saygılar...
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
23
sayın kursattekin sele konusunda yardımcı olurum demişsiniz.biraz açabilirmisiniz.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Bangkok-Taylandda yasiyorum, sele bol var ve uygun fiyatli, birkac gun beklersen hem fiyat bilgisi veririm hem de agirligina bakip postalama bedelini ogrenirim, eger begendigin bir model varsa, resim gonderirsen daha iyi olur, kafanda bir model yoksa ben sana bir iki resim cekerim,secersin.
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
23
Üstat tam yerindesin ilgin için teşekkür ederim.Bu arada motorun amartisörlerini kontrol ettim çok basit gibi geldi bana yay kısmını çevirince dönüyor içerideki amartisörde beraber dönüyor. Bu konuda hiç bilgim yoktur sadece şahsi görüşüm biraz ucuz gibi geldi. Ayrıca bilgi olarak motor siyah renk...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bangkok-Taylandda yasiyorum, sele bol var ve uygun fiyatli, birkac gun beklersen hem fiyat bilgisi veririm hem de agirligina bakip postalama bedelini ogrenirim, eger begendigin bir model varsa, resim gonderirsen daha iyi olur, kafanda bir model yoksa ben sana bir iki resim cekerim,secersin.

kardeş 20 ekim civarı bangkok'da olucam, 2 hafta kalıcam, geçen yazmıştın bilgisayar parçalarını vs uygun fiyatlı alıyorum diye, umarım görüşürüz, yardımcı olursun ...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
polo34 gelmeden once irtibat kurariz, musait olursan ve planin yoksa hem biraz gezmis oluruz, burada Turk bulmak cok zor, nedense ucaktan inip direk Pattaya yolcusu oluyor genelde, ne hikmetse Pattaya da tam Turkiye, herkes Turk :)

KOC arkadasim benim actigim konularda click var, onun amortisorleri ile ayni pcx, zaten hemen hemen herseyi ayni artik, sadece koltuktan dolayi click sectim zaten, motorda koltuk amortisor cok onemli, ozellikle artcin olursa ve biraz uzun gezi dusunursen. Siyah benim favori rengim motorda ama ben kirmizi aldim :) esim icin aldim o da tutturdu kirmizi diye, hala gozum siyahinda ama
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Kürşat bey, sele ve amortisör maliyeti bize ne olur? Kısa zamanda bilgi verirsen memnun olurum. Banada lazım, tabii gönderebilirseniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst