TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
kaza yapana geçmiş olsun allah korumuş.. mtorcuların bu birbirlerine olan bağımlılığını bende çok taktir ediyorum küçükleri saymıyorum 6 kazam oldu 50km hız üzeri.hepsindede motorcu arkadaşlarımın desteği vardı.allah görmeyi nasip etmesin bende nerde böyle bir olay görsem düşünmeden durup yardım ederim.kaza yapmasına gerek yok benzini bitenin lastiği patlayanın bile yanında durup bi işine yararmıyım diye sorarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

ramçom motoru vermişin hayırlı olsun.. filtreleri yunusla paylaşırız:)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaza yapana geçmiş olsun allah korumuş.. mtorcuların bu birbirlerine olan bağımlılığını bende çok taktir ediyorum küçükleri saymıyorum 6 kazam oldu 50km hız üzeri.hepsindede motorcu arkadaşlarımın desteği vardı.allah görmeyi nasip etmesin bende nerde böyle bir olay görsem düşünmeden durup yardım ederim.kaza yapmasına gerek yok benzini bitenin lastiği patlayanın bile yanında durup bi işine yararmıyım diye sorarım.

Herkezin senin gibi vicdanlı ve düşünceli olmasını dilerim. Bize biz motor severlerden başka kimsenin bir faydası yardım edeceği yok malesef. Lütfen her durumda bir birimize yardımcı olamaya çalışalım. Birgün Allah korusun o kötü durum içinde sizlerde olabilirsiniz. Kimse 5 dk sonra ne olacağını bilemez...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kaza yapana geçmiş olsun allah korumuş.. mtorcuların bu birbirlerine olan bağımlılığını bende çok taktir ediyorum küçükleri saymıyorum 6 kazam oldu 50km hız üzeri.hepsindede motorcu arkadaşlarımın desteği vardı.allah görmeyi nasip etmesin bende nerde böyle bir olay görsem düşünmeden durup yardım ederim.kaza yapmasına gerek yok benzini bitenin lastiği patlayanın bile yanında durup bi işine yararmıyım diye sorarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

ramçom motoru vermişin hayırlı olsun.. filtreleri yunusla paylaşırız:)

eve geleyim hallederiz arkadaşlar amaa köşede dursun apache alırım yine...
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
Motorcu arkadaşa çok geçmiş olsun. Fakat trafikde maalesef kaportamız vücudumuz. Aman arkadaşlar gideceğiniz yer 100 m bile olsa kaskınız takınız. Zaten trafiğe çıkıyorsanız kesin aksesuarlarınızı takın herhan herşey olabilir.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sağ sola yaklaşık 1 1.5 cm gibi oynar benzin deposu bu normaldir

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

kaza yapan kimse Allah acil şifa versin tam koruma şart her zaman söylerim :cat:Mehmet abi bugün senin motoru gördüm serviste daha bakmamışlardı sabahtan çok işleri vardı ona bir pasta cila yapalı parlasın şeker gibi makine maşallahı vardı:)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar tvs'nin beni düşündüren konusu ibreleri. Malum ben bu motoru memlekette kullanıcam ve av merakı olan birisiyim. Kuş avına gideriz yazın belli günleri. Balığa giderim. Köy yollarıda malumunuz taşlı topraklı. Tangur tungur etcek gidicez yolumuza ama sonra ibreler problem çıkarırsa naparım ben? Hayal kırıklığına uğrarım çok büyük. Benim bahsettiğim gibi yerlerde bu motoru kullanan varmı? Dip gaz gitmicem tabiki ama yollar bozuk işde. Sormak öğrenmek istedim. Bilgilerinize ihtiyacım var.
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Mehmet abi bugün senin motoru gördüm serviste daha bakmamışlardı sabahtan çok işleri vardı ona bir pasta cila yapalı parlasın şeker gibi makine maşallahı vardı:)

Bugün bakıcaklardı da bakamamışlar hem işten hemde cenazeleri varmış yarın akşam üstü arayıp haber vericekler bekliyoruruz bakalım.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
selam millet iyi geceler. uzun süredir yazmıyordum bişeyler yazayım bari :)
bu haftasonu bir arkadaşın köyüne gittim. arkadaşında motoruyla 2 motor 4 kişi köyün arazisinin aralarında gezmeye başladık. inişli çıkışlı toprak yol. mevsimin kuraklığıyla iyice toz olmuş 3-5 parmak pudra gibi toz olan yerler bile var. bikaç dereden geçtik kumlu yerlerden geçtik. tam bi tulumbaya vardık mola verelim derken hava aniden karardı. bulutlar çöktü hemen bindik dönüşe geçtik. 2 dk sürmedi bir yağmur bastırdı ki sular seller alıp başını götürüyo. geçtiğmiz çaylar 25 - 30 cm yükseliverdi. tam çayları geçtikki zemin çamurlaşmaya başladı ve dünya bi anda bambaşka bir moda girdi. artık motorlar ilerlemekde güçlük çekiyor. lastikler asfalt lastiği olduğundan sürekli patinajdayız :) ön teker çamura sıvanıp çamurluğun arasına dolduruyor çamuru ve kilitleniyor. ön kilitlenince arkada bi sağa bir sola:D düşe kalka ite çeke zar zor 20 dk mücadele ettik.sonra başka bir arkadaş romorkla geldi bizi almaya :) motorları yükledik. asfalta kadar gittik orda indirip doğruca petrole gittik nasıl temizlendi inanamıyorum hala :). apacheye yazık ettiğimi düşündüm bi an. ama sonra iyikide olmuş ne güzel macera oldu diyorum. motor o balçığın içinde stop bile etmiyor kendi kendine patinaj çekiyor gaz vermesem bile :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
selam millet iyi geceler. uzun süredir yazmıyordum bişeyler yazayım bari :)
bu haftasonu bir arkadaşın köyüne gittim. arkadaşında motoruyla 2 motor 4 kişi köyün arazisinin aralarında gezmeye başladık. inişli çıkışlı toprak yol. mevsimin kuraklığıyla iyice toz olmuş 3-5 parmak pudra gibi toz olan yerler bile var. bikaç dereden geçtik kumlu yerlerden geçtik. tam bi tulumbaya vardık mola verelim derken hava aniden karardı. bulutlar çöktü hemen bindik dönüşe geçtik. 2 dk sürmedi bir yağmur bastırdı ki sular seller alıp başını götürüyo. geçtiğmiz çaylar 25 - 30 cm yükseliverdi. tam çayları geçtikki zemin çamurlaşmaya başladı ve dünya bi anda bambaşka bir moda girdi. artık motorlar ilerlemekde güçlük çekiyor. lastikler asfalt lastiği olduğundan sürekli patinajdayız :) ön teker çamura sıvanıp çamurluğun arasına dolduruyor çamuru ve kilitleniyor. ön kilitlenince arkada bi sağa bir sola:D düşe kalka ite çeke zar zor 20 dk mücadele ettik.sonra başka bir arkadaş romorkla geldi bizi almaya :) motorları yükledik. asfalta kadar gittik orda indirip doğruca petrole gittik nasıl temizlendi inanamıyorum hala :). apacheye yazık ettiğimi düşündüm bi an. ama sonra iyikide olmuş ne güzel macera oldu diyorum. motor o balçığın içinde stop bile etmiyor kendi kendine patinaj çekiyor gaz vermesem bile :D
a.s sele oturarak mı kullandın:)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Süvarİ kardeş nerelerdesin yahu, geçen aklıma geldin nerelerde acaba diye düşündüm, baya ara verdin
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
iyi geceler beyler nasılız bu gece..son 3-4 sayfayı okudum herkes memnun sanırım hayatından.. :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
bende ctesi memlekete gidip bugün sabah dönüş yaptım. gidiş dönüş 400km. tek gittim sadece benzin almak için durdum ve tam gaz gittim alet uçuyor arab atı sanki :)
115 125 arası düz yolda maşallah tık yok, dönüşte biladerle geldik 110 115 tam gaz gayet iyiydi ve sigara molası verdik o kadar.
sanki dönüşte vibrasyon arttı gibi geldi kafa grenaj kısmındanda daha önce gelmeyen zırıltı geliyordu. uzun zamandırda bakım yapılmamıştı.
civata somun vs kontrol zamanı gelmiş, sübap sesi var azcık ama problem yok şimdilik
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
9500 oldu km alan alsın almayan için ısrar edemem sorunsuz kullanıyorum zevkle cbf tokatlayarak işe gidip geliyorum
 
Katılım
4 Tem 2012
Mesajlar
54
merhaba arkadaşlar..bu gece biraz zorlayayım dedim.tek olarak düz yolda 116 yaptı anca.yandan rüzgar vardı biraz ama bu kadar etkiler mi.2000 km'de 2011 model.eksik bişeyler mi var acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst