- Katılım
- 13 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,797
kaza yapana geçmiş olsun allah korumuş.. mtorcuların bu birbirlerine olan bağımlılığını bende çok taktir ediyorum küçükleri saymıyorum 6 kazam oldu 50km hız üzeri.hepsindede motorcu arkadaşlarımın desteği vardı.allah görmeyi nasip etmesin bende nerde böyle bir olay görsem düşünmeden durup yardım ederim.kaza yapmasına gerek yok benzini bitenin lastiği patlayanın bile yanında durup bi işine yararmıyım diye sorarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
ramçom motoru vermişin hayırlı olsun.. filtreleri yunusla paylaşırız
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
ramçom motoru vermişin hayırlı olsun.. filtreleri yunusla paylaşırız