çok ilginç ve cezasız 1motorsiklet hırsızlığı.videolu

Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
geçmiş olsun...bu tip durumlarda arkasına binmek gerekiyor...benzer bir durumda oto çalınmıştı...sıradan biri 1tur atalım dese asla vermezsin ama
hiç tanımadığına veriyon anahtarı kaskı...insanın basireti bağlandımı olmadık işler yapıyo...inş.bulunur...büyük geçmiş olsun...
ama emniyeti suistimal de olsa bir ceza almak zorunda bence...ne biçim kanunmuş...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
pek motor çalacak biri gibi durmuyor,,,
çevreye baktınmı kaza yapmış olamazmı???

köşede durduktan sonra bir afallama oluyor yani acemi gibi sanki???

İnş tez zamanda bulunur motorun...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
dostum çok geçmiş olsun peşini bırakma mutlaka bulunucaktır.

Ayrıca sahibinden üzerinden mesajlaşmalarınız varmı. yoksa bile iletişimi bu vasıta ile kurdugu için biraz uyanık davranırsanız yada bir avukata danışırsanız konuyu nitelikli dolandırıcılık suçuna sokabilirsiniz.
Polisin ne dediğini boşverin poliste yoldaki herhangi birisi gibi işkembeden sallıyor çoğu zaman.

nitelikli dolandırıcılığın açılımını okuyun ve durumunuzu ona uyarlayın.
İletişim araçları kullanılarak (net dahil) yapılan bu tip olaylar nitelikli dolandırıcılığa girer. Bunu bilerek hareket edin.
Geçmiş olsun.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
video yu izledikten sonra aklıma şöyle birşey geldi,bu deyus motoru aldıktan sonra kaza yapmış olabilir,korkudan da motoru bir köşeye atar kaçar gider ,bunuda değerlendirin yakın çevreyi arayın derim,birde sizi aradağı telefon numarası filan yokmu kayıtları telefon şirketinden isteyebilirsiniz
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Nitelikli Dolandırıcılık


MADDE 158 - (1) Dolandırıcılık suçunun;

a) Dinî inanç ve duyguların istismar edilmesi suretiyle,

b) Kişinin içinde bulunduğu tehlikeli durum veya zor şartlardan yararlanmak suretiyle,

c) Kişinin algılama yeteneğinin zayıflığından yararlanmak suretiyle,

d) Kamu kurum ve kuruluşlarının, kamu meslek kuruluşlarının, siyasi parti, vakıf veya dernek tüzel kişiliklerinin araç olarak kullanılması suretiyle,

e) Kamu kurum ve kuruluşlarının zararına olarak,

f) Bilişim sistemlerinin, banka veya kredi kurumlarının araç olarak kullanılması suretiyle,

g) Basın ve yayın araçlarının sağladığı kolaylıktan yararlanmak suretiyle,

h) Tacir veya şirket yöneticisi olan ya da şirket adına hareket eden kişilerin ticari faaliyetleri sırasında; kooperatif yöneticilerinin kooperatifin faaliyeti kapsamında,

i) Serbest meslek sahibi kişiler tarafından, mesleklerinden dolayı kendilerine duyulan güvenin kötüye kullanılması suretiyle,

j) Banka veya diğer kredi kurumlarınca tahsis edilmemesi gereken bir kredinin açılmasını sağlamak maksadıyla,

k) Sigorta bedelini almak maksadıyla,

İşlenmesi halinde, iki yıldan yedi yıla kadar hapis ve beşbin güne kadar adlî para cezasına hükmolunur. (Ek cümle: 5377 – 29.6.2005 / m.19) Ancak, (e), (f) ve (j) bentlerinde sayılan hallerde hapis cezasının alt sınırı üç yıldan, adli para cezasının miktarı suçtan elde edilen menfaatin iki katından az olamaz.


Ayrıc savcınızla görüşün iyi niyetinizi ve maduriyetinizi uygun bir dille anlatabilirseniz yardımcı olucaktır. Genelde malını satıp da parasını eksik yada hiç alamayan adamların adliyeyi bu ve benzeri davalarla meşkul etmesinden dolayı sizide aynı kefeye koymamamsı açısından savcıyla iletşim kurmanız faydalı olabilir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Kişinin sirayetine terk etme yani yardımcı zilyetlik halinde menkul malın zilyetliği geçmez Bir kişinin girmiş olduğu dükkanda cep telefonunu muayene etmek için alıp bilahare fırsatını bulup kaçması hailnde dolandırıcılık değil, hırsızlık söz konusudur.Bir kişinin petrol istasyonunuda benzin alıp parasını vermeden ayrılması halinde zilyetlik Türk Medeni Kanun hükümlerine göre devredilmediği için hırsızlık söz konusudur

Yani olay hırsızlık olarak da hukuken değerlendirilebilir.

İyi bir avukat ve hukuki destekle bu şerefsize gereken ceza verilir.

En kısa zamanda motosikletinize kavusmanız temennisiyle

Geçmiş olsun
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
sağolun arkadaşlar bizde inşallah bulunur umudundayız.
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
geçmiş olsun artık olurda bu kadar olur ruhsatı vermişmiydin ?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun umarım en kısa zamanda bulunur...aslında bulunmalıda adamın suratı bariz belli oluyor kim olduğunu bulmaları zor olmasa gerek.daha dün kuyumcu soyan kadını güvenlik kamerası kayıtlarından bulduklarına göre...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Allah yardımcın olsun inşallah bulunur motorun heryeri şerefsizler sardı ya :S
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Geçmiş olsun kardeşim.. Senin düştüğün durum çok rahatsız edici olsa gerek...
Demek ki bundan sonra motoru kimseye vermiyoruz, versek te kimlik alıyoruz
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
iyi niyetli, olmayacaksın arkadaş . getirirsin ustanı baktırırsın gideriz servise gösteririrz tamamsa basarsın parayı gidersin notere , alır test sürüşünede çıkarsın , takla da atarsın hatta uçmada uçarsın ,

hepimize ders olsun , arkadaşa geçmiş olsun inşallah tez zamanda bulunur ,

birde şu suç olmuyor işine takılıp kaldı benim mermer kafa .

iyi o zaman bizde gidelim pazarlık yapalım, test sürüşüne çıkacam diye bir hayabusayla kayıplara karışalım iyiymiş :) nasılsa cezası suçu yok , hey gidi memleketimin adil kanunları heyyyyy ....
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Geçmiş olsun kardeşim.. Senin düştüğün durum çok rahatsız edici olsa gerek...
Demek ki bundan sonra motoru kimseye vermiyoruz, versek te kimlik alıyoruz
allah razı olsun arkadaşlar yalnız kimlikte işe yaramıyor 1arkadaşım otosunu satarken kimlik alıp teste göndermiş kimlik sahte çıkmış araba yok.
 

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
kardeş adamın seni aradığı bir telefon numarası vardır sanırım.

telefon numarasının hangi hatta ait olduğunu kolaylıkla öğrenebilirsin, öğrendikten sonra o şubenin kurumsal merkezine git. kurumsaldakiler çok daha anlayışlıdır, durumu anlat. elinde görüntülerin olduğunu anlat ve gerekirse izlet. gidebiliyorsan bir memur ile git, adamın adını ve soyadını öğrenirsin. adres istemiyorum sadece ad soyad diyerek; ad ve soyadla polis karakoluna gittiğinde elinizle koymuş gibi bulursunuz
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
kardeş adamın seni aradığı bir telefon numarası vardır sanırım.

telefon numarasının hangi hatta ait olduğunu kolaylıkla öğrenebilirsin, öğrendikten sonra o şubenin kurumsal merkezine git. kurumsaldakiler çok daha anlayışlıdır, durumu anlat. elinde görüntülerin olduğunu anlat ve gerekirse izlet. gidebiliyorsan bir memur ile git, adamın adını ve soyadını öğrenirsin. adres istemiyorum sadece ad soyad diyerek; ad ve soyadla polis karakoluna gittiğinde elinizle koymuş gibi bulursunuz
gardaş adam kulübeden aramış.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Geçmiş olsun abdurkadir abi en kısa zaman da bulunur inşallah:jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst