Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Bunları getirenlerin elinde hiç stok yok. bi hava filtresi yağ filtresi balatası vs ellerinde bulundurulması gereken parçalar ama hiç para bağlamadan 0 sermaye ile iş yapıyorlar. bence hiç doğru bir iş değil. kalkıp bir hava filtresi için 20 gun bekliyorsak way bizim halimize.

artık fotoları bekliyoruz. nereye kadar acıldı motor cidden merak ediyorum. özellikle egzantirik zincirini acıp tekrar mı takıyorsun diye sor ustana. cünkü birleşik halde geliyor, bazı ustalar motoru komple yarıyor krankın tam ortasına geçiriyor. kimiside bir tane diş cıkartıyor üst kapagı sokup ustundeki zncire ekleyip motoru bir tur çeviriyor.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bunları getirenlerin elinde hiç stok yok. bi hava filtresi yağ filtresi balatası vs ellerinde bulundurulması gereken parçalar ama hiç para bağlamadan 0 sermaye ile iş yapıyorlar. bence hiç doğru bir iş değil. kalkıp bir hava filtresi için 20 gun bekliyorsak way bizim halimize.

artık fotoları bekliyoruz. nereye kadar acıldı motor cidden merak ediyorum. özellikle egzantirik zincirini acıp tekrar mı takıyorsun diye sor ustana. cünkü birleşik halde geliyor, bazı ustalar motoru komple yarıyor krankın tam ortasına geçiriyor. kimiside bir tane diş cıkartıyor üst kapagı sokup ustundeki zncire ekleyip motoru bir tur çeviriyor.

Evet sen " egsantrik için motor yarılacak mı " dediginden beri o soru benimde kafamı kurcalıyor. Birde şu var motor komple yarılırsa krankın yanların için conta almadık(zaten bi onlar eksik kaldı) o sorun olur mu birde bu konu var. Şu parçalar gelsinde o konuyu ustayla özellikle konuşacagım.

Bu arada egsantrik zincirini açmak nekadar saglıklı?

Birde ellerinde hava fitresidemi yok? yuuuuh:cyclopsan
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Evet sen " egsantrik için motor yarılacak mı " dediginden beri o soru benimde kafamı kurcalıyor. Birde şu var motor komple yarılırsa krankın yanların için conta almadık(zaten bi onlar eksik kaldı) o sorun olur mu birde bu konu var. Şu parçalar gelsinde o konuyu ustayla özellikle konuşacagım.

Bu arada egsantrik zincirini açmak nekadar saglıklı?

Birde ellerinde hava fitresidemi yok? yuuuuh:cyclopsan

bir çok servis egzantirik zincirini açıp takmanın sağlıklı olmadıgı düşüncesinde çünkü makineyle presle sıkıldıgı için açılma olasılıgı yok ve arka tekerlek zincirindeki gibi ayrıca eklemen için aparat olmuyor. o yuzden üstündeki presi bozup tekrar yapmak gerekiyor ve bunu birçok servisin gözü yemiyor. bana kalsa yapılan presin sağlamlığına göre bişey olma olasılığı cok dusuk. ama yinede genelde servisler komple açmayı tercih ediyorlar.

Fotoları bekliyoruz :)

civata bile yok. 0 sermaye :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bir çok servis egzantirik zincirini açıp takmanın sağlıklı olmadıgı düşüncesinde çünkü makineyle presle sıkıldıgı için açılma olasılıgı yok ve arka tekerlek zincirindeki gibi ayrıca eklemen için aparat olmuyor. o yuzden üstündeki presi bozup tekrar yapmak gerekiyor ve bunu birçok servisin gözü yemiyor. bana kalsa yapılan presin sağlamlığına göre bişey olma olasılığı cok dusuk. ama yinede genelde servisler komple açmayı tercih ediyorlar.

Fotoları bekliyoruz :)

civata bile yok. 0 sermaye :)

Az önce yusufla konuştum oda açmama taraftarı. Bakalım bizim usta ne diyecek ama açıkcası bende açılmaması taraftarıyım. O pim ordan bir çıkarsa bana kafadan 4000-5000TL daha girer:)

Suzuki'ye bi mail atıyım banada servislik versin. Nasıl olsa stok zorunlulugu yok :) Sırf kendime aldıgım parçalar dükkanı döndürür:mrgreen:

Hafta sonu montaj işi olursa fotograflarım ama hafta içi olursa işte olmamdan dolayı foto işi yatar gibi.
Ustaya şu egsantrik işini özellikle soracagım.Bakalım nasıl yapacak.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
dun gittim yanına, senden bahsettik gelmiş parçaların erken falan. egzantirik konusunda cıkartıp takmak cok tehlikeli koparsa ben daha cok sevinirim tabi ama yazık cok yara acar dedi. bu kadar acılmıs hiç gerek yok komple cıkarsın taksın dedi. wallaha karar sana kalmıs. bu arada bu kadar iş için ustana ne kadar vercen konustunuz mu?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yok daha konuşmadık bütün dış mıhratları devreye sokup saglam bir pazarlık yapacagız artık.Aslında öyle pek paragöz bir ustada degil. Herzaman işçiligi makul fiyatta tutmuştur.

Egsantrik konusunda ise evet ustada açıp yapacak sanırım ama parçaları teslim ederkende özellikle söyleyecegim. Bakalım yarın kargonun gelmesi lazım. Akşamada ustaya teslim ederim.

Ustayla konuştugumda 1 haftaya teslim ederim dedi. Toplamadan güzelde temizleyelim sonra toplamaya başlarız dedi. 1 hafta daha kim bekleyecek yahu :pale:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
boşver ben 1 hafta diyene bir gunde bende olsun 8 gunde topla diyom ama acele etme sakin kafa topla diyorum. motor yarılınca yataklarınada bakar hem kafan rahat olur. bu arada yağ olarak ilk yağın ipone 10-50 full katana olsun. şiddetle tavsiye ederim :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yok zaten o fazladan 1-2 günü kafadan ekliyor:) . Onun için içim rahat. O 5 gün desede ben 1 hafta diyecektim. Neyse geç olsun temiz olsun.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
aynen bakalım şimdi gerçek 1200 ü hissedince ne dicen :) ama daha rodaj var ohoo izmire gel sen rodaj da izmire..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet birde rodaj sıkıntısı var. Bulundugum ilçe ile Trabzon arası 130 km civarı. 4 defa gidip gelsem rodaj modaj kalmıyor :cherry: Valla okadar kafama takılırsa hafta sonu birgünde 4 defa gidip gelip bitiririm. Rodaj modaj kalmaz:mrgreen:. İzmir'de bir seçenek tabi ama şimdilik agır kaçar, belki ilerde.

Bu arada 1000 km ye kadar 2 defa yag ve yag filtresi degiştirmeyi düşünüyorum(her 500 km 'de bir). Malum motor rodaj yapıyor...

Birde dedigin gibi bakımdan sonra motorun durumunu merak ediyorum.Torku artacak mı(ki eski hali dahi dehşet gidiyordu) Yakıt durumu ne olacak?Debraj balatasıda degişiyor, acaba vites geçişleri nasıl olacak.?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar servis manuelinde böyle birşey var;

adsz-2.jpg


Bildiginiz üzere egsantrik gergisi ve zincirinin degişimi için motor açıldı. Yukardaki bilgilere göre 4.6lt yağ mı koyacagız yahu?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
daha iyi olcagı kesin :). evet 4,6 lt alıcaktır. yani esasında biz yağ değiştirioz ya içindeki yağ tam boşalmıyor her zman belli bir miktar kalıyor.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet bu tablodan o anlaşılıyor. Herseferinde nerdeyse 1.5 litre yag kalıyormuş.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
O fiyata uçak alıyoruz beaaa:p

Valla daha öncede dedigim gibi şuanki haydutuma bukadar masraf yaptıktan sonra uzun bir süre benim için motosiklet alım ve satım işlemi bitmiştir:). Bu hafta işleri bitsin, artık yolların tadını çıkaracagız inş.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
evet haydutçu arkdaşlar bu hafta ilk uzun yolumu yaptım. Kahramnnmaraş-İskenderun arsuz arası toplam 500 km yol. Giderken sakin 120-150 km arası gelirken gayet sert 170-200 km arası yakıt olarak toplamda 150 tl. fakat sakin sürüş ile sert sürüş arasında yakıtta epey bir fark yaptı. Bir de motor 140 km hızdan sonra aşırı rüzgarlı oluyor. Fakat 140 km ye kadar zevkli bir sürüşü var...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst