- Katılım
- 19 Haz 2012
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese selam eder saygılarımı sunarım,
Uzun yıllardan beri hayallerimde olan motosiklet sahibi olmak statüsüne 22 haziran 2012 günü girmiş olacağım.
Uzun araştırmalar sonucu Ktm'nin 200 Duke modelini almakta karar kıldım ve takımı taklavatı tamamladım; kaskıdır, eldivenidir, montudur, pantolonudur, botudur herbir şeyi bütcemi zorlayarak aldım.
Şimdi sıra almaya karar verdiğim motosikleti almaya geldi ve bir aksillik olmazsa cuma günü Kayseri'den yola çıkıp Rider Ankara'dan motosikleti almaya gideceğim. (İstabuldaki Spormoto'da ilgilendiğim model kalmadığı için alternatif arayışları içerisinde en makulu olduğu için Rider Ankara'da karar kıldım.)
Öykü kısmını geçtikten sonra siz sevgili forum üyelerine olan soruma gelecek olursak; Ankara'ya gittiğimde motosikleti teslim almak dışında ne gibi hususları öğrenmeli ve ne gibi aksesuarları da almalıyım?
Not': İlk motosikletim ve bu konular üzerine edindiğim tüm bilgi forumlarda, vikilerde, kitaplarda ve dergilerde okuduklarımdan ibaret.
Not'': Evet biliyorum eğitim şart, temmuz başı gibi Honda'nın Güvenli Sürüş Eğitimi'ne katılacağım.
Sevgiler, saygılar...
CS.
Uzun yıllardan beri hayallerimde olan motosiklet sahibi olmak statüsüne 22 haziran 2012 günü girmiş olacağım.
Uzun araştırmalar sonucu Ktm'nin 200 Duke modelini almakta karar kıldım ve takımı taklavatı tamamladım; kaskıdır, eldivenidir, montudur, pantolonudur, botudur herbir şeyi bütcemi zorlayarak aldım.
Şimdi sıra almaya karar verdiğim motosikleti almaya geldi ve bir aksillik olmazsa cuma günü Kayseri'den yola çıkıp Rider Ankara'dan motosikleti almaya gideceğim. (İstabuldaki Spormoto'da ilgilendiğim model kalmadığı için alternatif arayışları içerisinde en makulu olduğu için Rider Ankara'da karar kıldım.)
Öykü kısmını geçtikten sonra siz sevgili forum üyelerine olan soruma gelecek olursak; Ankara'ya gittiğimde motosikleti teslim almak dışında ne gibi hususları öğrenmeli ve ne gibi aksesuarları da almalıyım?
Not': İlk motosikletim ve bu konular üzerine edindiğim tüm bilgi forumlarda, vikilerde, kitaplarda ve dergilerde okuduklarımdan ibaret.
Not'': Evet biliyorum eğitim şart, temmuz başı gibi Honda'nın Güvenli Sürüş Eğitimi'ne katılacağım.
Sevgiler, saygılar...
CS.