Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
yav cometciler daha oturaklı yaşlı başlı kişiler( chronix hariç :D ) ben burada takılayım diyorum da sizin burası da çok sakin arkadaş hiç hareket yok.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
yav cometciler daha oturaklı yaşlı başlı kişiler( chronix hariç :D ) ben burada takılayım diyorum da sizin burası da çok sakin arkadaş hiç hareket yok.

dediğin gibi yaş kemale erince insan sakinlik dinginlik istiyo. kalabalık götürmüyo çekemiyo insan :)))
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Kafa kağıdım 28, aslında 29, metabolizma yaşım 24. Sol ayağım 19 yaşında.
İşbu sebeple R aldım :D
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
neyse =D. ruhum 19 yaşım 29 bedenim 39, adrenalin salgılamazsam kalbim durur olm benim:mrgreen:
olm birak ya kafan beyaz sac dolu.

---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 19:01 ----------

Bi ara toplanalim burdaki arkadaslar olarak. Cay cekirdek bulusmasi yapalim:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
olm birak ya kafan beyaz sac dolu.

---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 19:01 ----------

Bi ara toplanalim burdaki arkadaslar olarak. Cay cekirdek bulusmasi yapalim:)

R cılardan iş yok nakedcilarla toplanak iyi olur ama once undo sen işlerini ayarla :) olgun tarafın önce iş demesin
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim motorun kazası sonraki hasar burdaki arkadaşlarla paylaşım :D

imag0208g.jpg

imag0212e.jpg

imag0214b.jpg

imag0209gn.jpg

imag0210k.jpg

imag0217f.jpg


Buda kütüklük kesildikten sonraki hali ama aynayı taktıktan sonraki halini cekmemişim...
imag0220w.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
tekrar geçmiş olsun bu tarafa yakın toplaşırsanız şu anda 2 yakın gelecekte 3 comet bizde katılırız :) . bu arada 1 adet comet aramaktayız bilgisi gördüsü olan varsa haber beklerim
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
tekrar geçmiş olsun bu tarafa yakın toplaşırsanız şu anda 2 yakın gelecekte 3 comet bizde katılırız :) . bu arada 1 adet comet aramaktayız bilgisi gördüsü olan varsa haber beklerim

31 Ağustos gecesi aladağlara doğru yola çıkıcaz sizinle de görüşüp bir çayınızı içeriz inş.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
TABİKİ kaç gün kalmayı düşünüyorsunuz??
hatta pazar günü hala kampta olursanız yanınıza bile gelir bizde pazar gezimizi yapmış oluruz :))

valla hocam muhtemelen ilk durağımız kapadokya olacak 2-3 eylül gibi de aladağlar milli parkındayız orada da en az 2 gün kalmayı planlıyoruz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,MANAVGAT'ta yapılan festivale,gurup arkadaşlarımızla beraber,sağ salim gittik-döndük.ADANA-MANAVGAT-ADANA=1180 km.yol yaptık.giderkende,gelirkende,90-110 km.hız aralığında+full yük+kızımla beraber,gidişte 1 depo,gelişte 1 depo yakıt yaktım.toplamda 150 tl.yaktı.yakmıyor bu motor.bu da evden çıkarken ki resmimiz.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaşlar malum naked ve r motor olarak tamamen aynı hatta kuyruk depo camurluk vs de aynı benım merak ettiğim km okuyucuları vs de aynımı mesela nakedler analog gosterge r diğital şimdi benim R daki gösterge far vs leri nakede takabilirmiyim.yani bunlarında soketi birbirine uyarmı yoksa komple yenı elektrık tesısatımı almam gerek neden sordunuz derseniz r dan vazgecemıyorum ama bir yerdede naked buldum uygun fıyatlı rengide istediğm renk değiştirsem uyarmı renk için aynı renge boya demeyin ruhsat vs işlemleri ve bunun için ugrasma işlemlerini yapamam ayrıca naked motor süper ötesi temizlikte en az 3sene binerim.
( bu arada bir adam motora bu kadarmı yakışır sana her motor yakışıyor bora abi antepe geldiğinde beklerim )
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
fearlesboyy kardeş teşekkür ederim.ANTEP'e gelirsem tabii ki görüşürüz.
analog göstergeli motosiklete digital km. saati olmaz.çünkü o digital saatin işleyişi için,bazı farklı elektronik donanımlar gerekli.mesela,analog km.saatini çalıştıran,ön tekerde göbeğe bağlı bir makara var.bu makara dönerken bir çelik mili de döndürerek km.ye hız bilgisi veriyor,digitallerde de dönme hızını elektronik sinyal olarak gönderen bir kablo var.fakat digitallerin okuyucusunu alır takarsan o zaman olur.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
arkadaşlar,MANAVGAT'ta yapılan festivale,gurup arkadaşlarımızla beraber,sağ salim gittik-döndük.ADANA-MANAVGAT-ADANA=1180 km.yol yaptık.giderkende,gelirkende,90-110 km.hız aralığında+full yük+kızımla beraber,gidişte 1 depo,gelişte 1 depo yakıt yaktım.toplamda 150 tl.yaktı.yakmıyor bu motor.bu da evden çıkarken ki resmimiz.
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5799715_dscn1077-jpg[/URL]

Bora Abi valla full+full olmuş :D masallah :D arkadaki arkadaşın omuzları kopmuştur ama birde sırtında yuk var tebrikler.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
fearlesboyy kardeş teşekkür ederim.ANTEP'e gelirsem tabii ki görüşürüz.
analog göstergeli motosiklete digital km. saati olmaz.çünkü o digital saatin işleyişi için,bazı farklı elektronik donanımlar gerekli.mesela,analog km.saatini çalıştıran,ön tekerde göbeğe bağlı bir makara var.bu makara dönerken bir çelik mili de döndürerek km.ye hız bilgisi veriyor,digitallerde de dönme hızını elektronik sinyal olarak gönderen bir kablo var.fakat digitallerin okuyucusunu alır takarsan o zaman olur.
oyle tabıkı bora abı km saatı konusunda hem fıkırınız r larda dıjıtal okuyucu var ön sol tarafta onu değiştiricemde ama bence ozaman devir saatinin taklosuda değişmeli analoglarda sanırım o aynı hız gostergesı gıbı telli ama digitallerde devır satı telı yok (yada varda benmı dıkkat etmedım : ))
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Bu benim aklıma gelmedi ha :D süper olur ha :D 2 Eylül görüşelim o zaman :D


buraya kadar gelecekseniz illaki görüşeceğiz :))


valla hocam muhtemelen ilk durağımız kapadokya olacak 2-3 eylül gibi de aladağlar milli parkındayız orada da en az 2 gün kalmayı planlıyoruz.

o zaman şöyle yapabiliriz. 2 eylül niğdeye geçerken burda mola verirsiniz. niğdeye kadar sizinle beraber teker çeviririz:))

demokrasi ve çareleri :)))

---------- Post added at 10:20 ---------- Previous post was at 10:17 ----------

arkadaşlar,MANAVGAT'ta yapılan festivale,gurup arkadaşlarımızla beraber,sağ salim gittik-döndük.ADANA-MANAVGAT-ADANA=1180 km.yol yaptık.giderkende,gelirkende,90-110 km.hız aralığında+full yük+kızımla beraber,gidişte 1 depo,gelişte 1 depo yakıt yaktım.toplamda 150 tl.yaktı.yakmıyor bu motor.bu da evden çıkarken ki resmimiz.
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5799715_dscn1077-jpg[/URL]

abi gezi resimlerini merakla bekliyorum. bu arada çanta demiri şu anda ustada yapım aşamasında en kısa sürede bilgi aktaracağım sana.

birde bir soru soruyum. benzin ışığı yanmaya başlayınca kaç km gittin.

bu soruya hala cevap bulamadım. benzin ışığım yanınca riske girmek istemiyorum benzinlik aramaya başlıyorum ama her yerdende benzin alınmaz. nasıl çözeceğim sorunu bilmiyorum ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst