- Katılım
- 12 Mar 2010
- Mesajlar
- 691
o kalıptan bende istiyorum mümkün müdür?
ZENON şu anda yaptıracak birini arıyoruz.( temiz iş yapacak ). bulur bulmaz burdan paylaşırım. fiyatıda söylerim. beğenirseniz yaptırırır yollarız sizlerede. neden olmasın
o kalıptan bende istiyorum mümkün müdür?
yav cometciler daha oturaklı yaşlı başlı kişiler( chronix hariç) ben burada takılayım diyorum da sizin burası da çok sakin arkadaş hiç hareket yok.
yav cometciler daha oturaklı yaşlı başlı kişiler( chronix hariç) ben burada takılayım diyorum da sizin burası da çok sakin arkadaş hiç hareket yok.
olm birak ya kafan beyaz sac dolu.neyse =D. ruhum 19 yaşım 29 bedenim 39, adrenalin salgılamazsam kalbim durur olm benim:mrgreen:
olm birak ya kafan beyaz sac dolu.
---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 19:01 ----------
Bi ara toplanalim burdaki arkadaslar olarak. Cay cekirdek bulusmasi yapalim![]()
tekrar geçmiş olsun bu tarafa yakın toplaşırsanız şu anda 2 yakın gelecekte 3 comet bizde katılırız. bu arada 1 adet comet aramaktayız bilgisi gördüsü olan varsa haber beklerim
31 Ağustos gecesi aladağlara doğru yola çıkıcaz sizinle de görüşüp bir çayınızı içeriz inş.
TABİKİ kaç gün kalmayı düşünüyorsunuz??
hatta pazar günü hala kampta olursanız yanınıza bile gelir bizde pazar gezimizi yapmış oluruz)
arkadaşlar,MANAVGAT'ta yapılan festivale,gurup arkadaşlarımızla beraber,sağ salim gittik-döndük.ADANA-MANAVGAT-ADANA=1180 km.yol yaptık.giderkende,gelirkende,90-110 km.hız aralığında+full yük+kızımla beraber,gidişte 1 depo,gelişte 1 depo yakıt yaktım.toplamda 150 tl.yaktı.yakmıyor bu motor.bu da evden çıkarken ki resmimiz.
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5799715_dscn1077-jpg[/URL]
oyle tabıkı bora abı km saatı konusunda hem fıkırınız r larda dıjıtal okuyucu var ön sol tarafta onu değiştiricemde ama bence ozaman devir saatinin taklosuda değişmeli analoglarda sanırım o aynı hız gostergesı gıbı telli ama digitallerde devır satı telı yok (yada varda benmı dıkkat etmedım : ))fearlesboyy kardeş teşekkür ederim.ANTEP'e gelirsem tabii ki görüşürüz.
analog göstergeli motosiklete digital km. saati olmaz.çünkü o digital saatin işleyişi için,bazı farklı elektronik donanımlar gerekli.mesela,analog km.saatini çalıştıran,ön tekerde göbeğe bağlı bir makara var.bu makara dönerken bir çelik mili de döndürerek km.ye hız bilgisi veriyor,digitallerde de dönme hızını elektronik sinyal olarak gönderen bir kablo var.fakat digitallerin okuyucusunu alır takarsan o zaman olur.
Bu benim aklıma gelmedi hasüper olur ha
2 Eylül görüşelim o zaman
![]()
valla hocam muhtemelen ilk durağımız kapadokya olacak 2-3 eylül gibi de aladağlar milli parkındayız orada da en az 2 gün kalmayı planlıyoruz.
arkadaşlar,MANAVGAT'ta yapılan festivale,gurup arkadaşlarımızla beraber,sağ salim gittik-döndük.ADANA-MANAVGAT-ADANA=1180 km.yol yaptık.giderkende,gelirkende,90-110 km.hız aralığında+full yük+kızımla beraber,gidişte 1 depo,gelişte 1 depo yakıt yaktım.toplamda 150 tl.yaktı.yakmıyor bu motor.bu da evden çıkarken ki resmimiz.
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5799715_dscn1077-jpg[/URL]