Paraşüt Olsa Atlayacaktık :)

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
1- Birer cross motor alma vaktiniz gelmis.
2- Halley o yollarin yiyecegi degil, 1 kangal sucuk alip cikin bir dahakine :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elinize sağlık, o motorlar o yollara rahat rahat gider,kros almaya gerek yok:)
İzin gününüzün Pazar olmamasına sevinmelisiniz,Hafta sonu şöförleri yüzünden özellikle Pazar günleri mümkün olduğunca trafiğe çıkmamaya çalışıyorum.
Bir çok piknikçi vs,haftada bir gün araba kullanıyor,arabayı çoluk çocuk,mangal salıncak tıkabasa doldurup bi de yollarda serseri gibi sürünce trafiğin tadı kaçıyor.
Paraşüt olsa atlayacaksanız ha,atlamamak için bahane aramayın,Millet çatır çatır atlıyor:)
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Şahane yerler. Bayraklı baba türbesinin oralara gitmiştim daha önce, ama oraya gitmemiştim. Şelale yolunun oralardan mı çıkılıyor?




Paraşütünü bari kendin imal etme İrfan agam. :)

Özcan abi başka biryerlere karıştırdın sanırım. Bayraklı baba türbesi falan görmedik, şelalede görmedik. Motorlar 5 sefer çıktım buraya denk gelmedim duymadım da:D Gemlikten sonra karsak ışıklarında iznik istikametine sapıyoruz. 8-9km sonra yenisölöz köyüne, Ondan sonra da bayraktepe tabelalarını takip ettik mi ulaşıyoruz... Tek gitmenizi öneririm. Artçılı bu yollar zaman zaman tehlike oluşturabilir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

1- Birer cross motor alma vaktiniz gelmis.
2- Halley o yollarin yiyecegi degil, 1 kangal sucuk alip cikin bir dahakine :)

Komşu kahvaltı yapıp çıkmıştık tepeye. Sucugu yiyecek yer yoktu. Mangal işi kafamızda vardı ama başk sefere kaldı. Bizde aburcubur aldık işte. Seneye ufak da olsa bir kros almayı düşünüyorum.:)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
iyi gezmişsiniz mehmet.. güzel zaman geçirdiğiniz belli oluyor.. tekerinize sağlık :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
O güzelim Apache'yi ben o yollarda kullanamazdım,kıyamam o güzelliğe,bulan var bulamayan var kardeşim :queen:
Şaka bir yana tekerinize sağlık,resimler için de teşekkürler..
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Arkadaşlar herkese yorumlarından dolayı teşekkür ederim. :) Yolunuz bu taraflara düştüğünde kesinlikle beklerim buyurun. :)



çok iyi olmuş.paylaşım için teşekkürler.
Teşekkürler.
güzel gezi olmuş, tepeden manzara harika
Teşekkürler.
ulen sizi varya zopalamak lazım zıpır herifler :cherry: :p mehmetçim paraşüt kelimesi keçmişte başlığında hakkaten çok süper bir yer orayı bir ara analiz edip görmek lazım kardeşim :)
isabet olmuş bu linkten bakarsın :)
tekerinize sağlık

http://www.motosiklet.net/forum/etk...03763-adapazari-yamac-parasutu-etkinligi.html
:) İrfan abim teşekküvallahi sende aynı anda açmışsın paraşüt falan bi uçmadığın kalmış abi :)

güzel manzaralar eşliğinde güzel gezi, off road da yapmışsınız daha ne olsun:)
Teşekkürler aynen öyle oldu :)
vay anam vay ne ihtiyacım böyle bir geziye şişti kafam atayım kendimi dağlara dediğim anda sizin sayenizde gitmiş kadar oldum emeğinize sağlık iyi yapmışsınız :rendeer:
:) Teşekkürler kesinlikle tavsiye ederim. :) stres atmaya birebir.
Süper olmuş motör de yaldır yaldır maşallah. Baya fotoğraf varmış gitmiş kadar oldum
:) Eyvallah teşekkürler :)
massallah motorları kros motor niyetine kullanmışsınız :D
:)
Mehmet kardeşim maşallahın var fırsatları iyi değerlendiriyorsun,paylaşımlarınla bizede öğretiyorsun gezdiğin yerleri,teşekkürler,
Teşekkür ederim İlhan abim buyur senide bekleriz buralara :)
Şahane yerler. Bayraklı baba türbesinin oralara gitmiştim daha önce, ama oraya gitmemiştim. Şelale yolunun oralardan mı çıkılıyor?
Teşekkürler abi Yeni Sölöz köyünden çıktık abi Bayraklı Baba İznik tarafına doğru daha uzak o. :)
Güzel yerlermiş Mehmet . Uludağada bekleriz sizi :)
Teşekkürler İnş. :)
KArdeşim gıcıkmısınız siz?
Pazartesi diyorsunuz birde :) Ayaklarınıza sağlık güzel gezi olmuş.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
:) :) :) Ne yapalım kardeşim bizim tatilimizde böyle ve bu şekilde değerlendiriyoruz. :)
motor sarı renk olmasa siyah olsa halini düşünemiyorum... cross mu onlar.... paylaşım için teşekkürler...
Eyvallah teşekkürler ramazan :) vallahi dişli bi kross lastiği takcam yakında :) kross olcak dik rampaları toz toprak taş çakıl demeden çıktı maşallah birde orjinal lastikle :)
çok güzel bir gezi olmuş elinize yüreğinize motorunuza sağlık tam enduro cros yapmısınız birde motorlarla size cros şart :)
Teşekkürler aslında bende düşünmüyor değilim :) cross :)
iyi yapmışsınız güzel bi rotaymış...
teşekkürler :)
1- Birer cross motor alma vaktiniz gelmis.
2- Halley o yollarin yiyecegi degil, 1 kangal sucuk alip cikin bir dahakine :)
:) Teşekkürler sucuk falan alıcaktıkta hem biraz geç kaldık çıkmak için birazda üşendik :)
Elinize sağlık, o motorlar o yollara rahat rahat gider,kros almaya gerek yok:)
İzin gününüzün Pazar olmamasına sevinmelisiniz,Hafta sonu şöförleri yüzünden özellikle Pazar günleri mümkün olduğunca trafiğe çıkmamaya çalışıyorum.
Bir çok piknikçi vs,haftada bir gün araba kullanıyor,arabayı çoluk çocuk,mangal salıncak tıkabasa doldurup bi de yollarda serseri gibi sürünce trafiğin tadı kaçıyor.
Paraşüt olsa atlayacaksanız ha,atlamamak için bahane aramayın,Millet çatır çatır atlıyor:)
[url]http://img585.imageshack.us/img585/5664/1206q.png[/URL]
:) Teşekkürler abim. :) ama pazar daha iyi gibime geliyor ya bütün tanıdıklar arkadaşlar pazar tatil ben p.tesi olmuyor. :)
iyi gezmişsiniz mehmet.. güzel zaman geçirdiğiniz belli oluyor.. tekerinize sağlık :cat:
Teşekkür ederim koray abi :) Buyur bekleriz. :)
O güzelim Apache'yi ben o yollarda kullanamazdım,kıyamam o güzelliğe,bulan var bulamayan var kardeşim :queen:
Şaka bir yana tekerinize sağlık,resimler için de teşekkürler..
Teşekkürler kardeşim. :) vallahi biz dağ bayır vuruyoruz :) ne yapalım :)
 

isg

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
114
bana göre bildiğin enduroluk gezi olmuş İkinizede teşekkürler.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Güzel gezi olmuş tebrikler asfalttan inip araziyle tanışmış motorlar :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Guzel karelerı yakalayıp ölümsüzleştrimşsiniz elinize sağlık, gitmesekte sizin sayenezide gezmiş görmüş olduk
Gezilerinizin devamı dileğiyle keyifli sürüşler dilerim
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Guzel karelerı yakalayıp ölümsüzleştrimşsiniz elinize sağlık, gitmesekte sizin sayenezide gezmiş görmüş olduk
Gezilerinizin devamı dileğiyle keyifli sürüşler dilerim

Çok teşekkür ederim. Evet ileride anacak çok güzel anıları ölümsüzleştiriyoruz fotoğraf çekmeyi de çok severim :) ne kadar makina olmasa telefon ile çeksem de :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst