Paraşüt Olsa Atlayacaktık :)

Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
::gazla::

Merhabalar sevgili MT ailesi. Bugün millette pazartesi sendromu varken çıktık bizde benim hafta tatilim :) Arkadaş boş işi gücü yok askere gidicek :) Aradım Rasim ' i hadi gel çıkalım şu dağın tepesine ne varmış bakalım dedim sağolsun kırmadı geldi :) Ben Gemlik'ten çıktım İznik sapağında bekliyordu beni Orhangaziden geldi o da bastık ordan Sölöz köyüne ufak tefek alacaklarımızı aldık vurduk dağlara kendimizi :) hedefimiz Gürle köyü üzerindeki Bayraktepe birde baktık o ne umurbey'deyiz. :) İyi seyirler. :)



























































































































 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Güzel gezdik güzel gezdik ama biraz yordu sanki :) ormanın içinde bir ara kaybolduğumuzu sandığımız zaman korkudan fotoğraf çekememiş arkadaş :p Neyse. Bizden başka geçen olmamış o yoldan tahminimce 1-2 sene. Ne tekerlek izi vardı ne başka birşey. Ağaçların arasından patika yollardan gelmeyi başardık... Eline sağlık mehmet kardeşim resimler için... Krosları en kısa zamanda alalım.;)
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
ulen sizi varya zopalamak lazım zıpır herifler :cherry: :p mehmetçim paraşüt kelimesi keçmişte başlığında hakkaten çok süper bir yer orayı bir ara analiz edip görmek lazım kardeşim :)

isabet olmuş bu linkten bakarsın :)
tekerinize sağlık

http://www.motosiklet.net/forum/etk...03763-adapazari-yamac-parasutu-etkinligi.html

Gittiğimiz yerde de yamaç paraşütüyle atlıyorlar İrfan abi 2 haftada 1... Rakım oldukça yüksek. Bu senin linkteki Paraşütçüler tatlı su paraşütçüleri sanırım :p
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
güzel manzaralar eşliğinde güzel gezi, off road da yapmışsınız daha ne olsun:)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
vay anam vay ne ihtiyacım böyle bir geziye şişti kafam atayım kendimi dağlara dediğim anda sizin sayenizde gitmiş kadar oldum emeğinize sağlık iyi yapmışsınız :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Süper olmuş motör de yaldır yaldır maşallah. Baya fotoğraf varmış gitmiş kadar oldum
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Gittiğimiz yerde de yamaç paraşütüyle atlıyorlar İrfan abi 2 haftada 1... Rakım oldukça yüksek. Bu senin linkteki Paraşütçüler tatlı su paraşütçüleri sanırım :p

evet son uçuşlarını tamamladıktan sonra kursu bitiren paraşütçüler kardeşim :) rakım 350 ama güzel bir termik yakaladığında 1500 metreye çıkıyorlar aklım şaştı :) ama orası hakkaten çok güzelmiş değerlendirmek lazım :) oradan bi atlasam zaten bizim buraya kadar gaz kesmeden gelirim :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Mehmet kardeşim maşallahın var fırsatları iyi değerlendiriyorsun,paylaşımlarınla bizede öğretiyorsun gezdiğin yerleri,teşekkürler,
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Karşısı dağın ardı karamürsel abi zaten. Yapmadığın bir yamaç paraşütçülüğü vardı onu da yap :D
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
evet son uçuşlarını tamamladıktan sonra kursu bitiren paraşütçüler kardeşim :) rakım 350 ama güzel bir termik yakaladığında 1500 metreye çıkıyorlar aklım şaştı :) ama orası hakkaten çok güzelmiş değerlendirmek lazım :) oradan bi atlasam zaten bizim buraya kadar gaz kesmeden gelirim :)

sen bu gazla benim buraya bile gelirsin o paraşütle,:queen:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Şahane yerler. Bayraklı baba türbesinin oralara gitmiştim daha önce, ama oraya gitmemiştim. Şelale yolunun oralardan mı çıkılıyor?


evet son uçuşlarını tamamladıktan sonra kursu bitiren paraşütçüler kardeşim :) rakım 350 ama güzel bir termik yakaladığında 1500 metreye çıkıyorlar aklım şaştı :) ama orası hakkaten çok güzelmiş değerlendirmek lazım :) oradan bi atlasam zaten bizim buraya kadar gaz kesmeden gelirim :)

Paraşütünü bari kendin imal etme İrfan agam. :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
KArdeşim gıcıkmısınız siz?
Pazartesi diyorsunuz birde :) Ayaklarınıza sağlık güzel gezi olmuş.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
motor sarı renk olmasa siyah olsa halini düşünemiyorum... cross mu onlar.... paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
çok güzel bir gezi olmuş elinize yüreğinize motorunuza sağlık tam enduro cros yapmısınız birde motorlarla size cros şart :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst