- Katılım
- 20 Ağu 2011
- Mesajlar
- 713
- Konu Yazar
- #1
::gazla::
Merhabalar sevgili MT ailesi. Bugün millette pazartesi sendromu varken çıktık bizde benim hafta tatilim
Arkadaş boş işi gücü yok askere gidicek
Aradım Rasim ' i hadi gel çıkalım şu dağın tepesine ne varmış bakalım dedim sağolsun kırmadı geldi
Ben Gemlik'ten çıktım İznik sapağında bekliyordu beni Orhangaziden geldi o da bastık ordan Sölöz köyüne ufak tefek alacaklarımızı aldık vurduk dağlara kendimizi
hedefimiz Gürle köyü üzerindeki Bayraktepe birde baktık o ne umurbey'deyiz.
İyi seyirler. 



























































































































Merhabalar sevgili MT ailesi. Bugün millette pazartesi sendromu varken çıktık bizde benim hafta tatilim


























































































































