yamaha ile hyosung

Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
arkadaşlar ben yaklaşık 1 senedir hyosung gt 250 r. almayı dusunuyordum hiç motor tecrübem yok 17 yaşındayım ehliyet aldıktan sonra kalafatlı bir ss almak .istiyorum bugün yamaha yzf 125 r. i gördüm gayet yakisikli hyosung. kadar yakisikli olmasa da baya güzel görünümü var hemde ilk motor olarak 250 cc biraz büyük kaçar diye dusunuyordum honda nin 125 lik motoru çok tipsiz a bu yamaha fena değil düşünceleriniz neler acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

2407016


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

2407015
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Cbr125 e tipsiz demişsin ayıp etmişsin:D Al yzf 125r ı derim.Hyo başlangıç için kolay bir motor değildir.Forumda arama yaparsan bu konuda çok fazla bilgiye ulaşırsın.Hepsini oku kararını bunların neticesinde ver derim.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
İkisininde oturuş pozisyonları berbat...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Kalafatlı bi ss :silent: kalafatlıdan kastın kalıplı bi ss se dediklerinin hiç biri kalafatlı değil maalesef :) Allah gönlüne göre versin :king:
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
İkisininde oturuş pozisyonları berbat...

Süper Sport stili çok güzeldir.

Panter38, tip olarak en güzeli kawasaki ninja 250r istersen ona bir bak, hemde 250 sınıfında en güçlüsü. Ama bence 125lik ile başla 250 tavsiye etmiyorum başlangıç için. Yzf iyi bir seçim belli bir kilometre yaptıktan sonra satıp biraz ekleyerek gt250ra veya ninjaya geçiş yapabilirsin. hondanın 125lik motoru hakkındaki görüşüne tamamıyla katılıyorum, çok tipsiz ama gelde honda fanatiklerine anlat :wiinkk:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
2 el piyasası nasıl satma durumun olsa satabilecekmisin alıcısı varmı rağbet var mı bunlarda önemli şeyler :wiinkk:
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
209
Mecaz anlamda diyorsan gt250r gerçekten kalafatlı bir motordur :cherry:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
271
benim şu anda kullandığım ilk motorum gt250r.sağolsun 2.el aldığım halde pek sorun çıkarmadı tam acemi kullanıcılar için bir racing diyebilirim :)
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
;-) ama harbiden hic hosuma gitmiyo cbr lar (600 ve 1000 ) haric ama bu yamaha tipli biraz

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

Cbr125 e tipsiz demişsin ayıp etmişsin:D Al yzf 125r ı derim.Hyo başlangıç için kolay bir motor değildir.Forumda arama yaparsan bu konuda çok fazla bilgiye ulaşırsın.Hepsini oku kararını bunların neticesinde ver derim.

;-) ama harbiden hic hosuma gitmiyo cbr lar (600 ve 1000 )
haric ama bu yamaha tipli biraz

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

bence önce bi commuter tarzı al acemiligini at snra ss ye geç

ama benim postaci gibi gorunmeye niyetim yok. direk bir ss ile baslamakta olabilir acemiligi atmak icin kucuk hacimli bir ss kullanabilirim herhalde

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Kalafatlı bi ss :silent: kalafatlıdan kastın kalıplı bi ss se dediklerinin hiç biri kalafatlı değil maalesef :) Allah gönlüne göre versin :king:

amin insallah sen galiba hyosynga kalipsiz dedin :) duymasin yamaha nin gercegini gormedim ama hyo yu goordum harbiden resimlerdeki gibi hatta daha "kalafatli" resimlerine bak istersen. www.bikepics.com/hyosung/gt250r/

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

Süper Sport stili çok güzeldir.

Panter38, tip olarak en güzeli kawasaki ninja 250r istersen ona bir bak, hemde 250 sınıfında en güçlüsü. Ama bence 125lik ile başla 250 tavsiye etmiyorum başlangıç için. Yzf iyi bir seçim belli bir kilometre yaptıktan sonra satıp biraz ekleyerek gt250ra veya ninjaya geçiş yapabilirsin. hondanın 125lik motoru hakkındaki görüşüne tamamıyla katılıyorum, çok tipsiz ama gelde honda fanatiklerine anlat :wiinkk:

honda konusundaki desteklerin icin tesekkurler bnde bir ara ninjaya taktim harbiden tipli motor ama hem ince sanki ybr gibu duruyo hem pahali hemde a2 ehliyetini alduktan sonra 2 sene 30 beygirin ustune cikamiyosun ninja 30 u biraz geciyo o yuzden daha kalipli bir 250 lik olan hyo ya dondum . forum kayserinin onune motorcu bir grup geldi suzykiler honda 600 f ler 1000rr lar aralarinda bir kirmizi siyah hyo vardi digerleriyle ayni boyut ve ayni hava ;-)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Yakindan gormedigin motor icin fazla heveslisin.
Once gor, bi otur bi bak en azindan.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
Mecaz anlamda diyorsan gt250r gerçekten kalafatlı bir motordur :cherry:

haklisin bende bir resim var eger telefondan atabilirsem atarim 1000 cc bir motorla yanyana durmus ayni klp

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

Yakindan gormedigin motor icin fazla heveslisin.
Once gor, bi otur bi bak en azindan.

yakindan gordum ama binmedim (hyosung icin soylutorum ) bu motorla baslayan bircok kisiyle konustum zorluklarini biraz biliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

benim şu anda kullandığım ilk motorum gt250r.sağolsun 2.el aldığım halde pek sorun çıkarmadı tam acemi kullanıcılar için bir racing diyebilirim :)

tesekkurler bende buyuk ihtimalle hyo dusunuyorum ama yamaha da hosuma gitti

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------


fena degil hatta guzel sayilabilir ss ama benim tarzim degil pek
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Biraz tipli dediğin motor 8 bin tl küsür. Tamam şekil var ama tor tor tor tor traktör gibi çalışıyor. Şekline aldanıp birşey belkeme motordan yani 120 km görmen dakikalar alabilir keza cbr de öyle ama hyo bir sınıf üstü. İyi bir geçiiş motorudur Yeni başlayanlar için idealdir. Tabi lastiklerini değiştirip frenleri güçlendirdikten sonra. Birde km saati Hyoların hepsinde 10-15 km fazla göstermektedir. Twinturbo 29 hp muhteşem bir makine.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Biraz tipli dediğin motor 8 bin tl küsür. Tamam şekil var ama tor tor tor tor traktör gibi çalışıyor. Şekline aldanıp birşey belkeme motordan yani 120 km görmen dakikalar alabilir keza cbr de öyle ama hyo bir sınıf üstü. İyi bir geçiiş motorudur Yeni başlayanlar için idealdir. Tabi lastiklerini değiştirip frenleri güçlendirdikten sonra. Birde km saati Hyoların hepsinde 10-15 km fazla göstermektedir. Twinturbo 29 hp muhteşem bir makine.
tabi tabi kesin öle dir :)
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
Biraz tipli dediğin motor 8 bin tl küsür. Tamam şekil var ama tor tor tor tor traktör gibi çalışıyor. Şekline aldanıp birşey belkeme motordan yani 120 km görmen dakikalar alabilir keza cbr de öyle ama hyo bir sınıf üstü. İyi bir geçiiş motorudur Yeni başlayanlar için idealdir. Tabi lastiklerini değiştirip frenleri güçlendirdikten sonra. Birde km saati Hyoların hepsinde 10-15 km fazla göstermektedir. Twinturbo 29 hp muhteşem bir makine.
her iki konuda da haklisin ben yine hyo askina devam ediyim en iyisi ama twinturbo yu anlamadim ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

Hangisi hoşuna gidiyorsa onu seç sonra pişman olma

hyo daha cok hosuma gidiyodu ama yamaha da aklimi karistirdi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst