- Katılım
- 5 Haz 2012
- Mesajlar
- 209
ama benim postaci gibi gorunmeye niyetim yok. direk bir ss ile baslamakta olabilir acemiligi atmak icin kucuk hacimli bir ss kullanabilirim herhalde
çok yanlış düşünüyorsunuz. postacı ne demek bir kere ? commuter kullananların hepsi kurye veya postacı mı oluyor ? bu işe yıllar harcamış üstadlardan istediğine sorabilirsin ki hepsinin cevabı : ''125 cc ile başla ve kullanımı kolay bir commuter'' şeklinde olacaktır.