- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
Evet vatana billete hayırlı olsun cumartesi aksamı kaza yaptım agzımı bozmiyimde bir insan ben en solda giderken orta bariyer ile benim arama girip beni sollamaya calıştı ve düşmeme sebep oldu artcım vardı 30 mt kadar sürüklendik benim sadece dizimde sorun var soyuldu hep dizlik takarım bir kere takmadım boyle oldu. Artcımda da sol diz sol dirsek ve sol el bileğinde hafif soyulma var. Standar motorun vites padalı kırıldı gidon yamuldu sol taraf depo cizildi sol sinyal kırıldı ve sol ayna kütüğü kırıldı. @Chronix in topcasini almıştım motora o safede ayagım ezilmekten kurtuldu. Allah razı olsun ahmet düşünüp iyiki takmış kendim ve motorum icin üzülmüyorum ama arkamda artcılı böyle bir olaya karışmak canımı sıkıyor.
olm ben hiç birinize değil de kaska üzüldüm yav:mrgreen:

