Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Evet vatana billete hayırlı olsun cumartesi aksamı kaza yaptım agzımı bozmiyimde bir insan ben en solda giderken orta bariyer ile benim arama girip beni sollamaya calıştı ve düşmeme sebep oldu artcım vardı 30 mt kadar sürüklendik benim sadece dizimde sorun var soyuldu hep dizlik takarım bir kere takmadım boyle oldu. Artcımda da sol diz sol dirsek ve sol el bileğinde hafif soyulma var. Standar motorun vites padalı kırıldı gidon yamuldu sol taraf depo cizildi sol sinyal kırıldı ve sol ayna kütüğü kırıldı. @Chronix in topcasini almıştım motora o safede ayagım ezilmekten kurtuldu. Allah razı olsun ahmet düşünüp iyiki takmış kendim ve motorum icin üzülmüyorum ama arkamda artcılı böyle bir olaya karışmak canımı sıkıyor.

olm ben hiç birinize değil de kaska üzüldüm yav:mrgreen:
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
@zenon çok geçmiş olsun, ciddi bişey olmamasına sevindim. sana kaza yaptıran nası bi tipti bilmiyorum tabi ama özellikle cumartesi akşamları 600F'ini kapan sol şeridi ölüm şeridine çeviriyo.

bu arada ben de haftasonu mert ustadaydım. manifoldları taktı, bujileri değiştirdi, üstüne bi de bakım-temizlik yaptı. motor hiç olmadığı kadar iyi durumda. bakırköy'den ümraniye'ye gittiğime değdi. usta arayan herkese tavsiye ederim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
@zenon çok geçmiş olsun, ciddi bişey olmamasına sevindim. sana kaza yaptıran nası bi tipti bilmiyorum tabi ama özellikle cumartesi akşamları 600F'ini kapan sol şeridi ölüm şeridine çeviriyo.

bu arada ben de haftasonu mert ustadaydım. manifoldları taktı, bujileri değiştirdi, üstüne bi de bakım-temizlik yaptı. motor hiç olmadığı kadar iyi durumda. bakırköy'den ümraniye'ye gittiğime değdi. usta arayan herkese tavsiye ederim.

Eyvallah bakırköyde yakınsın aslinda ama bir görüşmek nasip olmadı benim motor şimdilik yatıyor ayağa kalkması zaman alcak gibi :D insallah tanışmak kısmet olur :D

Senin motora da sevindim valla bu Mert usta nerededir?kimdir nasildir? Artık tadını cıkarırsın motorun ;)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
@Pistolero_10 yazdım yukarda ;)

@zenon anladığım kadarıyla çok bişey yok sende ya. aynısı bana da olmuştu ilk aldığım zamanlarda. bi kaynak için uğraşıcan işte. hallet de yaparız bişeyler. sen ne taraftaydın?

mert usta ümraniye'de devlet hastanesinin orda. dediğim gibi ben çok memnun kaldım. paragöz değil, işinin de ehli olduğunu çalışırken anlıyosun.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
@onursakin

tamam kardeşim sonradan gördüm:)

@zenon

geçmiş olsun hocam motor nasıl olsa yapılır büyük şehirlerde motor işi çok daha tehlikeli Allah yardımcınız olsun
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
@Pistolero_10 yazdım yukarda ;)

@zenon anladığım kadarıyla çok bişey yok sende ya. aynısı bana da olmuştu ilk aldığım zamanlarda. bi kaynak için uğraşıcan işte. hallet de yaparız bişeyler. sen ne taraftaydın?

mert usta ümraniye'de devlet hastanesinin orda. dediğim gibi ben çok memnun kaldım. paragöz değil, işinin de ehli olduğunu çalışırken anlıyosun.

Motorda ciddi bir sorun yok motor bu sonucta cizik ezik dert etmiyorum halledilir. Bende de birsey yok bu gun motor kullansanm kullanırım bir vites padali olayı var birde ayna kütüğü değişmesi lazım. hayırşısı ile bir ara hallederiz artık :D
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
zenon çok geçmiş olsun. sende birşey olmamasına sevindim.


konuyu azcık renklendirelim. pazar günü yıkama sonrası 1 2 foto (bu arada benim motor kırmızıymış :))



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


şu anda çantada çıkçış durumda . tam naked oldu :)) motorun sesi bile değişti siperliği çıkarınca :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu renk te yakışıyor bu motora kardeşim.barbaros özelden msj attım bakıver kardeş.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Her ortama da yakışıyor be arkadaş.

scaled.php


scaled.php


çok param olsun bir tane odama bir tane yatağıma.:)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
bende eve almak istiyomda ev 5. katta çıkmıyo mötör :))

birde arkadaşlar benim gidon yükseltilmiş ve benim hoşuma gitmedi. orjinal gidon daha iyi gibi geldi. elinde orjinal olan yükseltmek isteyen varsa takasa girebilirim. bu teklif 1 ay için geçerlidir. bir ay sonunda parayı basar alırım yenisini kırmızı kırmızı :))

birde çantayı çıkarınca mötör pek çıplak oldu elinde 2. el yolcu tutunma demiri olan varsa haberim olsun lütfen :))
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
zenon çok geçmiş olsun. sende birşey olmamasına sevindim.


konuyu azcık renklendirelim. pazar günü yıkama sonrası 1 2 foto (bu arada benim motor kırmızıymış :))

[url]http://img440.imageshack.us/img440/8849/1001497v.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img201.imageshack.us/img201/4613/1001498b.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


şu anda çantada çıkçış durumda . tam naked oldu :)) motorun sesi bile değişti siperliği çıkarınca :)

hocam yanlış hatırlamıyorsam sen tekirdağ da bulduğumuz motoru almıştın değil mi ?.. ee eğer oysa bu motorun üzerinde ki lastikler farklı değilmiydi veya kappa siperlik vardı.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
hocam yanlış hatırlamıyorsam sen tekirdağ da bulduğumuz motoru almıştın değil mi ?.. ee eğer oysa bu motorun üzerinde ki lastikler farklı değilmiydi veya kappa siperlik vardı.

doğru hatırlıyorsun. kappa büyük boy siperlik var. ama şehir içi pek gerek kalmıyor siperliğe. onun için çıkardım. arka çantayıda tamamen söktüm. çanta demirleri kalıp olarak kullanacağız. 1 2 istek aldık :))

lastiklerim michelin dı. ama arka lastiğimde 4 cm genişliğinde bir yarık var onun için değiştim :))

şu sıralar direksiyon ögretiyorum şehir dışına çıkmıyorum. onun için çıkardım siperliği
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
doğru hatırlıyorsun. kappa büyük boy siperlik var. ama şehir içi pek gerek kalmıyor siperliğe. onun için çıkardım. arka çantayıda tamamen söktüm. çanta demirleri kalıp olarak kullanacağız. 1 2 istek aldık :))

lastiklerim michelin dı. ama arka lastiğimde 4 cm genişliğinde bir yarık var onun için değiştim :))

şu sıralar direksiyon ögretiyorum şehir dışına çıkmıyorum. onun için çıkardım siperliği

öehh 4 cm yarık ne olmuş ona öyle..

bu arada motoru gerçekten çıplak bıraktım sadece iskelet ve motor duruyor ..2 yıl boyunca 4 mevsim geçirmiş motorumun boyamaya girme vakti geldi. rengi de kuyruk depo ön çamurluk bu renk Ral 7009 diye geçiyor statik boya da. kaliper, ayaklıklar artçı ayaklı ve bir kaç ıvır zıvır da bu renk Ral 3004 diye geçiyor tabi depo ve siperliğe de burda ki logomuz olacak.. umarım güzel birşey çıkacaktır..
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
öehh 4 cm yarık ne olmuş ona öyle..

bu arada motoru gerçekten çıplak bıraktım sadece iskelet ve motor duruyor ..2 yıl boyunca 4 mevsim geçirmiş motorumun boyamaya girme vakti geldi. rengi de kuyruk depo ön çamurluk bu renk Ral 7009 diye geçiyor statik boya da. kaliper, ayaklıklar artçı ayaklı ve bir kaç ıvır zıvır da bu renk Ral 3004 diye geçiyor tabi depo ve siperliğe de burda ki logomuz olacak.. umarım güzel birşey çıkacaktır..

valla bende anlamadım . nasıl oldu. aldığımda mı vardı. yoksa ben kullanırkenmı oldu bilmiyorum. aldığımda varsa eğer ben çok iyi gelmişim 800 km yi :))

hayırlı olsun yeni rengin bu arada ama ruhsatı nasıl halledeceksin . işletecekmisin ??
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
valla bende anlamadım . nasıl oldu. aldığımda mı vardı. yoksa ben kullanırkenmı oldu bilmiyorum. aldığımda varsa eğer ben çok iyi gelmişim 800 km yi :))

hayırlı olsun yeni rengin bu arada ama ruhsatı nasıl halledeceksin . işletecekmisin ??

bir renk için 150 200 TL isteyeceklerse değiştirmem bazı şeyleri de göze alırım. ama öle 100 TL altı birşey ise işletirim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
doğru hatırlıyorsun. kappa büyük boy siperlik var. ama şehir içi pek gerek kalmıyor siperliğe. onun için çıkardım. arka çantayıda tamamen söktüm. çanta demirleri kalıp olarak kullanacağız. 1 2 istek aldık :))

lastiklerim michelin dı. ama arka lastiğimde 4 cm genişliğinde bir yarık var onun için değiştim :))

şu sıralar direksiyon ögretiyorum şehir dışına çıkmıyorum. onun için çıkardım siperliği

o kalıptan bende istiyorum mümkün müdür?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst