Uğur Bey selamlar tekrardan

Size başımdan geçenleri anlatacağım

Benzinim bitti yolda kaldım, 1 litre benzini doldurum içine. Basıyorum, basıyorum çalışmıyor. Bir türlü gaz almıyor, elektrik geliyor gaz yemiyor.
Neyse aldım motoru sırtıma , tamircinin yolunu tuttum, motorum hava almış benzin bitince

Ondan gaz yemiyormuş ama yarım saat düzeldi kendine geldi.
Neyse sorun bununla kalmadı. Benzin full doldurdum benzin deposu yarıda gösteriyor sanırım şamandıranın ayarı kaçtı biz benzini bitirince.
Bununla da bitmedi

Geçen yine yolda kaldım. Yine benzin yememeye başladı. Ne zaman ki gazı son kuvvet köklüyorum, o zaman açılıyor motor, hislerim bana benzini bitirmiştim ya ben sonuna kadar , benzin tortularının filtreyi tıkadığını
söylüyor. Benzini sonuna kadar bitirdiğimden beri motor sapıtmaya başladı siz ne diyorsunuz bu duruma?