- Katılım
- 13 Ocak 2011
- Mesajlar
- 22
dostum geçmiş sayfaları oku çok yardımcı olur. herşeyi yazmışlar .sonuçta çin malı problem çıkarmaması garip olurdu heralde :cherry: benim egzozdan zırıltı sesleri gelmeye başladı mesela 4 ay oldu alalı servise gitcem 3000 bakımı bekliyorum. bu egzozda herkezde sorun oluyo değiştircem yada geçici bir çözüm buldurcam. sıkıntın olursa yaz