TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
EĞER ANLAŞIP ALIRSAM MOTORU 1 SENE GARANTİ İSTİCEM USTAMDANN BU TARZ Bİ SIKINTI YAŞARSAMM BUNLARI BANA YANSITMAMASINI İSTİCEM ONDAN.. EĞER MALINA GÜWENİYORSAA ZATEN KABUL EDECEKTİR BU DURUMUUU... Kİ YILLARDIR TANIYORUZ BİRBİRİMİZİ İKİMİZDE MAĞDUR OLMAYI İSTEMEYİZZ.. HAYIRLISIYSA OLUR İŞLH YAA BAKALIMM
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Valla kaçırma sen bi başkasına kontrol ettirmeden alma çünkü teklif çok iyi ama tamirciden korkmak lazım emin ol korkmak lazım ikinci kez soyledim var bildiğim
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ulan erol sopalık adamsın.... senin bu motorla işin olmazki

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
Valla kaçırma sen bi başkasına kontrol ettirmeden alma çünkü teklif çok iyi ama tamirciden korkmak lazım emin ol korkmak lazım ikinci kez soyledim var bildiğim
:cat:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
HAKLISIN WALLAA EROL BİZİM BURDA YAMAHA BAYİSİ WAR KARDEŞLER MOTOR.. Bİ GÜN MOTORU USTAMDAN ALIP GİDİP Bİ GÖSTERİYİM O ZAMAN ... BAKALIM SERWİS NE DİCEK
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ramazan. Diyorum. Benim rtr yi. Pesinata sayarlar motorun hası motorun kökü. Suzukinin ilham. Kaynağı mondi kalbim seni seçti deyip drift yapayım dedim hatamı yahu
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
selam millet nasılsınız?
lastik hakkında bişey yazdım cevap versenize ulan :cherry: fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Irc alcem ben ustundekiler pislensin ciciler gelicek kışa 15000 olur ozamana
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Irc alcem ben ustundekiler pislensin ciciler gelicek kışa 15000 olur ozamana
ben almışken iyisi olsun diyorum. 200 civarı ayırıcam lastiğe. metzeler michelin. continental de iyiymiş bugün haber gelecek bakalım ebattı uygunsa fiyatıda uygunsa alıcam.
ben arkayı geniş yapmak istiyorum. arkanın taban genişliği 100 yani buda 3.25 e tekabül ediyo bende 3.50 olsun istiyorum
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
selam millet :) 2 gündür innımaz yağmur var burada..1-2 resim yükleyim şenlendirelim forumu dedim :))



---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

şimdilik bu kadar resim yeter dimi :) daha tazeleri yağmur sonrası..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ben eski apachem de kullandım çok memnun kalmıştım ırc den
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
selam millet :) 2 gündür innımaz yağmur var burada..1-2 resim yükleyim şenlendirelim forumu dedim :))

[url]http://b1205.hizliresim.com/x/w/6z3tg.jpg[/url][url]http://b1205.hizliresim.com/x/w/6z3x0.jpg[/url][url]http://b1205.hizliresim.com/x/w/6z3z3.jpg[/url][url]http://b1205.hizliresim.com/x/w/6z42y.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

şimdilik bu kadar resim yeter dimi :) daha tazeleri yağmur sonrası..


maşşallah...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
selam millet nasılsınız?
lastik hakkında bişey yazdım cevap versenize ulan :cherry: fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar
:D Ben okudum yazını ama fikir beyan etmek istemedim. Aynı konuda bi çok kez yazdım, bu konuda ne düşünüğümü biliyorsundur. :) Benim arka lastik ME22 3.50 eskisiyle aynı görünürde.:cat:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
benim için lastik markası fark etmediğinden bende yazmıyorum... görüş meselesi ama ben lastik durumuna göre kendimi ayarlayıp motorumu ona göre kullanıyorum...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
selam millet :) 2 gündür innımaz yağmur var burada..1-2 resim yükleyim şenlendirelim forumu dedim :))

[url]http://b1205.hizliresim.com/x/w/6z3tg.jpg[/url][url]http://b1205.hizliresim.com/x/w/6z3x0.jpg[/url][url]http://b1205.hizliresim.com/x/w/6z3z3.jpg[/url][url]http://b1205.hizliresim.com/x/w/6z42y.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

şimdilik bu kadar resim yeter dimi :) daha tazeleri yağmur sonrası..




Wuuu cok güzel hayırlı olsun kazasız belasızz

Ramcoo Abi bugun Gene Rtr Gördüm 2 tane motora gene aşık kaldım ya Suanda aklımda 2 model var ya 2.el ybr veya 0.Rtr Alıcam cok iyi makine yaa
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben her zaman sıfırdan yanayım... 2 . el ybr sorun yaratmaz ama sıfır mal sıfırdır... bence sıufır apache al daha mantıklı....
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
4.150 Tl abi yazın 3 ay boyunca calısmam gerekli o zmana dogru alırım ama hasta kaldım motora ya Sarı Cok güzel gene gördüm Fakat

163 Boy
49 kilo

Cok zorluk cekermiyim Orta ayaga alırken veya ayaklar yere basarmı
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Abi ne yapmalıyım peki 3 ay bekleyip belkide 2 işte Tvs mi almalıyım Manisa Merkez de oturuyorum yeri gelir basarım yeri gelir basmam gelirmi bu motor bana en cok düşündügümde parca parca durumu nasıll ? Ybr Cbf gibi yaygın deyildirde yaygınmı yani istendiginde bulunurmu 5-6 güe ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst