Geçenlerde hurdacıdan komple bir MZ motoru aldım kilosu 50 krş.

MZ hastalığı işte...Hani olur ya yedek parça lazım olur diye.25 TL sı verdim.Bu arada herkese tavsiye ederim.Hatta aramızda küçük bir piyasa oluştursak bile olur.Örneğin üzerinden çıkan yağ pompası perakende satış fiyatı 155 TL sı.Neyse debriyajı çıkaramadım.Çektirme yaptırdım.Yine nafile.Tavsiyesi olan varsa lütfetsin söylesin çok makbule geçecek.Yoksa projem çöpe gidecek

Şunu belirteyimki hurdacılarMZ motor çokça düşüyor.Fiyatları 150-250 TL sı arası beğen beğen al.Yoksa toptan parça almaya kalksan dünya para vede piyasada orjinali az ,yan sanayisinin kaliteside çok düşük.Şimdiden ne biriktirirsek kar yani.Sektör oluşturmaya başlasak iyi olur .Şaka bir yana parça sorunu olan arkadaşlara yol göstermiş olayım.Benzin pahalı ama parça ucuz olur böylelikle.