MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Normal kullanımlardaki yakıt değeri...4-5 lt... Kullanarak ölçtüklerim...
Orda yazan fabrika değeri...
Performanslı (devirli) kullanımlarda motorun ayarlarına bağlı olarak düşebilir , çıkabilir...
Ayarları yapan ustaya bağlı...
Teşekkürler :rendeer: hesapladım normal kullanımda 25-30 kuruş arası yakıt :wiinkk: cubun yanına sadece hafta sonları yada uzun yol yapmak amaçlı alınabilirmiki:silent: fiyatlarının ucuz olması açısından:silent:
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
gecen gunler platin ayari yaptirmaya goturdum usta normal kullandigimiz bujiyi sokup yerine :thumright kivilcim cikan uc kismi biraz buyuk olan bujiyi takti bilmem platin ayarindan bilmem yeni bujiden motorda hissedilir fark oldu ama iki gun sonra motor teklemeye basladi bir iki basisda calisiyor ama 3 cu viteste sabit gazla gidiyorum motor silkeleme yapiyor tekrar ustaya goturdum calismasi normal diyor bende tekrar cikarilan bujiyi taktim degisen bisey olmadi :rendeer:i bujidenmi acaba reglator arizami yapti
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
"Üç alyan anahtarla açılan vede vites kolu altındaki yuvarlak kapak" ta neresi oluyor Alp?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
Geçenlerde hurdacıdan komple bir MZ motoru aldım kilosu 50 krş.:) MZ hastalığı işte...Hani olur ya yedek parça lazım olur diye.25 TL sı verdim.Bu arada herkese tavsiye ederim.Hatta aramızda küçük bir piyasa oluştursak bile olur.Örneğin üzerinden çıkan yağ pompası perakende satış fiyatı 155 TL sı.Neyse debriyajı çıkaramadım.Çektirme yaptırdım.Yine nafile.Tavsiyesi olan varsa lütfetsin söylesin çok makbule geçecek.Yoksa projem çöpe gidecek :( Şunu belirteyimki hurdacılarMZ motor çokça düşüyor.Fiyatları 150-250 TL sı arası beğen beğen al.Yoksa toptan parça almaya kalksan dünya para vede piyasada orjinali az ,yan sanayisinin kaliteside çok düşük.Şimdiden ne biriktirirsek kar yani.Sektör oluşturmaya başlasak iyi olur .Şaka bir yana parça sorunu olan arkadaşlara yol göstermiş olayım.Benzin pahalı ama parça ucuz olur böylelikle.
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Çok haklısınız ilerleyen yılların ne getireceği belli olmaz (parça konusunda)... Benimde elime düşse bir tane hurda bende alacağım kendi çapımda uğraşmak istiyorum.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Geçenlerde hurdacıdan komple bir MZ motoru aldım kilosu 50 krş.:) MZ hastalığı işte...Hani olur ya yedek parça lazım olur diye.25 TL sı verdim.Bu arada herkese tavsiye ederim.Hatta aramızda küçük bir piyasa oluştursak bile olur.Örneğin üzerinden çıkan yağ pompası perakende satış fiyatı 155 TL sı.Neyse debriyajı çıkaramadım.Çektirme yaptırdım.Yine nafile.Tavsiyesi olan varsa lütfetsin söylesin çok makbule geçecek.Yoksa projem çöpe gidecek :( Şunu belirteyimki hurdacılarMZ motor çokça düşüyor.Fiyatları 150-250 TL sı arası beğen beğen al.Yoksa toptan parça almaya kalksan dünya para vede piyasada orjinali az ,yan sanayisinin kaliteside çok düşük.Şimdiden ne biriktirirsek kar yani.Sektör oluşturmaya başlasak iyi olur .Şaka bir yana parça sorunu olan arkadaşlara yol göstermiş olayım.Benzin pahalı ama parça ucuz olur böylelikle.

istanbulda bulsam komple alırım kilosu 75 kuruş da versem önemli değil...... mz in yeri bende başkadır..2 el ilanlar takibimde ama ucuz bulamadım...
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
Gözünüze kestirdğiniz bir hurdacıya uğrayıp telefonunuzu bırakın gerisi geliyor.Bu arada debriyaj sorunu tamam.çektirmenin üst civatasını büyüttük iş tamam.
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
:pr:motorumun yag tahliye yerinin yani yagi bosalan yer vidasini sikarken biraz fazla siktim galiba tirnak buyuklugunde iki parca kirildi ne yapmam lazim :silent::silent::silent::silent:
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
Helicoil yaptırabilirsin zor bir işlem değil genellikle sanayide tornacılar yapıyorlar
abouthelicoilstrippedre.jpg

permacoil.jpg

helicoil1.jpg

helicoilthreadinsert1.jpg

helicoilthreadinsert.jpg

helicoil.jpg
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
:pr:motorumun yag tahliye yerinin yani yagi bosalan yer vidasini sikarken biraz fazla siktim galiba tirnak buyuklugunde iki parca kirildi ne yapmam lazim :silent::silent::silent::silent:
Yağ sızıntısı yoksa bırak kalsın. 3-5 gün dert olur içine geçer sonra...:)
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
120
sinan ark fikri olabilir mantikli is mz781 ark vidanin etrafinda baya aciklik var kucuk biseyde degil caresine bakacaz ilginiz icin sagolun en kisa zamanda size sonucu yazarim slm
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
48
vites kolunun ağırlık muhabbeti için devir saatinden gelen telin olduğu yerde 3 tane 5 alyans değil normal civata var 2 si açıldı biri açılmadı o 3 ünü çıkarıp içerideki kontrayı mı gevşeticez Alp? Bir de şanzıman blokunun bağlı olduğu 3 lü var onlar da değildir heralde sağ taraftaki yağ zaten onları ellemedim
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Bu mz lerin çoğunun muaynesi geçmiş oluyor, bilgisi olan arkadaşlar varmı yapırılmamış muayneler hakkında.mesela son beş seneyi alırar diye duydum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst