FOTOĞRAF isteriz, birde RX250 modeli gelecekti onuda çekersen çok güzel olurYarın Trabzon'da motor fuarı var Asya var içinde 30 model ile gelmiş yeni modeller büyük ihtimalle orda olacak motoru gidip inceleyip resimlerini daha detaylı olarak burada paylaşacağım.
Hocam bari söyle gitmişken erken getirsinler nedir bu böyle![]()
yok vallahi be. sende?Zendar hocam, motor hakkında gelişme var mı ?
Hiç fark etmez eritiriz mesafeleriBu arada, dayanamadım artık gittim konuştum bugün ve dedilerki mayıs sonu
Fabrika çıkısında parçalarda ufak bır hata olmuş dagıtımı durdurmuslar ama mayıs sonunda gelecekmıs kesınlıkle..
Arkadaşlar fuar değilmiş evkur Trabzon'da ikinci mağazayı açmış Yomra'da. Roadwin 250r vardı, malesef ne tepee ne de diğer modeller yoktu. Roadwinin baya resmini çektim ve kaliteli resimleri. Roadwin başlığında paylaşacağım
Roadwin başlığında paylaşmamışsın resimleri ::yanliss: Paylaşabilirsen sevinirim ama![]()