Asya Motor 250 Tepee

Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
İnşallah erken gelir, burada tam 4 kişi satın alacakmış motordan iptal ettirenler olmuş geç gelecek diye. Extradan Kawasaki Ninja 250R satın alırsak, İstanbul'dan komple Antalya'ya kadar heryeri gezmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Yarın Trabzon'da motor fuarı var Asya var içinde 30 model ile gelmiş yeni modeller büyük ihtimalle orda olacak motoru gidip inceleyip resimlerini daha detaylı olarak burada paylaşacağım.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Yarın Trabzon'da motor fuarı var Asya var içinde 30 model ile gelmiş yeni modeller büyük ihtimalle orda olacak motoru gidip inceleyip resimlerini daha detaylı olarak burada paylaşacağım.
FOTOĞRAF isteriz, birde RX250 modeli gelecekti onuda çekersen çok güzel olur
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Arkadaşlar fuar değilmiş evkur Trabzon'da ikinci mağazayı açmış Yomra'da. Roadwin 250r vardı, malesef ne tepee ne de diğer modeller yoktu. Roadwinin baya resmini çektim ve kaliteli resimleri. Roadwin başlığında paylaşacağım
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Aynen devam :)

Son 2 hafta daha beklerim, motor gelmezse motorsuz geçen 2 ayımı asyanın fabrikasını dağıtarak beklememiş sayarım :pl:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motorlar 2 ayda geliyorsa yedek parça lazım olduğunda kaç ayda gelir acaba :mrgreen:
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Hiç sormayın acaba ne olacak parça konusuda böyle gecikirseler motoru aldığım gibi satarım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yok mu ya hala şu motoru alan birisi?? Ne nazlı motormuş yaaa... :silent:

Hiç fark etmez eritiriz mesafeleri :) Bu arada, dayanamadım artık gittim konuştum bugün ve dedilerki mayıs sonu :( Fabrika çıkısında parçalarda ufak bır hata olmuş dagıtımı durdurmuslar ama mayıs sonunda gelecekmıs kesınlıkle..

Yalanlarını yiyim ben onların, ulan ayak üstü nasıl da sallıyorlar... :)

Arkadaşlar fuar değilmiş evkur Trabzon'da ikinci mağazayı açmış Yomra'da. Roadwin 250r vardı, malesef ne tepee ne de diğer modeller yoktu. Roadwinin baya resmini çektim ve kaliteli resimleri. Roadwin başlığında paylaşacağım

Roadwin başlığında paylaşmamışsın resimleri ::yanliss: Paylaşabilirsen sevinirim ama :p
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
37
Yahu sonuçta kul yapımı arkadaşlar belkide gerçekten haklılardır bılemeyız ama bıldıgım tek şey motorsuz günler geçmıyor . Bu ay sonunda gelecek diye hondamı satmıştım sımdı yaya kaldım :)
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Harbi hocam aynen bende mh125i sattım hemde sıfır fiyatına geldi :) ama 2 aydır motorsuz dolanıyorum. Yanımdan her motor geçince sattığıma pişman oluyorum.
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
37
Aynı duyguları paylaşıyoruz :) o kadar özeniyorum ki geçen motorlulara :) insan kaybetmeyınce anlamıyor elındekının degerını
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Aynen 125 cc diye düşük geliyordu birde :) piyasadaki motorları görünce içimden diyorum ki benim motor olacaktı şimdi motor görecekti millet motosiklet nedir diye ama işte gitti :)
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Haziran ilk haftası başlayacaklar dağıtıma en kötü 7sinde burada olması lazım. En kötü 20 gün var. Gelmezse mahkemeye verebilirmiyiz ürünü aldık 2 aydır zaman kaybı var diye? Sonuçta tüketici hakları var ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst