15 Nisan Pazar MT Benzin Zammı Protestosu !

Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
çoğunluk 13 mayısta hem fikirse başlığı 13 mayıs olarak güncellemek icab eder.:cat:
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
35
Mesajları okumadan direk demek istediğim bişi var. Plan güzel uygulama güzel ama 1 ay rötar yaptırmanız demek direkt men 1 kez daha zam yenmesi demek..
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
27
forumda pek aktif bir kullanıcı değilim ama eylem güzel plan güzel , böyle bir eyleme kesinlikle katılırım. tarih ve yapılacak herşey kesinleşince olayın duyurulması için belki bi kaç radyo ve tv konusundada yardımcı olabilirim.
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
13 mayıs iyide şu etiketleri t-şhrt ları faln da halletsek süper olcak. sizden fayda yok :D ben yarın bı kaç reklamcıya gidip soracam sonucları akşama yazarım anca :D
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
bende 1000 km uzakta olmasaydım yakın illerde bile olsam gelirdim mutlaka inşallah çabalar boşa çıkmaz yürekten destekçinizim
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
1,365
sen başkalarıda okumuyomu sanıyorsun adamlar uyandı benzin dün itibari ile 4.35 tl :queen:
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
sırf motorkafa çiziklimi çiziksizmi diye bakmak için girmiştim...eeeee çizik yok...nerelerdesin usta....
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Evet beyler böyle bir konu vardı.
Ancak MT sıktı artık. Burdan bi halt olmayacağını anladım.
Konuyla ilgili şöyle yapalım böyle yapalım diyenlere özelden mesaj attım hep, ama sağolsun bir arkadaş haricinde geri bile dönüş olmadı :)
Osuruğu bile hükümete bağlamayı bilenlerden bir tane yandaş çıkmadı :)
Bokumda boncuk çıktı, tayyibin parmağı vardır yazmayla olmuyor.
İndirimde geldi zaten. 4,35 oldu... " KESİN BİNDİRİM GELİR. " :)
Ben yinede kendi elimden geldiğince bişeyler yapmaya çalışacam.
Kalın sağlıcakla :wiinkk:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Evet beyler böyle bir konu vardı.
Ancak MT sıktı artık. Burdan bi halt olmayacağını anladım.
Konuyla ilgili şöyle yapalım böyle yapalım diyenlere özelden mesaj attım hep, ama sağolsun bir arkadaş haricinde geri bile dönüş olmadı :)
Osuruğu bile hükümete bağlamayı bilenlerden bir tane yandaş çıkmadı :)
Bokumda boncuk çıktı, tayyibin parmağı vardır yazmayla olmuyor.
İndirimde geldi zaten. 4,35 oldu... " KESİN BİNDİRİM GELİR. " :)
Ben yinede kendi elimden geldiğince bişeyler yapmaya çalışacam.
Kalın sağlıcakla :wiinkk:

Valla çok doğru dedin.Klavye başında asarız,keseriz uygulamaya gelince ortada kimsecikler olmaz. :)

Hata bizim gibi düşünenlerde aslında.Böyle kuzu gibi milleti harekete geçirmek için dil dök çabala sana verdikleri cevap''Memleketi senmi gurtaracan yauuuu''desinler.

Malesef kurunun yanında yaşta yanıyor ya ben en çok buna kızıyorum işte. :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst