Evet beyler böyle bir konu vardı.
Ancak MT sıktı artık. Burdan bi halt olmayacağını anladım.
Konuyla ilgili şöyle yapalım böyle yapalım diyenlere özelden mesaj attım hep, ama sağolsun bir arkadaş haricinde geri bile dönüş olmadı
Osuruğu bile hükümete bağlamayı bilenlerden bir tane yandaş çıkmadı

Bokumda boncuk çıktı, tayyibin parmağı vardır yazmayla olmuyor.
İndirimde geldi zaten. 4,35 oldu...
" KESİN BİNDİRİM GELİR.
" 
Ben yinede kendi elimden geldiğince bişeyler yapmaya çalışacam.
Kalın sağlıcakla :wiinkk: