- Katılım
- 24 May 2011
- Mesajlar
- 2,010
Ağalar yanlış anlamayın ama atışmanızı okudukça gün içinde sık sık karşılaştığım evli çiftler aklıma geliyor.
:cherry: güzel benzetme olmuş :cherry:
Yahu arada birde alttan alalım cidden çok zor bişi değil.
Buarada bu başlıkla motosiklet ve cinsellik konusunun birleştirilmesi gerekiyor :cherry: ayrıca o konuda uzuun fikir paylasımı sonucu motosikletin ereksiyon yaptığı sonucuna varıldı
Ozaman çok ereksiyon=kısa penis mi demektir?
Dip not: kenan sofuoğluna üzüldüm. Birde evleneli çok olmamıştı diye anımsıyorum :cherry: