TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben uzun yolda hyosung a çok az yaktırmıştım... ama apacheden az ayakamaz.... piyasada en az yakan kendi sınıfında... bende ortalama apache ile 2,2 yakıyorum..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Eee takıyomuyuz lpg millet bunu arastıryor bende sardım valla günlük 4lira yol parası degermi acaba
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
vala benim aletim 4.5lt ye 120-130km gidiyor 2012 gt250r sonra itiyoruz benzinciye :D ortalam 3.8lt yakıyor yani :D

2012 o zaman daha az yakıyor. 17 lt ile 350 km yol yapıyorum. sen benden 50 km daha fazla gidiyorsun.
Bende sakin duramama sorunu var. Işıklarda illaki tüm araçları tokatlayıp, dikkatleri üzerime çekmem lazım. Uzun yolda ise emniyet şeridinde efendi efendi gidiyorum :p
Şehir içinde abanmalar ve çok fazla dur kalk beni yiyip bitiriyor. Yakıt tüketiminde son noktayım. :pale:
Yolda kalma olayını düşünmek bile istemiyorum. Bugün 3 tırnak vardı. 15 km yolu biraz abanarak işe geldim. şimdi gösterge yanıp sönüyor. :pale:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
erol lpg takılınca ne kadar yakacak acaba mühim olan bu....
şuan 12 yakıyorsa lpg de 8 yakar tahminim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

2012 o zaman daha az yakıyor. 17 lt ile 350 km yol yapıyorum. sen benden 50 km daha fazla gidiyorsun.
Bende sakin duramama sorunu var. Işıklarda illaki tüm araçları tokatlayıp, dikkatleri üzerime çekmem lazım. Uzun yolda ise emniyet şeridinde efendi efendi gidiyorum :p
Şehir içinde abanmalar ve çok fazla dur kalk beni yiyip bitiriyor. Yakıt tüketiminde son noktayım. :pale:
Yolda kalma olayını düşünmek bile istemiyorum. Bugün 3 tırnak vardı. 15 km yolu biraz abanarak işe geldim. şimdi gösterge yanıp sönüyor. :pale:
seninkisi kaç model
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
tolga inşallah allah gönlüne göre verir motorunu satıp istediğin motora kavuşursun yad motorunla takaslarsın.............

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------

tolga inşallah allah gönlüne göre verir motorunu satıp istediğin motora kavuşursun yad motorunla takaslarsın.............
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ramço sen en iyisi bi tarif et biz öyle yapalım bak kartalizma ile bekliyoruz haa:)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
antalya muğla arası yakın buluşalım beraber yaparız
çok iyi olur gel misafir ol seni muğla mt ile tanıştırayım :d şu aralar bana motor yasak malesef babam kaza yaptı motorla ayağı ve 2 tane kaburgası kırık kafada dikiş vs. onun için bana da bindirmiyolar ki zaten ilana satlığa koydum 2500 e. motorda bişey yok 2 sinya kırık aynalar yamulmuş söküp attım şu an aynaları yok kafa grenajında ve egzoz üstünde çizikler var.


 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Bu noktada bastım mı gitmeyen bir şey lazım bana, beni frenlemek için. en yüksek 100 km hızda gitsem yeter.
Kenbo125 sattığıma pişman oldum. Keşke kenarda dursaydı. işe onla git-gel yapar.
Dediğin için
Aynı sürat mi ? Aynı süratte o kadar da çok yakmaz. GTR 250 ile yan yana durabilirsen sende aynı yakıtı yakarsın.
Aynı süratten kastım uzun yolda 100-130 arası gidebilecek ve Hyo'ya göre çok daha az yakacak motor Apache'dir. Uzun yolda bu süratlerle gidersen 2.4 lt garanti :mrgreen:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
çok iyi olur gel misafir ol seni muğla mt ile tanıştırayım :d şu aralar bana motor yasak malesef babam kaza yaptı motorla ayağı ve 2 tane kaburgası kırık kafada dikiş vs. onun için bana da bindirmiyolar ki zaten ilana satlığa koydum 2500 e. motorda bişey yok 2 sinya kırık aynalar yamulmuş söküp attım şu an aynaları yok kafa grenajında ve egzoz üstünde çizikler var.
[url]http://e1205.hizliresim.com/x/9/5lcyu.jpg[/url]
[url]http://e1205.hizliresim.com/x/9/5ld00.jpg[/url]
[url]http://e1205.hizliresim.com/x/9/5ld0y.jpg[/url]
geçmiş olsun acil şifalar babanız sanırım koruma kullanmıyordu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst