- Konu Yazar
- #1
sa arkadaşlar 1 hafta önce bu motoru aldm aldığımda hiç bi sıkıntısı yoktu hhatta çocuk yağını bile değştirmişii ama 5 gün sonra moor nerde durursa ordayağ akıtuyodu hava flitresinin yanındaki küçük kutudan . (üst kapakdan gelen hortum ona bağlı ) birda motorun tam altından damlıyor ama nerden damladığını görmedim . çocuk 20w40 yağ koymş 10w40 koyması gerekrken acaba yağ akıtması tehlikelimi ? vea neden yapıodur ?