Honda CG 125 mi_? Yamaha ybr 125 mi_?

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ister inan ister inanma 2 yıl önce iç,dış değiştirdim kaç km yaptım hatırlamıyorum 15 bini bulmuştur veya geçmiştir 1 kere bile patlamadı. Lastik şu an kaskabak :cat: 96 model olan. Arka lastik. Ön lastiğin en son ne zaman patladığını bile bilmiyom. Konu açtığım ve değiştirdiğim arka tubless lastik (iç lastik koydum içinde) 2005 model olan. Ayrıca iki adet çelik cant alınıp lastikler tubless e çevrilebilir.:cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ister inan ister inanma 2 yıl önce iç,dış değiştirdim kaç km yaptım hatırlamıyorum 15 bini bulmuştur veya geçmiştir 1 kere bile patlamadı. Lastik şu an kaskabak :cat: 96 model olan. Arka lastik. Ön lastiğin en son ne zaman patladığını bile bilmiyom. Konu açtığım ve değiştirdiğim arka tubless lastik (iç lastik koydum içinde) 2005 model olan. Ayrıca iki adet çelik cant alınıp lastikler tubless e çevrilebilir.:cat:
adem çelik jant ların parasını verirsen olur :p
ama cg de çelik jant tipsiz duruyor ona biz telli jant ile alıştığımızdan olsa gerek :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ya boşver ben şuan memnunum. Belki ilerde. Bu arada 96 nında ön kampanayı diske çevirim.çelik cant takarsam tabi. Lastiklerde tubless olur.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aaa adem bu zamanda kampana lı motor mu kaldı toprağım yaa bu honda sevenlerine neleri layık görüyor eski eski teknolojiler ttüüü kaka:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
aaa adem bu zamanda kampana lı motor mu kaldı toprağım yaa bu honda sevenlerine neleri layık görüyor eski eski teknolojiler ttüüü kaka:queen:

kampana ama capon kampana :queen: sıktımmı firenleri zınk diye olduğu yerde kalır :queen: ha bu arada çekemedin demi frenlemi :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kampana ama capon kampana :queen: sıktımmı firenleri zınk diye olduğu yerde kalır :queen: ha bu arada çekemedin demi frenlemi :queen:
adem kampana frenin neyini çekemeyeyim ki eski teknolojiyi hiçbir zaman kıskanmadım ben:p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
eski teknolojinin gözünü seveyim. Yeni teknolojide iş yok arkadaş.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
haklısın yumurtacı güzeli:p
evet honda nın yeni teknolojileri 5 para etmez:queen:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
allah bu honda kullananlara sabır ihsan eylesin:p
inş bu illetten kurtulursun adem:pl:
honda çok bozdu. daha da bozmaz dedik, yine bozdu. :)
yamaha fanatiği değilim ama japonlarda bence kalitede sıralama kawasaki, yamaha, suzuki, honda'dır... Ancak honda'nın servis desteği ve 2.el piyasası TR'de yadsınamaz derecede gelişmiş...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
allah bu honda kullananlara sabır ihsan eylesin:p
inş bu illetten kurtulursun adem:pl:

yeni model, pek yeni değil 2005 model titan es de var elimde. 30 kusur binde. 96 model olan ona nazaran daha masrafsız,daha az problem çıkarıyo. 2010-11-12 model olanlar naapsın? :queen: honda giderek kaliteyi düsürüyo:santa:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yeni model, pek yeni değil 2005 model titan es de var elimde. 30 kusur binde. 96 model olan ona nazaran daha masrafsız,daha az problem çıkarıyo. 2010-11-12 model olanlar naapsın? :queen: honda giderek kaliteyi düsürüyo:santa:
adem sen onları en iyisi bi müzeye sat ilerde torunlarımıza gösterecek motorlar olsun cg ler harbiden sağlam motor 2006 sonrası sağlam bi honda ben ne gördün nede duydum allah ne verdiyse caçık yani innova dahil yağ eksiltiyor:p

---------- Post added at 11:27 ---------- Previous post was at 11:25 ----------

honda çok bozdu. daha da bozmaz dedik, yine bozdu. :)
yamaha fanatiği değilim ama japonlarda bence kalitede sıralama kawasaki, yamaha, suzuki, honda'dır... Ancak honda'nın servis desteği ve 2.el piyasası TR'de yadsınamaz derecede gelişmiş...
özgür honda işi çözdü adamlar sağlam motor yapıp pahalı satmıyor ucuz motor satıp yedek parçadan para kazanıyor nerde o nx falcon xl 200 ler cg ler cgl ler kinetix ler bunlar ı piyasadan neden çektiler acaba:farao:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet honda kusursuz motorlarını piyasadan cekti. Knetıx, falcon nx 400, c 90, cg 125, cg125 titan, ve birsürü sorunsuz model. Elalarını elalarını, allah versin belalarını.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet honda kusursuz motorlarını piyasadan cekti. Knetıx, falcon nx 400, c 90, cg 125, cg125 titan, ve birsürü sorunsuz model. Elalarını elalarını, allah versin belalarını.
ahanda adem de honda nın yanlış yaptığını bildi anladı söyledi..
adem aklın yolu 1 dir sadece 1 doğru vardır:p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahanda adem de honda nın yanlış yaptığını bildi anladı söyledi..
adem aklın yolu 1 dir sadece 1 doğru vardır:p

gören göz klavuz istemez hacı. Yeni modeller arasında sadece cbr 250 r ı tutum. Diğerleri benim gözümde 5 para etmez. Cbr 125 buna dahil.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
cbr 250r dan daha kaliteli olduğunu düşündügüm 250ccler var ancak lanet motor honda olunca 2. eli canlı oluyor yedek parça tedarigin kolay oluyor..yoksa symnin 250si hondadan inan parça işçilik ıvır zıvır olarak daha kaliteli
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
49
arkadaşım 99 model titan al eski olsa da taş gibi makina ybr sizuki halt etmiş bi makine hondanın ürettiği en iyi commuter bence titan
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bence köylü tarzı motor cg 125.
cg125motorcycle.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst