MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
LOUIS ROSSI pilotun adı... Sen hala alettesin İlkay abi ben diyorum ki nasıl tasarım güzel mi =)

Ne bileyim olum bana hepsi guzel geliyor.
Ben makinayi gorunce ahh ulem bir tane ele gecirebilsek,pistte 600 ve 1000 liklerle azicik makara yapsak diye hayallere dalmisim.
:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------

dur şimdi şişenin dibinde arıyordur o şu an yarın okuyunca bulur esas aradığını (=
bu arada sormak istedim.
bizim süspansiyonların aksine ters teleskopik süspansiyonun +'sı nedir ?
Aksam Sarko geldi,bir buyuk almis onu teselli ettik.:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ne bileyim olum bana hepsi guzel geliyor.
Ben makinayi gorunce ahh ulem bir tane ele gecirebilsek,pistte 600 ve 1000 liklerle azicik makara yapsak diye hayallere dalmisim.
:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------




Aksam Sarko geldi,bir buyuk almis onu teselli ettik.:)

Ben de Aprilia RS 250 hastasıyımdır abi =) V-twin 70hp lik bir canavar. Vuhu içimde bi kıpırtı oldu =)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ayrıca aklında daha güzel fikri olan varsa paylaşmasını dilerim. 1 haziranda Bursa'ya dönüyorum ve 29Haziran'daki 2.ayak yarışlarına hazırlanmaya başlıcam. Motorumu azcık görsel olarak da güzel kılmak istiyorum.

2011'deki çaylak yılım olan sezonu bu sene üzerimden atmak istiyorum ilk yarış ile birlikte hayırlısı ile...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:21 ----------



Teknik ve mekanik kısımdan çok fazlasıyla anlamıyorum İlkay abi bu konuda daha yararlı bilgiler verebilir.

Bir de senin 600F te sanıyorum ki son yıl olarak 2002 de içinde olabilir emin olamadım ayarlanabilir ön maşa vardı yanılmıyorsam. Sonraki yıllarda müdahale edilmiyordu sanırım ön süspansiyonlara...

evet f'te 2003 yılına kadar ayarlanabilir süspansiyonlar mevcut sonrası o konuda pert (=
birileri burada bi sayfada detaylı yazmıştı bir ara nasıl ayarlanması gerektiği hakkında daha kurcalamadım ama önce kendimi toparlıyım biraz evin arkasına kapalı garaj vs yapabildikten sonraki şeyler bunlar benim için :)

Aksam Sarko geldi,bir buyuk almis onu teselli ettik.:)

valla ben sarkoyu markoyu tanımam (=
süspansiyon sorusuna dönecek olursak diyim ?
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
Dostum sana işte 600 lük 2012 R6 ım....
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://d1205.hizliresim.com/x/7/5fupt.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Larsen kardeşim; fotoyu senin için ekledim.... Beğenirsin umarım ki R6 alırsın... Aklın başka motorlara kaymasın....
teşekkür ederim makina harika kesinlikle yamaha zaten agresif görüntüsüne hastayım peki r1 e göre +sı ve- si nedir mesela yakıt olarak, hızlanma, vergi
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
evet f'te 2003 yılına kadar ayarlanabilir süspansiyonlar mevcut sonrası o konuda pert (=
birileri burada bi sayfada detaylı yazmıştı bir ara nasıl ayarlanması gerektiği hakkında daha kurcalamadım ama önce kendimi toparlıyım biraz evin arkasına kapalı garaj vs yapabildikten sonraki şeyler bunlar benim için :)



valla ben sarkoyu markoyu tanımam (=
süspansiyon sorusuna dönecek olursak diyim ?
Velini cagir gorusecegim.
Calismadan geliyorsun.
Daha once anlatmistik.
Sikayet topigine bla bla yazmayi biliyorsunuz.
Ama kendinize gelince arama fonksiyonunu kullanmak yok.
:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Velini cagir gorusecegim.
Calismadan geliyorsun.
Daha once anlatmistik.
Sikayet topigine bla bla yazmayi biliyorsunuz.
Ama kendinize gelince arama fonksiyonunu kullanmak yok.
:)

hocamızsın dedik elini öptük büyüktür dedik
bumudur yani sonucu :p

tam yatacaktım hadi bakıyorum şimdi uyumadan

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

tam yatacaktım hadi bakıyorum şimdi uyumadan

sitede baktım ama pek bulabildiğim söylenemez.
açıkçası mt içerisinde de bir içerik bulamadım bu konuda
ya da ben bu işi beceremiyorum diyecem ama google amcada çeşitli farkı kombinasyondaki aramalarıma cevap bulamadı mt'den

ama en basit durumda izah etmek gerekir ise
ön tekerlekte bulunan ağırlığını olabildiğince azaltmak ve lastiklerin yola olan tutunma mukavemetini daha çok arttırmak
yani içe geçen borunun ağırlığı kımı kısmından daha hafif olduğundan ve lastiğe bağlı parçada tekerleğin aşağı yukarı hareketine dahil olduğundan lastiğin yola geri kazanımı ve esneme hareketinin kabiliyeti ve hızı daha çok arttırılmış oluyor ters teleskopik süspansiyonda.

tabi süspansiyon borularının da esnemeleri ile ilgili pek çok şey yazmışlar ama şimdi kafam karıştı bi ara anlarsam yazarım onlarıda (=
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
#iLk@yy "ön tekerlekte bulunan ağırlığını olabildiğince azaltmak ve lastiklerin yola olan tutunma mukavemetini daha çok arttırmak
yani içe geçen borunun ağırlığı kımı kısmından daha hafif olduğundan ve lastiğe bağlı parçada tekerleğin aşağı yukarı hareketine dahil olduğundan lastiğin yola geri kazanımı ve esneme hareketinin kabiliyeti ve hızı daha çok arttırılmış oluyor ters teleskopik süspansiyonda."



Sabah sabah beynim yandı... :sunny:

Basitmiş..
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
bakımdan sonra.....

img0395nod.jpg
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Xetanor

600RR'ın en sevdiğim rengi. Güzel günlerde güle güle kullan.

Kısmet olursa bu sene yarışlar istediğim gibi geçerse önümüzdeki sene yeni kasa 600RR istiyorum ben de inşallah.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Merhabalar iki senelik zorunlu ayrılıktan sonra tekrar dönüyorum motosiklet yaşantıma. Sizlerinde fikrini almak istediğim bir konu var. Daha önce 600 rr ve r6 sahibiydim. Şimdi Kawasaki zx6 r almak istiyorum kısmet olursa acaba 2013 te model güncellemeye gider mi kawasaki yanılmıyorsam 3 yıldır aynı kasa ile piyasada. Muhtemelen sıfır alacağım motorumu. (Eğer kafama göre bir ikinci el bulursam ayrı tabi :) aklınızda bulunsun.) düşüncelerinizi paylaşırsanız yada duyumlarınızı sevinirim.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Kawasaki güncellemeye gider mi gitmez mi orasını bilmem de =) Her türlü şekilde şu anda çok mükemmel bir makina...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Sana katılıyorum dostum dolu dolu bir makine zaten son yıllardaki performans ve test sonuçları da bunu söylüyor. Teşekkür ederim düşünceni paylaştığın için.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Barış nasıl geçti yarış ?

Ben bu yarışı es geçmek zorunda kaldım ne yazık ki =( Tam final haftasının ortasına denk geldi. 23-24 Haziranda görüşmek üzere...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yariscilardan biri vefat etmis.
Kim oldugunu bilen varmi?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Allah allah o nasıl iş yahu ? Adam düşüp kalp krizi mi geçirmiş yoksa başka birşey mi ? Her türlü çok üzücü tabii ki...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst