Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
LOUIS ROSSI pilotun adı... Sen hala alettesin İlkay abi ben diyorum ki nasıl tasarım güzel mi =)
Ne bileyim olum bana hepsi guzel geliyor.
Ben makinayi gorunce ahh ulem bir tane ele gecirebilsek,pistte 600 ve 1000 liklerle azicik makara yapsak diye hayallere dalmisim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------
Aksam Sarko geldi,bir buyuk almis onu teselli ettik.dur şimdi şişenin dibinde arıyordur o şu an yarın okuyunca bulur esas aradığını (=
bu arada sormak istedim.
bizim süspansiyonların aksine ters teleskopik süspansiyonun +'sı nedir ?