MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Hayirli olsun dostum motorun.

Komple kitler var arka stop,sinyal ve plaka iptali icin.
Boyle cok cirkin duruyor arkasi.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hayırlı olsun maşallah temiz motosiklet, kazasız belasız keyifle kullanmanız dileğimle:cat:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
hepinize teşekkürler...

En yakın zamanda katlanır plakalık ve led sinyallerim değişecek :)
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Gerçekten cok güzel motor. Hayalimdeki diyebilirim kısacası. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bir tek ben mi beğeniyorum şu 600RR'ın plakalık ve sinyallerini? Tamam sinyaller biraz büyük duruyor orada ama çok hoş, çok tatlı bir görüntüsü var sanki o kısmın böyle de...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sinyal ve plakalık değişmesede olur, eğer değişeceksede Rizoma'dan bakılabilir... Kaliteli ürünler kullanmanızı tavsiye ederim, motosikletiniz Maşallah çok güzel, çok diri.
tek tavsiyem, eğer lastiklerinizi değiştiricek olursanız pirelli rossocorsa veya (supercorsa özellikle!) modellerini deneyin mutlaka!
kazasız belasız sürüşler dilerim!
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Elimde bir takım led sinyalli stop bulunmakta motorunuza uygun. İsterseniz iletişime geçebilirsiniz...

Elcik, manet, gömme sinyal, ön cam vs. ihtiyacı olan arkadaslar iletişime geçebilirler...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
arkadaşlar merhaba yeni üye oldum çanakkaleli okan bir süredir takip ediyordum sizi şöyle bir sorum olacak sıfır 600 lük yamaha alabilirim ama 1000 lik tutkum var iknci el makinalara pek güvenemiyorum 1000 lik de kasar beni arada kalmış durumdayım cevaplarınızı bekliyorum
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bir tek ben mi beğeniyorum şu 600RR'ın plakalık ve sinyallerini? Tamam sinyaller biraz büyük duruyor orada ama çok hoş, çok tatlı bir görüntüsü var sanki o kısmın böyle de...

yok be olcanım tanıdığım biri daha var mavi 600rr a'dan z'ye orjinal kullanıyor oda (=
sadece tanışamamışsınızdır :p

arkadaşlar merhaba yeni üye oldum çanakkaleli okan bir süredir takip ediyordum sizi şöyle bir sorum olacak sıfır 600 lük yamaha alabilirim ama 1000 lik tutkum var iknci el makinalara pek güvenemiyorum 1000 lik de kasar beni arada kalmış durumdayım cevaplarınızı bekliyorum

bu soru için öncelikle sitede kendinizi tanıtmanız ve daha önceki tecrübeleriniz hakkında bilgi vermeniz daha doğru ve samimi cevap almanızı sağlayacaktır.
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
çanakkaleliyim yaşim 23 şu an kars 112 de görev yapıyorum aynı zamanda öğrenciyim babamın kawasaki zx 10 u vardı hiç kullanmadım fakat önce 125 lik ve 150 lik scooter sonra 350 lik 2 zamanlı makina kullandım yani kendime fazlası ile güveniyorum
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ne is bu Akin?
125likle mi yarisacaksin?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
31
Bunun aynisinindan burada bir arkadasimda var ama icine CR85'in motorunu koymus.. Guzel gidiyor :) Tasarimi da guzel ya..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
LOUIS ROSSI pilotun adı... Sen hala alettesin İlkay abi ben diyorum ki nasıl tasarım güzel mi =)

dur şimdi şişenin dibinde arıyordur o şu an yarın okuyunca bulur esas aradığını (=
bu arada sormak istedim.
bizim süspansiyonların aksine ters teleskopik süspansiyonun +'sı nedir ?
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
54
Dostum sana işte 600 lük 2012 R6 ım....
5fupt.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Larsen kardeşim; fotoyu senin için ekledim.... Beğenirsin umarım ki R6 alırsın... Aklın başka motorlara kaymasın....
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ayrıca aklında daha güzel fikri olan varsa paylaşmasını dilerim. 1 haziranda Bursa'ya dönüyorum ve 29Haziran'daki 2.ayak yarışlarına hazırlanmaya başlıcam. Motorumu azcık görsel olarak da güzel kılmak istiyorum.

2011'deki çaylak yılım olan sezonu bu sene üzerimden atmak istiyorum ilk yarış ile birlikte hayırlısı ile...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:21 ----------

dur şimdi şişenin dibinde arıyordur o şu an yarın okuyunca bulur esas aradığını (=
bu arada sormak istedim.
bizim süspansiyonların aksine ters teleskopik süspansiyonun +'sı nedir ?

Teknik ve mekanik kısımdan çok fazlasıyla anlamıyorum İlkay abi bu konuda daha yararlı bilgiler verebilir.

Bir de senin 600F te sanıyorum ki son yıl olarak 2002 de içinde olabilir emin olamadım ayarlanabilir ön maşa vardı yanılmıyorsam. Sonraki yıllarda müdahale edilmiyordu sanırım ön süspansiyonlara...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst