- Katılım
- 17 Şub 2012
- Mesajlar
- 31
Eger o arka plakalik ve sinyalleri de degistirirsen harika makina 
Bir tek ben mi beğeniyorum şu 600RR'ın plakalık ve sinyallerini? Tamam sinyaller biraz büyük duruyor orada ama çok hoş, çok tatlı bir görüntüsü var sanki o kısmın böyle de...
arkadaşlar merhaba yeni üye oldum çanakkaleli okan bir süredir takip ediyordum sizi şöyle bir sorum olacak sıfır 600 lük yamaha alabilirim ama 1000 lik tutkum var iknci el makinalara pek güvenemiyorum 1000 lik de kasar beni arada kalmış durumdayım cevaplarınızı bekliyorum

ne is bu Akin?
125likle mi yarisacaksin?
Yok abi 600 cc'ye devam yalnızca grenaj tasarımı için model alıyorum bunu uygulamayı düşünüyorum grenajlarıma..
Bu alet fransada yaristi.
Bir sorusturayim bakalim kimin nesiymis.
LOUIS ROSSI pilotun adı... Sen hala alettesin İlkay abi ben diyorum ki nasıl tasarım güzel mi =)
dur şimdi şişenin dibinde arıyordur o şu an yarın okuyunca bulur esas aradığını (=
bu arada sormak istedim.
bizim süspansiyonların aksine ters teleskopik süspansiyonun +'sı nedir ?