ugur umarım yeni egzozun u sorunsuz bi şekilde kullanırsın..çok iyi yaptın rs egzozu taktırmakla
senle gezide tanıştık sohbet ettik çok memnun oldum arkadaşım tanıştıgtıma..
vapurdan inince senin motor ilk gözüme çarptı zc olunca..ama gri sanıyodum ben maviyi görünce dedim baskası galiba meger senmisssin.
güzel bi gezi oldu sizlerle tanuısma fırsatı buldum..
ben bu egzozu taktırınca hızda performansta beya degişiklik görmüstüm s
sendede oldumu ???
arkadaşlar zcmi günlük 5 tlye kiraya veriyorum artık.
ybr ise 10 tl.
"rent a bike" işine girdim...
O motoru seviyorsan 3 kişi binme,hatta hiçbir motora 3 kişi binmebeyler biz ( 3 işi ortak )150 zc aldık 11000 km de 2010 model olması lazım sizce 1500 tl edermi ve motorla ilgili görüşlerimi diyim biz ortak oldugumuz 3 kişi 70 derecelik açı düşünün o diklikte ıh demeden 250 m çıktık motorun performansına laf atmayın direksyon biraz cık kara okadar
dez avantajı ise motor biraz geniş ve alçak özellikle önü çok geniş bide orjinal egzosu ne kadar dır piyasa ve motor elbise takımı 0 veya 2. sel temiz sağlam güzel ne kadara patlar ( 3 kişi çıktığımız yerde ağırlığımız 100 kb bi arkadaş 70 başka 60 ta ben
tek silindirle gayet güzel bir motor )
Arkadaşlar 1.500 TL param var ve ilk motorum olacak.
İzmir'de yaşıyorum ve evin önünde koyacak yerim de yok.
Evimle işim arası 2 km. Git gel 4 km.
Bu motoru araştırıyorum 150 ZC modelini size almalımıyım?
Evin önünde ne gibi önlem almam lazım alarm şart mı yoksa sadece kilit işimi görürmü?
Ayrıca İzmir içi bu motoru kiralayan birileri varmı hem test etmiş olurum.
1.500 Tl'ye çok rahat zc ve türevleri bulunur.
Zc alacaksanız tanıdığınız bir ustaya baktırın.
Zc'nin kronik belli sorunları var. Egzosu,arka fren kalipleri nadiren de olsa şasi kırılması.
Onun dışında bence güzel motor. Ortalama son hızı bakımlı bir zcnin 85-95 km arası.
Yakıt tüketimi 5 Tl'ye ortalama 34 Km.
Yedek parçaları ucuzdur,ama grenajları plastik ve dayanıksız.
10.000 km oldu alalı,fiyatına göre güzeldir.
Ben kapalı alanda saklıyorum kilit olayı hakkında yorum yapamayacağım
O zaman benzin hesaplarımız yanlış :cyclopsan
Yarın Sakarya'ya giderken tekrar ölçeyim bi google maptan km alıp...