CBR 1000RR - YZF R1 - GSX-R 1000 Sizce Hangisi.

Katılım
3 May 2012
Mesajlar
2
Arkadaşların bazıları makara sarmışlar biraz daha anlayışlı ve sorularıma cevaplar beklerdim.

Ben zaten 13 yaşından beri araba üstündeyim piyasadaki spor arabalarının %80inini kullandım hala biniyorum kısacası gazıda frenide iyi bilirim süratide. büyükdedemin java motoru vardı eski model çok bindim sürat motoru diil ama en azından sürüş tekniği az çok bilirim. Eğitim konusunda sıkıntım olmaz büyükbabam ve babam zaten yıllarca kullanmışlar arabadan çok motora binmişler onlardan iyi hoca bulamam. Ayrıca sürat motoru aldım diye gazı kilit yapıcak diilim show yapmak için almıcam haftasonları özellikle yazın zevk için binmek istiyorum.

Arkadaşın gönderdiği videoda anlatılanlara bir çoğuna katılmıyorum motordan diil bilinçsiz sürücülerden korkuyorum bende o arkadaşa bu videoyu gönderiyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=HqZL0dBHqoc&feature=related

Tecrübe kadar özgüvende gerekli sanırım.

Diğer arkadaş servise gidip araştırmamı söylemiş 2.el düşünüyorum ayrıca o kadar yüksek fiyatlarda diil internetten araştırdığım kadarıyla 8-10 bin TL ye kabak java tarzı motorlar varken 20-25bin TL ye bu tarz motorlar gayet normal bana göre hem donanım olarak daha çok hemde performans olarak.
Bende bilen arkadaşlara onu sormak için buradayım fikir almak istedim bu 3 marka arasındayım hangisi daha avantajlı ve avantajları neler merak ediyorum.

Arkadaşların bazıları eğlencesini buradan çıkarıyor sanırım can benim mal benim bu kadar niye dert edilmiş anlıyamadım. Sorduğum sorulara cevap verebilecek bir kişi çıkmamış.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İsterseniz Formula 1 sürücüsü olun, motosiklet bambaşka bir dünyadır. "25 yıldır Porsche kullanıyorum, gazı freni biliyorum, demek ki artık uçak kullanabilirim" demekle "otomobili biliyorum motosiklet kullanırım" demek aynı şey.

Basit örnek: Otomobilde 100'le giderken direksiyonu sola çevirince otomobil sola döner, motosiklet ise sola çevirince sağa döner.

Can da sizin, mal da sizin ama buradaki üyeler intihara yataklık yapmayı pek sevmezler.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
75
Öncelikle araba mevzusunu hiç açmasaydınız keşke,çünkü khutuck doğru söylemiş F1 sürücüsü de olsanız 1000lik motor çok çok çok çok çok farklı olacaktır.

Hocam sorduğunuz sorulara cevap verebilecek çok fazla adam var,ilk sayfadakileri yazanların da çoğunluğu istediğiniz cevapları verebilir.Her üç motorun da kullanıcıları var forumda.Evet can sizin para sizin,ancak o cevapları yazan adamlar da sokağa çıktığında kafası bir tarafta,kolu bacağı başka bir tarafta sürücüler görmek istemedikleri için içinizdeki özgüveni kırmak amacıyla yazdılar.Siz kızıyorsunuz makaraya çevirdikleri için ancak bu adamlar sizi desteklerlerse ve başınıza bir şey gelirse kendilerine çok daha fazla kızacaklar ki o zaman hiç bir işe yaramayacak bu.İlk mesajda Seçkin Abi'nin söylediği gibi çok yanlış bir foruma çok yanlış bir konu açtınız.Güvenlik forum kullanıcılarının temel prensiplerinden birisidir,az biraz göz atarsanız foruma siz de fark edersiniz.Neyse umarım içinizdeki dev makine isteğini bastırabilirsiniz.Yolunuz açık,kaskınız başınızda,şansınız da yanınızda olsun...
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
ben kendim olmasamda sorduğun sorulara cevap verecek adam çoktur. ama söylenenler senin iyiliğin için kötülüğün için değil. bu forum motora doğru başlamak yeni başlayanlara yararlı bilgiler sağlamak için var. yeni başlayan birine 1000likte şunu al demek için değil. nasıl arabaya ferrariden başlamadıysan bunada hayabusadan başlayamazsın. ama dediğin gibi can senin mal senin kardeş seni uyardılar diye kızacaksan, kız ne diyelim...
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
fare zehrini sulandır daha sonra şırıngayla damarına enjekte et emin ol daha acısız bir ölüm olur hem vücut bütünlüğünde korunur :cat:
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Arkadaşların bazıları makara sarmışlar biraz daha anlayışlı ve sorularıma cevaplar beklerdim.

Ben zaten 13 yaşından beri araba üstündeyim piyasadaki spor arabalarının %80inini kullandım hala biniyorum kısacası gazıda frenide iyi bilirim süratide. büyükdedemin java motoru vardı eski model çok bindim sürat motoru diil ama en azından sürüş tekniği az çok bilirim. Eğitim konusunda sıkıntım olmaz büyükbabam ve babam zaten yıllarca kullanmışlar arabadan çok motora binmişler onlardan iyi hoca bulamam. Ayrıca sürat motoru aldım diye gazı kilit yapıcak diilim show yapmak için almıcam haftasonları özellikle yazın zevk için binmek istiyorum.

Arkadaşın gönderdiği videoda anlatılanlara bir çoğuna katılmıyorum motordan diil bilinçsiz sürücülerden korkuyorum bende o arkadaşa bu videoyu gönderiyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=HqZL0dBHqoc&feature=related

Tecrübe kadar özgüvende gerekli sanırım.

Diğer arkadaş servise gidip araştırmamı söylemiş 2.el düşünüyorum ayrıca o kadar yüksek fiyatlarda diil internetten araştırdığım kadarıyla 8-10 bin TL ye kabak java tarzı motorlar varken 20-25bin TL ye bu tarz motorlar gayet normal bana göre hem donanım olarak daha çok hemde performans olarak.
Bende bilen arkadaşlara onu sormak için buradayım fikir almak istedim bu 3 marka arasındayım hangisi daha avantajlı ve avantajları neler merak ediyorum.

Arkadaşların bazıları eğlencesini buradan çıkarıyor sanırım can benim mal benim bu kadar niye dert edilmiş anlıyamadım. Sorduğum sorulara cevap verebilecek bir kişi çıkmamış.

Arkadaşım birincisi 13 yaşından beri senin araba kullanman baştan faul, çok görüyoruz 18 yaş altı gençleri ehliyetsiz araba kullanırken sonu ne oluyor belli. Allah korusun kazalardan, başına gelmemiş ya gelse idi ?

İkincisi gaz,fren,debriyaj arabada ayaktadır, motosiklette eldedir. Arada 2 teker farkı vardır. Bisiklet ile bir sürü akrobasi yapan arkadaşlara scooteri verdiğim gün kullandığı gibi bi dükkan kepenklerine girdi motorla.

Üçüncüsü madem mal, can senin kimseyi takmıyorsun ki herkez senin iyiliğin için konuşuyor. Madem kimseyi takmıyorsun, takmadığın insanlara niye şu mu yoksa bu mu diye ciddi sorular yöneltiyorsun. O zaman seni takmayanlara sor bu soruları. Sonra deme millet niye bizle dalga geçiyor diye.

Yaşın belli ki ufak ilk önce git A2 için bir kursa yazıl sınavına gir motorunu sür eğitimini al çık hayabusa üstüne. O videoda gösterdiğin apaçilerin emin ol hiç birinde ne ruhsat ne ehliyet vardır. Zaten kısa kol tshirt ve kasksız halde motor üstünde hareket yapıyorlar bunların senin olayından hiç bir farkı yok. Kasksız ve ekipmansız motor sürmenin direk 1000cclik motor üstüne atlamaktan hiç farkı yok ikiside aynı zihniyet(cahillik), ben 50000 kmden fazla 100-150 cc sınıfında motor sürdüm Trabzon-İstanbul arası yol yaptım 3 sene oldu motor süreli 250cc motor bu ay sipariş verdim. 600de değil 250cc. Sanki bisiklet sürüyorsunuz bu kadar çocukça davranmayın. Mantık yürüterek hareket edin ben bu tecrübem ile 250cc hyosung üstünde tur atınca bile daha yüksek cc için hazır değilim demiştim kendime. Şimdi şükürler olsun hazırım diyebiliyorum. 250cc motorum benim 5.motorum olacak. Forumdaki arkadaşlar senle dalga geçerken bile iyiliğini düşünüyorlar can candır diye ama senin düşünce yapın alıngan.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga para varsa 1000 cc kesmez hayabusa al keyfine bak 1000 cc bi zaman sonra kesmez seni bana öyle geldi:bestmt:
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
senin ilacın burda abicim korkma süründürmez öldürür.

12108-hayabusa-turbo-v-tuning.jpg
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
arkadaş 1000lik motor almak istiyor ehliyetin yok ben yanlış mı anladım :) ehliyetsiz yakalanırsan 30 gün hapis cezası var para olarakda yatırabiliyorsun günlüğü 20 tlden 600 tl ceza yemiş oluyorsun + ehliyetsiz 3. defa yakalanırsan para cezası kabul edilmiyor paşalar gibi girip yatarsın :)
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
hehe günde bir tane böyle topic okumayınca keyfim yerine gelmiyor vallahi. Bence arkadası bir ss'ci arkadas arkasına alsın 100 ile güzel bir viraj alsınlar sonra konussun
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
[YT]pTmgfF1zghg[/YT]

Tam 1 başlangıç motoru :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
En fazla 100 km veriyorum sana. Allah korusun tabi ama yanlış yoldasın.

Boyun, kilon, kondisyonun o motorları kaldırabilecek mi? Kaldırsa bile türkiyede okadar hız yapcak yol yok. Ufak bir kazanda suçlu direk sensin ehliyetin yok. Senin yerinde olsam cbr 250 güzel tercih biraz olsa firenler seni.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
6 yaşımdan beri bisiklet kullanıyorum çok iyi dengem var, fazla basmam aklı başında giderim çok hevesliyim, dayanamıyorum
dün akşam rüyalarıma girdi, geçen sene B ehliyetimi aldım, yaşım 19 motosiklet hastasıyım 1000rr istiyorum eksozu güzel ötüyor...
sizce kullanabilir miyim? kronik sorunları var mı? nelere dikkat etmem gerekir? VE FAZLA YAKAR MI? öğrenciyim malum :)

21 yaşındayım, çocukluğumdan beri iyi araba kullanıyorum! geçen gün arkadaşın scooterını kullandım, Hayabusa'ya hastayım ama çok kararsızım
arkadaşlar zzr1400'ün daha iyi olduğunu söylüyor, hangisi daha uzağa işer? bu arada A2 ehliyetim yok, acaba trafikte kullanmam sorun olur mu?

17 yaşımdayım çocukluğumdan beri reyzik hastasıyım! 1000rr mı yoksa r1 mi daha iyi dün akşam karar verdim bu hafta kesin alıyorum, bilgisi olan abiler
lütfen bilgilendirsin, hangisi daha iyi, daha az yakar daha çok kaçar :)

r1 300 ü görür mü suzuki 320 yapar mı hayabusa 400'e çıkar mı hangisi alsam napsam kararsızım bütçe 5.000 lira en iyi reys hangisi?
125 istemiyorum 600'lük ideal, motor tecrübem yok ama taka kullanmışlığım var...

daha yazayım mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

Bu siteye 1 adet pedagok 1 adet psikiyatrist ve terapist eşliğinde eleman şart, Güzin Abla kıvamında olacak yalnız!


aynen muhterem kardeşim.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst