- Katılım
- 3 May 2012
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #21
Arkadaşların bazıları makara sarmışlar biraz daha anlayışlı ve sorularıma cevaplar beklerdim.
Ben zaten 13 yaşından beri araba üstündeyim piyasadaki spor arabalarının %80inini kullandım hala biniyorum kısacası gazıda frenide iyi bilirim süratide. büyükdedemin java motoru vardı eski model çok bindim sürat motoru diil ama en azından sürüş tekniği az çok bilirim. Eğitim konusunda sıkıntım olmaz büyükbabam ve babam zaten yıllarca kullanmışlar arabadan çok motora binmişler onlardan iyi hoca bulamam. Ayrıca sürat motoru aldım diye gazı kilit yapıcak diilim show yapmak için almıcam haftasonları özellikle yazın zevk için binmek istiyorum.
Arkadaşın gönderdiği videoda anlatılanlara bir çoğuna katılmıyorum motordan diil bilinçsiz sürücülerden korkuyorum bende o arkadaşa bu videoyu gönderiyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=HqZL0dBHqoc&feature=related
Tecrübe kadar özgüvende gerekli sanırım.
Diğer arkadaş servise gidip araştırmamı söylemiş 2.el düşünüyorum ayrıca o kadar yüksek fiyatlarda diil internetten araştırdığım kadarıyla 8-10 bin TL ye kabak java tarzı motorlar varken 20-25bin TL ye bu tarz motorlar gayet normal bana göre hem donanım olarak daha çok hemde performans olarak.
Bende bilen arkadaşlara onu sormak için buradayım fikir almak istedim bu 3 marka arasındayım hangisi daha avantajlı ve avantajları neler merak ediyorum.
Arkadaşların bazıları eğlencesini buradan çıkarıyor sanırım can benim mal benim bu kadar niye dert edilmiş anlıyamadım. Sorduğum sorulara cevap verebilecek bir kişi çıkmamış.
Ben zaten 13 yaşından beri araba üstündeyim piyasadaki spor arabalarının %80inini kullandım hala biniyorum kısacası gazıda frenide iyi bilirim süratide. büyükdedemin java motoru vardı eski model çok bindim sürat motoru diil ama en azından sürüş tekniği az çok bilirim. Eğitim konusunda sıkıntım olmaz büyükbabam ve babam zaten yıllarca kullanmışlar arabadan çok motora binmişler onlardan iyi hoca bulamam. Ayrıca sürat motoru aldım diye gazı kilit yapıcak diilim show yapmak için almıcam haftasonları özellikle yazın zevk için binmek istiyorum.
Arkadaşın gönderdiği videoda anlatılanlara bir çoğuna katılmıyorum motordan diil bilinçsiz sürücülerden korkuyorum bende o arkadaşa bu videoyu gönderiyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=HqZL0dBHqoc&feature=related
Tecrübe kadar özgüvende gerekli sanırım.
Diğer arkadaş servise gidip araştırmamı söylemiş 2.el düşünüyorum ayrıca o kadar yüksek fiyatlarda diil internetten araştırdığım kadarıyla 8-10 bin TL ye kabak java tarzı motorlar varken 20-25bin TL ye bu tarz motorlar gayet normal bana göre hem donanım olarak daha çok hemde performans olarak.
Bende bilen arkadaşlara onu sormak için buradayım fikir almak istedim bu 3 marka arasındayım hangisi daha avantajlı ve avantajları neler merak ediyorum.
Arkadaşların bazıları eğlencesini buradan çıkarıyor sanırım can benim mal benim bu kadar niye dert edilmiş anlıyamadım. Sorduğum sorulara cevap verebilecek bir kişi çıkmamış.