CBR 1000RR - YZF R1 - GSX-R 1000 Sizce Hangisi.

Katılım
3 May 2012
Mesajlar
2
Merhaba,

Son 2-3 gündür motosiklet tutkum iyice tavan yaptı öncesinde aileden gelen bi ilgi vardı ama daha yoğun arabalar üzerineydi. Geçen hafta bir arkadaşımın akrabasının 600RR modelini kısa bir süreliğine kullandım müthiş bir zevk daha öncede motor kullandım ama sürat motorları çok ayrı bir zevk veriyormuş anladım. Dünden itibaren motorsiklet almaya karar verdim ama modeller hakkında en ufak bir bilgim bile yok henüz internette baktığım modeller arasında hondanın daha çok çeşitleri var alman arabalarında olduğu gibi 2.el piyasası sanırım daha hızlı benim gördüklerim bunlar ancak bilgim yok yanılıyor olabilirim de bu yüzden size sormak istedim. 600CClik istemiyorum 1000CClik Honda yamaha yada suzuki hangisi daha iyi 2.el parça olarak olsun servis konusunda vs hangisi daha kaliteli ayrıca 2.el satış durumları bunlarıda incelemek istiyorum.

Ayrıca motoru hemen bugün yarın almak istiyorum ama A2 ehliyetim yok gündüz trafiğe çıkmış olsam polis çevirmesi vs ne gibi durumlar oluyo örnek genellikle gündüz araçları polisler çevirmez çok nadir durumlar haricinde. Ehliyeti almak için 3 ay beklemem gerekicek bu kadar süre de beklemek istemiyorum artı yaz havaların sıcak olacağı zamanlar uzak kalmak istemiyorum.

Ayrıca bu modellerin kronik arızaları varmı.

Cevap verip ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim, Saygılar.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Çok yanlış bir foruma, çok yanlış bir konu açtın arkadaş haberin olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
504
Bilgi ve tecrübe eksikliği = Kötü Son.

Ayrıca bu motosikletleri alıcak kadar Paran ve Güvenin varsa neden buradasın ? Git eğitim al ders al. Serviste kullanıp test et.. Kendini geliştir. Daha sonra bizimle paylaş :) Hakkında Hayırlısı Arkadaşım.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
ZX6R kullandım 10bin km kadar. Son hızını da defalarca gördüm. Şu an binlik alma isteği var ama emin olamıyorum tehlike açısından. Bu ne cesaret ya bravo mu desem :p
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Yamaha R1 al bence vakit kaybetmeden...sonra bas basabildiğin kadar manyak bi olay..ben r1 le başlayıp 1 ay sonra hayabusa aldım....manyak bişey abi yeeaaa
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
gülmemeliyim :D

hızlı yaşamak bu olsa gerek :queen::queen:
Bence vazgeç bu sevdadan bi kaç kaza vidyosu ara bak unutur gidersin..yada ben bu işe gönül verdim dersen ehliyet al gerisi gelir:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hele akşam olsun, millet girsin bi foruma....bak o zaman şamataya....
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sıkıldım yaa, hep aynı konu,
birileri sanki bizimle dalga geçiyor...
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
1000 lik az gelebilir onun yerine ekstra donanımlı bir hayabusa bakabilirsiniz
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
6 yaşımdan beri bisiklet kullanıyorum çok iyi dengem var, fazla basmam aklı başında giderim çok hevesliyim, dayanamıyorum
dün akşam rüyalarıma girdi, geçen sene B ehliyetimi aldım, yaşım 19 motosiklet hastasıyım 1000rr istiyorum eksozu güzel ötüyor...
sizce kullanabilir miyim? kronik sorunları var mı? nelere dikkat etmem gerekir? VE FAZLA YAKAR MI? öğrenciyim malum :)

21 yaşındayım, çocukluğumdan beri iyi araba kullanıyorum! geçen gün arkadaşın scooterını kullandım, Hayabusa'ya hastayım ama çok kararsızım
arkadaşlar zzr1400'ün daha iyi olduğunu söylüyor, hangisi daha uzağa işer? bu arada A2 ehliyetim yok, acaba trafikte kullanmam sorun olur mu?

17 yaşımdayım çocukluğumdan beri reyzik hastasıyım! 1000rr mı yoksa r1 mi daha iyi dün akşam karar verdim bu hafta kesin alıyorum, bilgisi olan abiler
lütfen bilgilendirsin, hangisi daha iyi, daha az yakar daha çok kaçar :)

r1 300 ü görür mü suzuki 320 yapar mı hayabusa 400'e çıkar mı hangisi alsam napsam kararsızım bütçe 5.000 lira en iyi reys hangisi?
125 istemiyorum 600'lük ideal, motor tecrübem yok ama taka kullanmışlığım var...

daha yazayım mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

Bu siteye 1 adet pedagok 1 adet psikiyatrist ve terapist eşliğinde eleman şart, Güzin Abla kıvamında olacak yalnız!
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
1000 lik kolay kolay kesmez bizim gibileri motosiklet üreticilerine attığım maillerden bi suzuki cevap verdi 0-100 3.5 saniye çok dedim adamlar seneye gsx-r 2000 çıkaracaklar bekle onu üstüne bi 5 daha koyar alırsın
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
75
Bunlardan hangisini süreceğiniz sizin kararınız ancak şuna artçı olarak binmeye hazırlansanız iyi edersiniz.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...05-ingiltereden-ithal-orjinal-68429535/detay/


Birine daha böyle birşey önermiştim. Ne de olsa...
vjL1x.jpg

ZqAjV.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst