TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
yeni alan arkadaşa hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah lastikleri kuru havada çok sorun etme gayet iyiler bence.
bu tazyikli sudan ne oluyo yahu bende hep öyle yıkatıyordum heryerine tutuyodu bende öyle bi sorun olmadı bari bende tutturmayım dicemde göstergelerin oralar pis olunca hiç hoşuma gitmiyor:)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
teşekkür ederim, yavaş yavaş alışıyorum da lastikler yüzünden diken üstündeyim sanki.
hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler
bu arka stoptaki orta kısım nasıl yanıyo hangi konumda yanıyor??

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------

slm millet nasılsıız..........
saol kardeşim iyidir, sen nasılsın düzeldin mi baya ??
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
o kısım yanmaz. orası reflektör. fotograf makinesinin flaşından dolayı yanıyor gibi gözüküyor.
:sunny: bende yoksa dedim benim ampuller patladı mı, far kısmıyla oynamıştım :mrgreen: sazan gibi atladık a.q :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

Sezer naptın lastik işini
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
:sunny: bende yoksa dedim benim ampuller patladı mı, far kısmıyla oynamıştım :mrgreen: sazan gibi atladık a.q :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

Sezer naptın lastik işini

lastik işini dün istanbulda bir arkadaşımla görüştüm. kendisi honda servisi. ölçüleri verdim ben sorayım varsa ellerinde bir takım alır gönderirim dedi. michelin marka.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
lastik işini dün istanbulda bir arkadaşımla görüştüm. kendisi honda servisi. ölçüleri verdim ben sorayım varsa ellerinde bir takım alır gönderirim dedi. michelin marka.
anladım, bende şuan netten bakıyordum metzeler aklıma yattı hemen alamam şuan. ebat olarak metzeler var michelin istersen ybr ebatlarında olur ince taban biraz sorun yaratmaz herhalde.
http://www.lapas.com.tr buradan baktım biraz metzeler ME22 modelinde bize uygun ebatta var ve antalyada lapaş bayisi olarak 3 satıcı var
Uğur Sert /KARAYOL/Cemal Sert Eski Sanayi Sitesi 664 Sok. No: 2
Çöl Ticaret Sanayi Sitesi 663.Sok. No:16
Harput Motosiklet Oktay Dal Etiler Mah . Kızılırmak Cad. No:9
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar nasılsınız ne var ne yok..... lastik konusunada yakında el atacağım.... pirelliye mesaj attım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

bana apache far ı lazım ..led ugulaması yapacağım ..... 2 gün önce ybr ye bişeyler yanptım...
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
anladım, bende şuan netten bakıyordum metzeler aklıma yattı hemen alamam şuan. ebat olarak metzeler var michelin istersen ybr ebatlarında olur ince taban biraz sorun yaratmaz herhalde.
http://www.lapas.com.tr buradan baktım biraz metzeler ME22 modelinde bize uygun ebatta var ve antalyada lapaş bayisi olarak 3 satıcı var
Uğur Sert /KARAYOL/Cemal Sert Eski Sanayi Sitesi 664 Sok. No: 2
Çöl Ticaret Sanayi Sitesi 663.Sok. No:16
Harput Motosiklet Oktay Dal Etiler Mah . Kızılırmak Cad. No:9

Lapas'ı aradım ben İstanbul için stoklarında yokmuş.. Ön için 39 euro arka için 65 euroymuş fiyatı
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ramço ne yaptın ya baya baya güzel olmuş bende düşünüyorum bakalım led işini :)
bu arada ramço benim motorun far vs motor çalışmadan yanmıyor bi ara kablo ile direk akü den çekliyormuş onu yapabilirmiyim. elimden iş gelir ama ne yapacağımı bilmiyorum zahmet olmazsa bi anlat yahu :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ramço ne yaptın ya baya baya güzel olmuş bende düşünüyorum bakalım led işini :)
bu arada ramço benim motorun far vs motor çalışmadan yanmıyor bi ara kablo ile direk akü den çekliyormuş onu yapabilirmiyim. elimden iş gelir ama ne yapacağımı bilmiyorum zahmet olmazsa bi anlat yahu :)

yaparsın çok basit ama ben orjinal tessisat ı bozmadan yapmak çok daha güzel.... aküden direk kablo far düğmesine giden kablonun soketleri ve uzun kısa kablosunun soketleri.... birde far rolesi ile iş tamam..........
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
yaparsın çok basit ama ben orjinal tessisat ı bozmadan yapmak çok daha güzel.... aküden direk kablo far düğmesine giden kablonun soketleri ve uzun kısa kablosunun soketleri.... birde far rolesi ile iş tamam..........
valla hiç bişi anlamadım bu soketler nerde acaba senin apacheden resim çekip atsan kendini iyi hissettiğin bi gün :) zahmet olmucaksa tabi. bide bu role işini anlamıyorum ben :) ne işe yarıyo o :D
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
arkadaşlar bugün lastik aradım. metzeler, pirelli, michelin bulamadım. irc diye bir lastik buldum. ölçüler ön 90-90-17 arka 100-90-18

fiyat ön 65 arka75 toplamda 140 10 tl de sökme takma ücreti 150 lira.

yarın birkaç yere daha bakacagım. ayrıca istanbuldaki arkadaşımdan haber bekliyorum michelin için.

motosikltinde irc lastik kullanan var mı. açıkcası üzerindeki lastikler gibi vasatsa degiştirmenin bir mantıgı yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst