Anahtarlık kamera video örneği(kaskta)

Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
https://www.youtube.com/watch?v=X7evZgJMZRc

beyler 6 aydır yatan motorumu dün ilk defa çıkartıp netten 20 liraya aldığım anahtarlık kamera ile hemen kısa bir video çektim.bilen bilir alet çok küçük alarmlı anahtarklık kutusu şeklinde.720x480 olarak çektiği özelliklerinde yazıyo ama 20 liralık aletin 720 p sinden ne çıkar izleyin görün.benim ucuz kaskın yan vizörü vida ile tutan yerine de yan olarak sıkıştırdım dolayısıyla çekim de yan oldu biraz daha yukarı kaldırsaymışım daha iyi olurmuş ama yine de fena değil fikir verme amacıyla..çok hafif olduğu için motorun her bir yerine girer ve ufacık bir parça koli bandı ile düşmeyecek şekilde tutturulur.fikrimce 20 liraya merakını gidermek için bedava.youtube video dönüştürdüğü için normal bilgisayarda kalite biraz daha iyi...motor da durduğu yerde eskimiş bidamla yağ kalmamış zincirde her taraftan ses geliyo ama bi atlayıp yine de kısa bi tur yaptım acayip özlemişim dayanamadım.ayrıca alet sesleri çok iyi çekiyo 2 gündür istanbulda baya lodos olduğu için rüzgar sesi var videoda.hatta çektiğim hafıza kartı bile sdhc değil kaliteye da fark edebilir.geçenlerde bizim komşunun oğlunun arabanın aynaya tek parça koli bandı ile sabitleyip acayip görüntüler elde ettik .araba motor,bisiklete bire bir .ışığın iyi olduğu yerde boyutuna ve fiyatına göre çok iyi denebilir...:cat:
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
laptopu yan yatırıp seyretmek zorunda kaldım...bence güzel...de o yolun ortasındaki oyuklar ne...belediye uyuyor herhalde...güle güle kullan...
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
laptopu yan yatırıp seyretmek zorunda kaldım...bence güzel...de o yolun ortasındaki oyuklar ne...belediye uyuyor herhalde...güle güle kullan...
ha ha haklısın.kaska iliştirdiğim yeri bi görsen kaskın parçası zannerdersin orda belli bile olmuyo.yan çektiğin zaman pc de sorun olmuyo çünkü player ların hemen hemen hepsinde çevir diyince resmi istediğin kadar çeviriyo 90 ,180 derece gibi...bi parça bant da bulamadım ki tepesine düz olarak iliştiriyim de düz çeksin merakımdan atladım hemen...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
youtube de video ayarlarından görüntüyü döndürebilirsin ;)
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Görüntü kalitesi gerçekten başarılı 20 Lira için çok çok fazla bile diyebiliriz.
Markası linki varsa bende almak istiyorum.

---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:35 ----------

Arabaya koyabilirim bende dün bisikiletçilerden birini çiniyordum Korkuteli antalya yolunda,
Sağdan önümden gidiyordu, Arkasına bakmak için döndüğünden bisiklet yolun ortasına geldi, ben sol şerde geçip oda topalmasaydı altımızdaydı.
Çarpsak hiç bi kanıtmızda yoktu bisikletin fren izi de olmaz. başımıza kalırdı.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
kardeş bahsettiğin anahtarlık kameranın marka ve modelini yazabilirmisin...araştırıp ebaydan falan satınalmak istiyrum
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi 720x480 çözünürlük zaten 480p olarak geçer, 1280x720 olması lazım 720p için. Ben de merak ettim, linkini yazabilir misin? :D.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
bahsedilen ürün bu
140.jpg
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
evet sen dedikten sonra aklıma geldi de o zaman çok küçültüyo ve sağı solu simsiyah daraltıyo kameranın gerçek çekim boyutu hakkında yanlış izlenim bırakıyo...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

kardeş bahsettiğin anahtarlık kameranın marka ve modelini yazabilirmisin...araştırıp ebaydan falan satınalmak istiyrum
hocam amerikada satılanın adı sanı yok ama bi model ismi var 808 falan diyolar ama e bay e gerek yok kardeş firma gittigidiyor da anahtarlık kamera diye arat bi dolu çıkar karşınıza.ve ben youtube daki vidoları karşılaştırdım hatta kanadalı bi arkadaşla sohbet ettim hiçbir fark yok .emin ol 20 liraya çok fiyat performansın alası.ev çekimlerine falan alacaksan alam çünkü ışık olmazsa bi boka yaramıyo.sitede 20 den 45-50 ye kadar var kiminde hafıza kartı da var kimi abartı fiyat ama temelde aynı mal.hafıza kartı da hediye diye veren varan ama kart çok dandik git dışardan kalite al mesela 30 liraya class 10 8 gb team marka kart al ,honda yamaha gibi senelerce kullan...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

Abi 720x480 çözünürlük zaten 480p olarak geçer, 1280x720 olması lazım 720p için. Ben de merak ettim, linkini yazabilir misin? :D.
yav o kadar önemli değil ama hakkını veriyo ahanda link kardeş http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/kamera-araba-anahtarlik-hd-kalite-32gb-destek-55993708
daha bidolu var buna benzer...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

Nasıl alabiliriz bu ürünü ?

valla gittigidiyorla alakam falan yok ama kendimi bi acayip hissettim sanki reklam yapıyomuş gibi.

http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/kamera-araba-anahtarlik-hd-kalite-32gb-destek-55993708

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

hayırlı olsun ben bunun videolarını da izledim .görüntü kalitesi olarak anahtarlıktan daha iyi ama şekil ağırlık kullanışlılık olarak anahtarlık daha kolay bi ürün en azından youtube da yorum yapan eleman böyle diyodu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------

Görüntü kalitesi gerçekten başarılı 20 Lira için çok çok fazla bile diyebiliriz.
Markası linki varsa bende almak istiyorum.

---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:35 ----------

Arabaya koyabilirim bende dün bisikiletçilerden birini çiniyordum Korkuteli antalya yolunda,
Sağdan önümden gidiyordu, Arkasına bakmak için döndüğünden bisiklet yolun ortasına geldi, ben sol şerde geçip oda topalmasaydı altımızdaydı.
Çarpsak hiç bi kanıtmızda yoktu bisikletin fren izi de olmaz. başımıza kalırdı.
geçmiş olsun atlatmışsın ucuzundan.linki verdim .ben alırken umutsuzdum ama o kadar tamin etti ki anlatamam...
http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/kamera-araba-anahtarlik-hd-kalite-32gb-destek-55993708
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Urün güzelmiş ancak fotoğraf makinam olduğu için gerek olduğunu düşünmüyorum. Bu aradaTorronun fren balatalarında bir gıcırtı var sanki ya değiştirin yada ayar yaptırın.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
Urün güzelmiş ancak fotoğraf makinam olduğu için gerek olduğunu düşünmüyorum. Bu aradaTorronun fren balatalarında bir gıcırtı var sanki ya değiştirin yada ayar yaptırın.
motosiklet e gönül verenler hemen belli ediyo valla hiç bi ayrıntı kaçmıyo.evet ben de farkettim 6 aydır kapının önünde nemli üsküdar havasında yattı.bazı yerler paslanmış maalesef balatanın çok az bir kısmı fren kolunun altları....zincirde gevşemiş sürtüyo muhafazaya.kullansan bu kadar eskimez valla. daha dün çıktım bikaç gün geçmezse bakacam çaresine...
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
motosiklet e gönül verenler hemen belli ediyo valla hiç bi ayrıntı kaçmıyo.evet ben de farkettim 6 aydır kapının önünde nemli üsküdar havasında yattı.bazı yerler paslanmış maalesef balatanın çok az bir kısmı fren kolunun altları....zincirde gevşemiş sürtüyo muhafazaya.kullansan bu kadar eskimez valla. daha dün çıktım bikaç gün geçmezse bakacam çaresine...

ben 3 aydır geziyorum yerde kar var iken kullanmaya başladım servise bile girdi motosiklet 12.ooo km bakımını yaptırdım. Şu an 12500 e yaklaştı ona bakarsanız oda size bakar :mrgreen: Neyse bende kamera için bi rşeyler palanlıyorum pratik bir çözüm bulunca paylaşırım artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst