- Katılım
- 23 Tem 2011
- Mesajlar
- 492
- Konu Yazar
- #1
https://www.youtube.com/watch?v=X7evZgJMZRc
beyler 6 aydır yatan motorumu dün ilk defa çıkartıp netten 20 liraya aldığım anahtarlık kamera ile hemen kısa bir video çektim.bilen bilir alet çok küçük alarmlı anahtarklık kutusu şeklinde.720x480 olarak çektiği özelliklerinde yazıyo ama 20 liralık aletin 720 p sinden ne çıkar izleyin görün.benim ucuz kaskın yan vizörü vida ile tutan yerine de yan olarak sıkıştırdım dolayısıyla çekim de yan oldu biraz daha yukarı kaldırsaymışım daha iyi olurmuş ama yine de fena değil fikir verme amacıyla..çok hafif olduğu için motorun her bir yerine girer ve ufacık bir parça koli bandı ile düşmeyecek şekilde tutturulur.fikrimce 20 liraya merakını gidermek için bedava.youtube video dönüştürdüğü için normal bilgisayarda kalite biraz daha iyi...motor da durduğu yerde eskimiş bidamla yağ kalmamış zincirde her taraftan ses geliyo ama bi atlayıp yine de kısa bi tur yaptım acayip özlemişim dayanamadım.ayrıca alet sesleri çok iyi çekiyo 2 gündür istanbulda baya lodos olduğu için rüzgar sesi var videoda.hatta çektiğim hafıza kartı bile sdhc değil kaliteye da fark edebilir.geçenlerde bizim komşunun oğlunun arabanın aynaya tek parça koli bandı ile sabitleyip acayip görüntüler elde ettik .araba motor,bisiklete bire bir .ışığın iyi olduğu yerde boyutuna ve fiyatına göre çok iyi denebilir...:cat:
beyler 6 aydır yatan motorumu dün ilk defa çıkartıp netten 20 liraya aldığım anahtarlık kamera ile hemen kısa bir video çektim.bilen bilir alet çok küçük alarmlı anahtarklık kutusu şeklinde.720x480 olarak çektiği özelliklerinde yazıyo ama 20 liralık aletin 720 p sinden ne çıkar izleyin görün.benim ucuz kaskın yan vizörü vida ile tutan yerine de yan olarak sıkıştırdım dolayısıyla çekim de yan oldu biraz daha yukarı kaldırsaymışım daha iyi olurmuş ama yine de fena değil fikir verme amacıyla..çok hafif olduğu için motorun her bir yerine girer ve ufacık bir parça koli bandı ile düşmeyecek şekilde tutturulur.fikrimce 20 liraya merakını gidermek için bedava.youtube video dönüştürdüğü için normal bilgisayarda kalite biraz daha iyi...motor da durduğu yerde eskimiş bidamla yağ kalmamış zincirde her taraftan ses geliyo ama bi atlayıp yine de kısa bi tur yaptım acayip özlemişim dayanamadım.ayrıca alet sesleri çok iyi çekiyo 2 gündür istanbulda baya lodos olduğu için rüzgar sesi var videoda.hatta çektiğim hafıza kartı bile sdhc değil kaliteye da fark edebilir.geçenlerde bizim komşunun oğlunun arabanın aynaya tek parça koli bandı ile sabitleyip acayip görüntüler elde ettik .araba motor,bisiklete bire bir .ışığın iyi olduğu yerde boyutuna ve fiyatına göre çok iyi denebilir...:cat: