Motorum çok fazla benzin yemeye başladı.

Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
44
Arkadaşlar Honda Cbr 125r 2011 kullanıcısıyım. Motorum henüz 2300 km'de.. Bugün 10 lira'lık benzin attım motorun benzin göstergesi 3 çizgiydi. Çok kısa mesafe yaptım ve baktım 1 çizgi kalmış. Çok aşırı benzin sarf ettiğini fark ettim. Neden kaynaklanıyor acaba bu ?
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
subop ayarı olablilir . arçı ile bindiysenin ve rüzgar karşınızdan esiyosa oda olabilir vs. etkenler yani.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Kelin ilecı olsa başına sürermiş. Anlayamadığım konulardan biri.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
44
Kelin ilecı olsa başına sürermiş. Anlayamadığım konulardan biri.
Kardeşim 6 sefer gidip geldiğim de tek diş giderdi. 1 Sefer geldim sadece 1 diş gitti. Hesap et :) Bu kesinlikle bi arızadan kaynaklanıyor. Motorun bi probleminden kaynaklanıyor. Anlayamadım gitti
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
aslında şöle bir ölçüm yapabilirsin, depoyu birkere full'le, sonra belirli bir km git(50-100 km) ardından tekrar benzinciye gidip full'le aldığın benzinle yapmış olduğun km yi karşılaştırıp hesabını yap.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
44
aslında şöle bir ölçüm yapabilirsin, depoyu birkere full'le, sonra belirli bir km git(50-100 km) ardından tekrar benzinciye gidip full'le aldığın benzinle yapmış olduğun km yi karşılaştırıp hesabını yap.
Amaç ölçüm yapmak değil ki kardeşim. Marmaris gibi ufak bir yerde ufak bir mesafe de 3 diş benzinden tek diş benzin kaldı :) Öğrenciyim, benzinin litresinin ne kadar olduğunu sizde biliyosnuz. Durum vahiy yani :)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Motorun İştahı açılmıştır...:)

Belkide göstergen arızalandı yanlış gösteriyo olabilir...
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
44
Göstergede de sorun olduğunu sanmıyorum. Motosikletin çok benzin yakmasını sağlayan problemleri neler ?
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Amaç ölçüm yapmak değil ki kardeşim. Marmaris gibi ufak bir yerde ufak bir mesafe de 3 diş benzinden tek diş benzin kaldı :) Öğrenciyim, benzinin litresinin ne kadar olduğunu sizde biliyosnuz. Durum vahiy yani :)

sanırım motorun yeni kasa cbr 125, digital göstergelerde bazen sorun olabilir mesela yokuş yukarı çıkarken benzinin azaldığını ama motor tekrar düz yola çıktığında dişin yükseltiğini görebilirsin, bence tekrar bir deneme yap.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Forumda yakıt tüketimi sebeplerini araştırmanızı öneririm. Bir de 10 lira alıp çizgileri kontrol etmek değil de iki fulleme arasındaki ölçümü dikkate alırsanız daha iyi bir gözlem olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst