- Katılım
- 9 Kas 2011
- Mesajlar
- 44
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Honda Cbr 125r 2011 kullanıcısıyım. Motorum henüz 2300 km'de.. Bugün 10 lira'lık benzin attım motorun benzin göstergesi 3 çizgiydi. Çok kısa mesafe yaptım ve baktım 1 çizgi kalmış. Çok aşırı benzin sarf ettiğini fark ettim. Neden kaynaklanıyor acaba bu ?