merhaba arkadaşlar yeni üye oldum.marmara iletişim 3.sınıf öğrencisiyim.aslen kastamonuluyum.21 yaşındayım. phantomumu 1 ay önce aldım izlenimlerimi sizlere aktarıp fikir edinmenize yardımcı olmak isterim.şuan 750 km oldu benzin tüketimi gayet düşük. ay başı doldur boşalt yapıcam net sonucu yapar yapmaz paylaşıcam. amortisörleri mükemmel.vites göstergesi yok benim gibi scooterden geçiş olunca biraz alışma evresi gerekiyor. ilk bakımına kadar motor kendine geldi vibrasyon endişem vardı ilk başta fazla gibi geldi ancak şuan vibrasyon hatrı sayılır derecede azaldı.aydınlatma olarak kısa tatmin etmedi uzun iyi aydınlatıyor. zenon taktırcam ay başı inş.arkadaşlar motor yokuşta on numara sıkıştırırsanız aynı vitesle çıkıyor. balansörlü oluşu büyük artı.bu segmentte tutacak bir model.biraz daha egzoz sesi olabilirdi katalizör olayı sesi azaltmış benim için iyi çok ses sevmem ama hastası mutlaka katalizörü iptal edip çekmeceye koyar

yol tutuşu gayet güzel motoru tanıdıkça makinama güvenim artıyor. fiyatı pahalı diyen arkadaşlar haklısınız plakayla 5200gibi oldu. motor teknolojisi eski tip yani cüzi paralarla bu motor 200lük 250lik olur bilginize.
gidon dizaynı motoru kayrayışı arttırıyor.alan veya alacak arkadaş motoru aldığı gibi yağı direk shell sentetik 10 40 koysun bence. çinden ne koyup geldiği belli değil motorlara ben 600 kmde değiştirdim simsiyah olmuştu.rodajı güzel yapıldığı taktirde bu makina üzmez arkadaşlar.mekanik olarak hiç bir sıkıntı yaratmayacağı kanısındayım. 6 yıllık kanuni kullanıcısı olarak(ilk motorum trex 150 scooterdı). euro 4 normunu sanırım türkiyede tek kullanan marka kanuni. kurallardan biri ayağın motor dik pozisyona gelmesiyle birlikte otomatik kapanması. iyi güzelde biri az bişey dokunsa ayak kapanıyor. amaç unutulan açık ayakların kaza riskini arttrması. bu motordada bu var . alan kişi hemen ayağı bayiye yaptırsın basit bişey. yoksa günde rahat 2 kere düşer. saygılarımla