Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar merhaba 2 yıldır kullandığım cbf 150 yi artık değiştirme girişimlerinde bulunuyorum.Kafamda er6n fz6 gsr600 tarzı motorlar var ancak bütçemi bir anda zorlamamak için 6 bin civarı bir er5 düşünüyorum.Ancak kawasakinin ne servisinin yolunu biliyorum nede güvenilir bir usta.İstanbul avrupa yakasında oturuyorum.Alınabilitesi olan bir motora bakmak için benimle gelmeyi ( gerekirse bursa,kocaeli) kabul edebilecek sağlam bir usta tanıyan bilen gören varsa çok yardımı dokunur.Teşekkürler
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Temiz + hesaplı zor :) Bütçe nedir ?

22krş ilâ 26 krş aralığında seyreder.

hocam satarlar tabi benzin çok pahalı, er5 te yakıt olarak ekonomik olsa da birçoğumuzun bütçesi için ekonomik bir alet değil ( güç=yakıt bu yüzden aletin hakkıdır o ayrı :mrgreen )
sonra da neden satıyorlar diyosun :) aslında 250 cc. alınacağına 500 cc. alınabilir bence. ancak yakıt söz konusu olunca SS'çiler bile bi sus pus oluyorlar belki bu yüzden azalıyordur karbüratörlü makineler :)
aslında lpg, almanyadaki gibi TR'de de legal olsa bi er5 alıp lpg taktırırım paşalar gibi de binerim. eminim benim gibi düşünen bir çok insan vardır.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
hocam satarlar tabi benzin çok pahalı, er5 te yakıt olarak ekonomik olsa da birçoğumuzun bütçesi için ekonomik bir alet değil ( güç=yakıt bu yüzden aletin hakkıdır o ayrı :mrgreen )
sonra da neden satıyorlar diyosun :) aslında 250 cc. alınacağına 500 cc. alınabilir bence. ancak yakıt söz konusu olunca SS'çiler bile bi sus pus oluyorlar belki bu yüzden azalıyordur karbüratörlü makineler :)
aslında lpg, almanyadaki gibi TR'de de legal olsa bi er5 alıp lpg taktırırım paşalar gibi de binerim. eminim benim gibi düşünen bir çok insan vardır.

Benzin pahalı.Yoksa motorun yaktığı 4-4.5 litre.Olsun tadını çıkarabilmek daha önemli :)
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
19
Hayırlısıyla aldım motosikletimi. Çözünürlüğü düşük de olsa ilk resmimi de çektim :)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...01831773768_710418767_9650284_358973659_n.jpg

Bundan önceki CBF150 idi. CBF'i hızlandırmak için yorardım kendimi, bunu hızlandırmamak için yoruyorum :) Ben böyle ivme görmedim. Birkaç kere elimin altından kaçıp gidecek hissini yaşattı ilk günden.
Yalnız sesi çok güzelmiş, bazen dışarı çıkıp çalıştırıp sesini dinleyesi geliyo insanın.

Birkaç ufak hız denemesi yaptım, ilişkimiz birbirimizi tanıma evresinde. Ona rağmen 6 lt'den düşük benzin sarfiyatı. Bir de tekin kullansam 5'in altına inecek inşallah :)

Her zaman yaptığım gibi motoru alır almaz ustama götürüp yağını değiştirttim. CBF'ten alışmışız 25 liraya 1 litre yağ koymayı, 3.4 litre koydum diyince aklım çıktı.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Kazasız , belâsız ve mutlu günlerde binmeniz dileklerimle.Hayırlı olsun inşallah.
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
72
merhaba arkadaşlar ben kıbrıstan bayram er 5 im var 13500 milde zincir değişmem gerek ön ve arka dişlilerde değişmelimi bilgisi olan varsa teşekkürler kazasız günle dilerim
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
350
Hassas kumpas ile dişlileri ölçerseniz aşınma oranını belirleyebilirsiniz. Bazen tek bir dişlinin aşınması, çarkın değişmesini gerektirebilir. Hoş el kitabında verilen değere ulaşmışsanız doğrudan değiştiriniz zaten.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Bende öyle düşünmüştüm bi nabız yoklayayım dedim =) Sen naptın motoru kesin satmakta niyetlimisin ? Var mı ciddi alıcılar ?

Gelen giden var ama satıp satmama konusunda kararsızım :) Alınabilecek bir motor olsa alırım.CB600F düşündüm ama nedense millet o motoru almıyor henüz 2.el piyasası oluşmadı :(
ER5 yinede en güzeli :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelen giden var ama satıp satmama konusunda kararsızım :) Alınabilecek bir motor olsa alırım.CB600F düşündüm ama nedense millet o motoru almıyor henüz 2.el piyasası oluşmadı :(
ER5 yinede en güzeli :)
İlkan bugün oyle ilanlara bakarken senin makina ilişti gözüme,güzel bakmışsın maşallahı var...ara sıra şeytan dürtüyor ne uğraşıyorsun diyor 150 lik 250 lik lerle cek bi tane er5 yada kle 500 amma yemin ettim 250 cc üzerinde bir makina kullanmayacam diye yıllar önce :)senin er5 i dünya gözüyle görür yada denersem o gazla alır giderim diye korkuyorum(gözüm kara,karar verince dönmem biliyorum huyumu)onun için gel şu makinayı görelim diyemiyorum sana :)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
:=) Herşeyin hayırlısı temizini bulursan bence kaçırma.Artık bu makinalar tükeniyor.Sahip olmak bence bir ayrıcalık.
Gelip görmek binmek istersen beklerim.İllâki alacaksın diye bir kaide yok zaten :) Zira hele bakalım ben satacak mıyım :)
O noktada kararsızım.Ama istediğin zaman gelip görüp binebilirsin Ahmet ;) Saygılar
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
34
Arkadaşlar zorla insanın kanına sokuyorsunuz bu makineleri yaw:mrgreen: cok güzel motor son zamanlarda iyice aklımda şekillendi satın almak istediğim motor diye!!! foruma girer girmez ilk ER5 topiğine bakıyorum artık :) Dün K.Maraş /pazarcık /Narlı sanko çimento fabrikasında çalıştığını öğrendiğim(bunu anlatmalıyım) bir er 5 ci gördüm siyah, jantlarında parlak açık fosforlu yeşil fosforlar olan ve er5 yazısıda aynı renk ben akşam saat 7 civarı evime dönerken küçük 100lük 9,5hp lik motorumla o motor yanımdan geçince arkasına düştüm eeh malum yetişmek ne mümkün :queen: neyse arkadaşı aramızdaki mesafe giderek açılmışda olsa takip ettim belki bir yerde dururda motoru yakından inceleme şansım olur diye :wiinkk: adam bir ara yoldan kayboldu sonra baya bir gittikten sonra yaklaşık 8-10km bir yolcu indirirken gördüm (ben moturu çatlarıtken adam yolda durup yolcu alıp -gideceği yere indirmiş bile)ben motorun artık durmayacağını anlayınca motordan inen amcaya sordum o arkadaşı tanıyormusunuz diye bana sanko çimento fabrikasında çalıştığını söyledi şimdi o arkadaşı arıyorum motoru yakından görmek için :cherry: inşallah düğünden sonrada almak isterim bir er 5 !
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Beyler debriyaj kolum biraz yamuldu onu düzeltmek mümkün mü yoksa yeni bir taneyle değiştirmek mi gerekiyor ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst