[Yalova - MT]

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
uzaktada olsan kalpler bir yunuscum...burda dabir kapın var unutma...:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gaco gelirken kamyonetle falan gel, mezit kapi yaptirmis herhal, motorla goturmek zor olur.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gökçek'e soyle yapar o iman gucuyle vapuruda, feribotuda :) (fatih gormesin :p)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
toplanalım bi gün biyerde hep beraber pazar günü mangal yapalım topraklarım..yaz geldi :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
toplanalım bi gün biyerde hep beraber pazar günü mangal yapalım topraklarım..yaz geldi :rendeer:

Hangi yazdan bahsediyosun abi, disarisi 10 derece, saganak :)
Ayrica sana bi buyukbas kesmek lazim, kanatla, tavukla falan doyuramayiz seni :p
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Yalovalı kardeşlerim abilerim hepinize sevgiler saygılar bende aranıza yeni katılıyorum ha katıldım ha katılıcam :) yarın öbür gün motorumu alacağım inşallah sizlerin bilgilerinden yararlanmak isterim tekrar saygılar :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yalovalı kardeşlerim abilerim hepinize sevgiler saygılar bende aranıza yeni katılıyorum ha katıldım ha katılıcam :) yarın öbür gün motorumu alacağım inşallah sizlerin bilgilerinden yararlanmak isterim tekrar saygılar :)

Hosgeldin, kimsin, kimlerdensin, ne yer ne icersin? :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hoşbulduk :) adım batuhan şişmanın tekiyim :) belli olur ki ne bulursam yerim :) motor tutkum depreşmiş durumda :)
3 kisilik sisman kadromuzu mezit nickli mevlut abimiz tek basina dolduruyordu zaten :)
Neyse sıkışır aliriz senide aramiza :)
Merkezde mi oturuyorsun? Ogrenci misin? Evlimisin? Nufus kayit ornegini isteriz biz yeni gelenlerden :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Tabi abi hemen ayıp ettin :) Ceylankentte oturuyorum ama merkezdede evimiz var marinada dukkan var orda oluyorum genellikle . Öğrenciyim İstanbul Maltepede okuyorum evlilik konusundada kısmen abi :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Tabi abi hemen ayıp ettin :) Ceylankentte oturuyorum ama merkezdede evimiz var marinada dukkan var orda oluyorum genellikle . Öğrenciyim İstanbul Maltepede okuyorum evlilik konusundada kısmen abi :)

Hadi hayırlı traşlarr :rendeer:

Birde burda yazılanlar ile mevlüt yani mezit abimizi horlama sakın dünya tatlısıdır o bitanedir miniciktir ufacıktır tefeciktir :) :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst