heya.. tozlanmış... sabah çayına nedersin poğçalar benden..![]()
uzaktada olsan kalpler bir yunuscum...burda dabir kapın var unutma...:rendeer:
Gaco gelirken kamyonetle falan gel, mezit kapi yaptirmis herhal, motorla goturmek zor olur.
Gökçek'e soyle yapar o iman gucuyle vapuruda, feribotuda(fatih gormesin
)
kapı varmı var.. ne duruyon gelsene..:mrgreen:
toplanalım bi gün biyerde hep beraber pazar günü mangal yapalım topraklarım..yaz geldi :rendeer:
Hangi yazdan bahsediyosun abi, disarisi 10 derece, saganak
Ayrica sana bi buyukbas kesmek lazim, kanatla, tavukla falan doyuramayiz seni![]()
Yalovalı kardeşlerim abilerim hepinize sevgiler saygılar bende aranıza yeni katılıyorum ha katıldım ha katılıcamyarın öbür gün motorumu alacağım inşallah sizlerin bilgilerinden yararlanmak isterim tekrar saygılar
![]()
Hosgeldin, kimsin, kimlerdensin, ne yer ne icersin?![]()
3 kisilik sisman kadromuzu mezit nickli mevlut abimiz tek basina dolduruyordu zatenHoşbuldukadım batuhan şişmanın tekiyim
belli olur ki ne bulursam yerim
motor tutkum depreşmiş durumda
![]()
Tabi abi hemen ayıp ettinCeylankentte oturuyorum ama merkezdede evimiz var marinada dukkan var orda oluyorum genellikle . Öğrenciyim İstanbul Maltepede okuyorum evlilik konusundada kısmen abi
![]()