Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Telin gerginlik ayarına bak . Boşluk varsa al (karbürotörün ordaki telin ayar vidası ile). Fazla boşluk varsa çalışmaması normal yada aynı şekilde fazla gergin ise tam tersi.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-sifirdan-farksiz-52734806/detay/

arkadaşlar bu motoru gören bilen tanıyan varmı aceba ??

birde burdaki motor neden pembensi bir renkte
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-fuldolu-2009-model-cok-temiz-80365654/detay/
fotograf makınesınden olabılırmı ??

fotoğraf makinasından hocam.. valla o gönderdiğin 2 linki de temiz kullanıcı arkadaşlarımızın almasını çok isterim.. bizim @zenon var tam ona göre yapılmış bir motor topcase ,yedek lastikler veya rüzgarlığı filan kaçırılmamalı.

Telin gerginlik ayarına bak . Boşluk varsa al (karbürotörün ordaki telin ayar vidası ile). Fazla boşluk varsa çalışmaması normal yada aynı şekilde fazla gergin ise tam tersi.

olabilir ama öyle olsa en azından gaz verdiğimde de çalışması gerekmez mi ?
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
fotoğraf makinasından hocam.. valla o gönderdiğin 2 linki de temiz kullanıcı arkadaşlarımızın almasını çok isterim.. bizim @zenon var tam ona göre yapılmış bir motor topcase ,yedek lastikler veya rüzgarlığı filan kaçırılmamalı.



olabilir ama öyle olsa en azından gaz verdiğimde de çalışması gerekmez mi ?

boğulma yapıyor olabilir,aklıma başka bir şey gelmiyor.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-sifirdan-farksiz-52734806/detay/

arkadaşlar bu motoru gören bilen tanıyan varmı aceba ??

birde burdaki motor neden pembensi bir renkte
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-fuldolu-2009-model-cok-temiz-80365654/detay/
fotograf makınesınden olabılırmı ??
İlk ilanın sahibi 6500den aşağı inmiyor.param olsa 2.linkteki motoru alırdım.45güne kadar satılmazsa alırım.fiyatıda 6200e pazarlığımı yaptım :) ama olurda düşünürsen bencede alınabilecek motor...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
fotoğraf makinasından hocam.. valla o gönderdiğin 2 linki de temiz kullanıcı arkadaşlarımızın almasını çok isterim.. bizim @zenon var tam ona göre yapılmış bir motor topcase ,yedek lastikler veya rüzgarlığı filan kaçırılmamalı.

motorun sahıbıyle görüşemedimki :((
babasının no sunu vermıs babası motorhakkında bılgı sahıbı degıl kendısı şehir dısında yarın bı daha arayacagım bakalım kısmetse perşembe akşamı istanbul a doğru geleceğim motor bakmaya bakalım hayırlısı :(

İlk ilanın sahibi 6500den aşağı inmiyor.param olsa 2.linkteki motoru alırdım.45güne kadar satılmazsa alırım.fiyatıda 6200e pazarlığımı yaptım :) ama olurda düşünürsen bencede alınabilecek motor...
reis valla adamla konusabılsem cuma gunu yanındayım bakalım kısmet
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
kısmetse cuma günü benimde bir comet im olacak. bu arada arkadaşlar bir soru soruyum. comet lere alt sakal bulabılırmıyız kaça buluruz nerden buluruz gibi gereksiz bir soru :))
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Bulunur yaptırılır 250 lıradan başlıyor minumum fiyatları bilginize... Bende cok araştırdım yurtdısından getirmeye kalkarsanız 500 lırayı gözden cıkartın.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
motorun sahıbıyle görüşemedimki :((
babasının no sunu vermıs babası motorhakkında bılgı sahıbı degıl kendısı şehir dısında yarın bı daha arayacagım bakalım kısmetse perşembe akşamı istanbul a doğru geleceğim motor bakmaya bakalım hayırlısı :(


reis valla adamla konusabılsem cuma gunu yanındayım bakalım kısmet

Hakkında hayırlısı olur inş. kardeşim.şu pembe gibi görünen motoramı talipsin.
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Herkese merhaba en sonunda dün sabah motoruma kavuştum.Rektefiyecinin yüzünden bir gün gecikmelide olsa. Mert usta nın eline sağlık makinadan artık ilginç sesler gelmiyor :)
Rodaj aşamasında olduğum için efendi efendi gidiyorum hiç sıkıştırmadan 5 viteste 6000 devirde 95 km en fazla.Makina da tork çok iyi. En kısa zamanda tamir resimlerini yüklerim.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
unutmaman gereken birşey daha var rodaj hakkında.
Rödaj sadece 6000 deviri geçmemek değil. Aynı devirde uzun süre sabit gitmemeyi de gerektiriyor.Sürekli deviri düşürüp arttırman ama 6000 deviri geçmemen gerekiyor.
Ne kadar uyuz birşey bilemezsin. Ben rödajı istanbul- izmir arasında yaptım çabuk bitti :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Herkese merhaba en sonunda dün sabah motoruma kavuştum.Rektefiyecinin yüzünden bir gün gecikmelide olsa. Mert usta nın eline sağlık makinadan artık ilginç sesler gelmiyor :)
Rodaj aşamasında olduğum için efendi efendi gidiyorum hiç sıkıştırmadan 5 viteste 6000 devirde 95 km en fazla.Makina da tork çok iyi. En kısa zamanda tamir resimlerini yüklerim.

abi motoru yaptırmak ne kadar tuttu bende bir tane 2 el alacamda az sorunlu fiyat araştırması yapıyorum da :D
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
abi motoru yaptırmak ne kadar tuttu bende bir tane 2 el alacamda az sorunlu fiyat araştırması yapıyorum da :D

Ben bazı parçaları (egzantrik dişlileri) çıkma aldım. Orjinal parçaları da karizma motor ile merkez motordan fiyat mukayese ile tedarik ettim(1000 TL).Rektefiye ve sipobların yeniden alıştırılması işlemlerinede 250Tl verdim.Artı Mert ustanın el emeği :)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Hakkında hayırlısı olur inş. kardeşim.şu pembe gibi görünen motoramı talipsin.

EWET o motora talibim satıcı ile görüştüm kısmetse cuma günü alıyorum motoru motor kırmızı imiş. makinadan ö şekilde görünüyormuş yukardada sormustum zaten bunun rengi niye pembe diye makınadan demıştı arkadaslar. plakada kaza falan yok bide gidelim sağına soluna bakalım vites geçişlerine bakalım bi yola cıkalım ne olur bılınmez.
bu arada arkadaşlar alacağım motor 9000 cıvarında yanı 10000 bakımı gelmış. erken yaptırmak bana herhangi bir sıkıntı yaratırmı?
birde cuma cumartesi günleri beni istanbulda gezdirecek bir arkadaş varmı bana eşlik edecek. bir iki parça giysi almam lazım (eskileri mevcut yenilerini alacağım). eşlik eden biri olursa motorla gezeceğim. yoksa kaybolmamak için standart prosedürü izleyeceğim (iett)


saygılar ..
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Herkese merhaba en sonunda dün sabah motoruma kavuştum.Rektefiyecinin yüzünden bir gün gecikmelide olsa. Mert usta nın eline sağlık makinadan artık ilginç sesler gelmiyor :)
Rodaj aşamasında olduğum için efendi efendi gidiyorum hiç sıkıştırmadan 5 viteste 6000 devirde 95 km en fazla.Makina da tork çok iyi. En kısa zamanda tamir resimlerini yüklerim.

Hadi gözün aydın sevindim sıkıntısız hallolmasına :) Mert ustanın da işçiliğini senin motorla test etmiş olucaz :) Resimleri paylaşta bakak nooooooolmuş :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Herkese merhaba en sonunda dün sabah motoruma kavuştum.Rektefiyecinin yüzünden bir gün gecikmelide olsa. Mert usta nın eline sağlık makinadan artık ilginç sesler gelmiyor :)
Rodaj aşamasında olduğum için efendi efendi gidiyorum hiç sıkıştırmadan 5 viteste 6000 devirde 95 km en fazla.Makina da tork çok iyi. En kısa zamanda tamir resimlerini yüklerim.

güle güle kullan. sürekli aynı hızda gitmeni tavsiye etmem. ayrıca motorun hararetini çok yükseltmeden rodaj yaparsan daha sağlıklı olur (her motorda böyledir, segman, supap ve contaların alışması açısından sıcaklık iyi değildir). yani sık sık dinlendirerek binmelisin... gerçi biliyorsundur ama hatırlatayım dedim :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
EWET o motora talibim satıcı ile görüştüm kısmetse cuma günü alıyorum motoru motor kırmızı imiş. makinadan ö şekilde görünüyormuş yukardada sormustum zaten bunun rengi niye pembe diye makınadan demıştı arkadaslar. plakada kaza falan yok bide gidelim sağına soluna bakalım vites geçişlerine bakalım bi yola cıkalım ne olur bılınmez.
bu arada arkadaşlar alacağım motor 9000 cıvarında yanı 10000 bakımı gelmış. erken yaptırmak bana herhangi bir sıkıntı yaratırmı?
birde cuma cumartesi günleri beni istanbulda gezdirecek bir arkadaş varmı bana eşlik edecek. bir iki parça giysi almam lazım (eskileri mevcut yenilerini alacağım). eşlik eden biri olursa motorla gezeceğim. yoksa kaybolmamak için standart prosedürü izleyeceğim (iett)


saygılar ..

oxxo senin adına sevindim :) ilerde satmayı düşünürsen müşterin hazır :cherry:
inş. ilandaki gibi dolu birmotordur,sıkıntısızdır.sende keyifl sürersin inş.bu arada erken bakımın hiçbir zaman zararı olmaz.sadece biraz gereksiz olduğu için keseye zarar.ama bende yeni motor alacak olsam ve bakıma az kalmışsa yaptırırdım.
hadi kalın sağlıcakla :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst