Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
her işe maydonoz olmak gibi olmasın ama, debriyaj balatasında ucuza kaçma bence. birde www.hyosungsource.com'dan alışveriş yapanlar vardı, güzel, ucuz ve güvenilir diyorlardı. bilgin olsun :)

özgür kütahyaya gittim motora baktım cuma günü ama içime sinmesi manifolt patlak ön amortisör keçesi patlak ve daha bir kaç şey ondan dolayı almadım motorumla geri geldim

bu arada arkadaşlar araştırma sonucu debriyaj balatası gn250 ile aynıymış hyonun bir abi dedi sadece bir balata eksik 5 li gn nin hyodan ıkan balatadan birini takarsınız 6 lı olur fiyatlarıda 35-40 lira bilginize
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merianne hayırlı olsun kardeş.

sağolun teşekkürler.

Arkadaşlar motoru silerken farkına vardım; bir tane hortum var ucu açık, depo ve sele nin ortasına doğru gidiyor. Sarkık bir şekilde arka tekerin önünde duruyor bu neyin nesi anlamadım. Yerinden çıkmış bir hortum olabilir mi ? biraz yokladım ama takılacak biyer göremedim.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
merianne, merak etme arkadaşım o benzin tahliye hortumu. Sıkıntı edecek birşey değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet kötü bi durum yokmuş,biraz araştırdıktan sonra anlaşıldı ne olduğu,görmemişin moturu olursa böyle olur:thumleft:
yavaş yavaş eksikleri gidermekteyim, bugün Yıba çarşısına gittim(ankara) motosiklet adına hiçbir şey yokmuş eskiden herşey vardı.Oraya gidepte vakit kaybetmeyin.Yıbanın arkasındaki kuba motor'dan branda ve jant yeşil jant stickeri aldım.Branda motoru komple kapattı iyi oldu.Stickeri çekmeyi denedim ancak yamuk yumuk oldu arka janta çekmek işkence,pek işe yaramadı.Bunların 3 parça olanlarından alacağım.Birde tankpad ve diz koruma alacağım.Ankarada motomax diye mağaza varmış gidip bakmak lazım. Bu resimdeki kardeşim, benden 23 yaş küçük:sunny:

4hpsn.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
49
ıyı dılekler ıcın tesekkurler yenı motoruna kavusan her arkadasada hayırlı olsun kazasız belasız durusler dılerım
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
özgür kütahyaya gittim motora baktım cuma günü ama içime sinmesi manifolt patlak ön amortisör keçesi patlak ve daha bir kaç şey ondan dolayı almadım motorumla geri geldim

bu arada arkadaşlar araştırma sonucu debriyaj balatası gn250 ile aynıymış hyonun bir abi dedi sadece bir balata eksik 5 li gn nin hyodan ıkan balatadan birini takarsınız 6 lı olur fiyatlarıda 35-40 lira bilginize

aslında basit şeylermiş onlar eğer motorun fiyatı uygunsa, ama anladığım kadarıyla sen motoru çok ezgin buldun. o yüzden almadın... hayırlısı olsun Fatih'im :)

@merianne, motoruna koruma demiri ya da düşme takozu taktırırsan çok iyi olur. hatta maddi imkanın varsa bence kasko yaptır. çünkü henüz acemisin...

eksozu boyayabilirsin, 600 dereceye dayanıklı siyah mat sprey boyalar var (örnek marka: Förch) ancak krom kaplamayı mat siyaha çevirmeni önermem. neden mi,
eski motorum 2009 ybr idi şimdiki 2012 model. eskisi komple krom kaplama eksozdu yenisi komple mat siyah. eskisini temiz ıslak bezle silerken çıkardı pisliği. kirler yapışmazdı, kirliyken de kir göstermezdi. yenisini temizlemek te çok zor temiz tutmak ta çok zor hemen kir belli ediyor. ayrıca motorun harareti daha yüksek eskisinden (malum eksoz siyah olunca ısıyı ışıma yöntemiyle atamıyor)
bir de mat boya daha kolay çizilir kromdan. mat boya eskiyince pasta yapamazsın boyanın matlığı gider. tek çözüm yeniden boyamak. oysa krom için 20 liraya güzel bir krom temizleyici alıp mis gibi yaparsın ne leke kalır ne de kir.

umarım yazdıklarım sana bayağı bir tecrübe ve bilgi aktarmıştır. krom her ne kadar dede işi olsa da (gerçi s&t de komple krom değil o yüzden sırıtmıyor) çok sağlam ve bence metal ömrü açısından daha sağlıklı.

motorun tekrar hayırlı olsun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471

evet beyler, dün @undocab ile tek tek dikkatli bir şekilde bağlantılara baktık. hatta benzindendir diyip undocab'ın deposunu benim motora taktık ve aküsünü de. bu arada 2011 lerde akü değerleri farklı. 2011 öncesi eski kasalar da12 V 12 Ah 2011 ve sonrasın yeni kasalar da 12 V 10 Ah değeleri var. ama işin garip yanı akülerin model numarası aynı idi. yuasanın ytx14-bs model aküsü kullanılıyor ve boy olarak 1 cm kadar daha kısa.neyse soruna dönelim , tüm bağlantılar ok ateşleme var benzin de gidiyor, 3-4 kere vurdurduk tık yok. abi belli silindirlerden biri ateşleme yapmıyor acaba NEDEN..sorunu ateşleme ve benzinde bulamayınca işin mekanik yönüne inelim dedik ve silindir kapaklarını açtık.sonra bu motor neyden sonra çalışmadı diye düşünürken egzantrik gergisini söküp taktıktan sonra olduğu aklıma geldi. ve direk egzantrik millerine odaklandık keşke daha önce odaklansaydık. arka silindir de bulunan egzantrik milleri ortantsız çalışıyordu.. sorunu bulduk bulmasına da akşam olmuştu undocab'ın devam edesi vardı da bende hal kalmamıştı. hem onu düzeltmek o kadar da basit birşey değildi . sakin kafa ve dikkat isteyen bir durum, o yüzden haftaya bıraktık hazır sökmüşken egzantrik gergi ve zincirlerini de değiştirebilirim.



Motorunuz hayırlı olsun gıcır gıcır. yalnız o aynalar nedir arkadaş, stokları eriticem diye nasıl ayna koymuşlar
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
48
özgür kütahyaya gittim motora baktım cuma günü ama içime sinmesi manifolt patlak ön amortisör keçesi patlak ve daha bir kaç şey ondan dolayı almadım motorumla geri geldim

bu arada arkadaşlar araştırma sonucu debriyaj balatası gn250 ile aynıymış hyonun bir abi dedi sadece bir balata eksik 5 li gn nin hyodan ıkan balatadan birini takarsınız 6 lı olur fiyatlarıda 35-40 lira bilginize
Kardeşim bende düşünüyorum o motoru gördüğün en büyük eksiklik neydi bende gidip görmek istiyorum cvp bklm senden saygılarımla ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

Chorinx şu link için bana fikir veririmsn rica etsem arızasına 1000 tl ayırsam sence yeterli olur mu ne dersin ..?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...t-250-naked-v-tipi-motorsiklet-80057274/detay
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Kardeşim bende düşünüyorum o motoru gördüğün en büyük eksiklik neydi bende gidip görmek istiyorum cvp bklm senden saygılarımla ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

Chorinx şu link için bana fikir veririmsn rica etsem arızasına 1000 tl ayırsam sence yeterli olur mu ne dersin ..?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...t-250-naked-v-tipi-motorsiklet-80057274/detay

uzak hocam , çok çok çok sorunu var 1000 tl ayırsan da yetmez.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
aslında basit şeylermiş onlar eğer motorun fiyatı uygunsa, ama anladığım kadarıyla sen motoru çok ezgin buldun. o yüzden almadın... hayırlısı olsun Fatih'im :)

@merianne, motoruna koruma demiri ya da düşme takozu taktırırsan çok iyi olur. hatta maddi imkanın varsa bence kasko yaptır. çünkü henüz acemisin...

eksozu boyayabilirsin, 600 dereceye dayanıklı siyah mat sprey boyalar var (örnek marka: Förch) ancak krom kaplamayı mat siyaha çevirmeni önermem. neden mi,
eski motorum 2009 ybr idi şimdiki 2012 model. eskisi komple krom kaplama eksozdu yenisi komple mat siyah. eskisini temiz ıslak bezle silerken çıkardı pisliği. kirler yapışmazdı, kirliyken de kir göstermezdi. yenisini temizlemek te çok zor temiz tutmak ta çok zor hemen kir belli ediyor. ayrıca motorun harareti daha yüksek eskisinden (malum eksoz siyah olunca ısıyı ışıma yöntemiyle atamıyor)
bir de mat boya daha kolay çizilir kromdan. mat boya eskiyince pasta yapamazsın boyanın matlığı gider. tek çözüm yeniden boyamak. oysa krom için 20 liraya güzel bir krom temizleyici alıp mis gibi yaparsın ne leke kalır ne de kir.

umarım yazdıklarım sana bayağı bir tecrübe ve bilgi aktarmıştır. krom her ne kadar dede işi olsa da (gerçi s&t de komple krom değil o yüzden sırıtmıyor) çok sağlam ve bence metal ömrü açısından daha sağlıklı.

motorun tekrar hayırlı olsun :)

özgür
1- içime sinmedi ayrıyeten amortisör keçesi patlak olunca disk tarafındaki diske gelse fren namına birşey olmaz 500 km yol gelecem sonuçda birde manifolt yeni patlasa neysee 1 sene böyle bi,nmiş alan o patlak olan silindir sekman baya bitiktir zincir dişli takımıda bitik dışındadamasraf var bana 2900 e gelecekti alsaydım ayriyeten motor dağılacak mecburen aldığımda 2 vitesde sorun varmış contalar değişmesi gerek parçasıda zor bulunuyor istanbulda olsak neysede bizim bölgede hiç bulaman o yüzden uğraşmak istemedim.
2- motorumla 6:30 saatde gittim kütahyaya 500 km ve tık demedi yakıt 50-55 arası yaktı tahmini yeter zaten olmuş yakıt 5 lira dedim sonra satmaktan vazgeçtim motoruma binmeye devam belkide 3-5 yıl daha satmam bu gidişle :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm arkadaşlar hepinize teşekkürler,
bugün 200.km ye geldim.Aynalarda sıkıntı var kör noktası çok fazla yanımdaki arabayı göremiyorum, egzos dediğin doğrudur tecrübe etmişsin gerek yok boyamaya.
Tank pad,dizlik ve birkaç sticker aldım, dizliğin nekadar gerekli olduğunu anladım,rüzgardan diz kapaklarımda ağrı olmuştu.Dizlik taktıktan sonra sıcacık sarıyor.Korumasız asla çıkılmaz.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Arkadaslar, bu 2012 ST lerin 2008 Hyo lardan teknolojik olarak bir farkı varmı? Motor gücü, tork, ateşleme sistemi....vb??
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Slm arkadaşlar hepinize teşekkürler,
bugün 200.km ye geldim.Aynalarda sıkıntı var kör noktası çok fazla yanımdaki arabayı göremiyorum, egzos dediğin doğrudur tecrübe etmişsin gerek yok boyamaya.
Tank pad,dizlik ve birkaç sticker aldım, dizliğin nekadar gerekli olduğunu anladım,rüzgardan diz kapaklarımda ağrı olmuştu.Dizlik taktıktan sonra sıcacık sarıyor.Korumasız asla çıkılmaz.


öncelikle hayırlı olsun sitedeki tek ankaralı benim sanıyordum geldigin iyi oldu :D
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
48
uzak hocam , çok çok çok sorunu var 1000 tl ayırsan da yetmez.

Yapma hocam ya baya heveslenmiştim chronix benim comet için ne kadar bütçe ayırmam lazım şimdi ..?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

arkadaşlar çok oluyorum biliorm ama 4000 tl yi geçemiyorum bütçede şu linkteki motor hakkında ne dersiniz gidip göreyim mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt250-naked-77641025/detay
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Yapma hocam ya baya heveslenmiştim chronix benim comet için ne kadar bütçe ayırmam lazım şimdi ..?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

arkadaşlar çok oluyorum biliorm ama 4000 tl yi geçemiyorum bütçede şu linkteki motor hakkında ne dersiniz gidip göreyim mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt250-naked-77641025/detay

2000 tlden fazla masrafı var sanki.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Yapma hocam ya baya heveslenmiştim chronix benim comet için ne kadar bütçe ayırmam lazım şimdi ..?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

arkadaşlar çok oluyorum biliorm ama 4000 tl yi geçemiyorum bütçede şu linkteki motor hakkında ne dersiniz gidip göreyim mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt250-naked-77641025/detay

hocam, R forumuna bakarsan muhtemelen ucuz alınan motorlar birer birer elde kalıyor ve verilen ücretin yarısına yakın bir de masraf ödüyorlar. şimdi sende böyle ucuza kaçıp ne olduğu süpriz olan bir motor alırsan üzülürsün. bu şekilde üzüleceğine kas biraz daha kendini şöyle 5000 e temiz bir comet bulalım sana.

kafam da soru işaretleri bıraktı ama bakmaya değer

bu da fena değil

buda gıcır gıcır ama uzakta yav :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
48
hocam, R forumuna bakarsan muhtemelen ucuz alınan motorlar birer birer elde kalıyor ve verilen ücretin yarısına yakın bir de masraf ödüyorlar. şimdi sende böyle ucuza kaçıp ne olduğu süpriz olan bir motor alırsan üzülürsün. bu şekilde üzüleceğine kas biraz daha kendini şöyle 5000 e temiz bir comet bulalım sana.
Chronix ruh halimi anlatayım sana acaba bende mi böyle oldu yoksa herkez bu yoldan geçti mi..?
Motorsuz geçirdiğim süreler ızdırap gibi geliyo bir an önce o nu almak istiyorum ama bütçe seni engelliyor , hadi diyosun daha düşük bişeyler bakayım süreci hızlandırayım bakıyorum kt 125 veya mct 250 baktım ne bileyim ısınamadım hani derler ya içine sinecek diye sinmiyor işte.İlle de comet olucak ama beklemek çok zormuş..
bakalım daha ne kadar beklicem..:(
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Chronix ruh halimi anlatayım sana acaba bende mi böyle oldu yoksa herkez bu yoldan geçti mi..?
Motorsuz geçirdiğim süreler ızdırap gibi geliyo bir an önce o nu almak istiyorum ama bütçe seni engelliyor , hadi diyosun daha düşük bişeyler bakayım süreci hızlandırayım bakıyorum kt 125 veya mct 250 baktım ne bileyim ısınamadım hani derler ya içine sinecek diye sinmiyor işte.İlle de comet olucak ama beklemek çok zormuş..
bakalım daha ne kadar beklicem..:(

valla hocam ilk motorum rt125 ti 2 yıl bekledim almak için. daha sonra onu hiç ettim bir 6 ay da gt250 için bekledim ama aldım :) şimdi ucuza alıp üzersin bide servis parası yetiştircem diye kapının önünde öylece bekletirsin
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
48
valla hocam ilk motorum rt125 ti 2 yıl bekledim almak için. daha sonra onu hiç ettim bir 6 ay da gt250 için bekledim ama aldım :) şimdi ucuza alıp üzersin bide servis parası yetiştircem diye kapının önünde öylece bekletirsin
ya ne kadar zor işmiz ikinci el şeytan diyo çek kredi bankanın kölesi ol sıfır al çok canımı sıkıyo bu mevzu ..:/

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

chronix istanbula mtor bakmaya geldiğimde müsait olursan bana yardımcı olabilirmisn ..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst