- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
hortumu çıkarmadan öncede aynıydı ..deneme amaçlı çıkardım ama bişi değişmedi.
benim motorunda emme manifoltuna böyle bir hortum giriyor da onu çıkardığımda çalışmıyor hava aldığından de bende öğle bir şey sandım
hortumu çıkarmadan öncede aynıydı ..deneme amaçlı çıkardım ama bişi değişmedi.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-sifirdan-farksiz-52734806/detay/
arkadaşlar bu motoru gören bilen tanıyan varmı aceba ??
birde burdaki motor neden pembensi bir renkte
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-fuldolu-2009-model-cok-temiz-80365654/detay/
fotograf makınesınden olabılırmı ??
Telin gerginlik ayarına bak . Boşluk varsa al (karbürotörün ordaki telin ayar vidası ile). Fazla boşluk varsa çalışmaması normal yada aynı şekilde fazla gergin ise tam tersi.
fotoğraf makinasından hocam.. valla o gönderdiğin 2 linki de temiz kullanıcı arkadaşlarımızın almasını çok isterim.. bizim @zenon var tam ona göre yapılmış bir motor topcase ,yedek lastikler veya rüzgarlığı filan kaçırılmamalı.
olabilir ama öyle olsa en azından gaz verdiğimde de çalışması gerekmez mi ?
İlk ilanın sahibi 6500den aşağı inmiyor.param olsa 2.linkteki motoru alırdım.45güne kadar satılmazsa alırım.fiyatıda 6200e pazarlığımı yaptımhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-sifirdan-farksiz-52734806/detay/
arkadaşlar bu motoru gören bilen tanıyan varmı aceba ??
birde burdaki motor neden pembensi bir renkte
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-fuldolu-2009-model-cok-temiz-80365654/detay/
fotograf makınesınden olabılırmı ??
fotoğraf makinasından hocam.. valla o gönderdiğin 2 linki de temiz kullanıcı arkadaşlarımızın almasını çok isterim.. bizim @zenon var tam ona göre yapılmış bir motor topcase ,yedek lastikler veya rüzgarlığı filan kaçırılmamalı.
reis valla adamla konusabılsem cuma gunu yanındayım bakalım kısmetİlk ilanın sahibi 6500den aşağı inmiyor.param olsa 2.linkteki motoru alırdım.45güne kadar satılmazsa alırım.fiyatıda 6200e pazarlığımı yaptımama olurda düşünürsen bencede alınabilecek motor...
motorun sahıbıyle görüşemedimki(
babasının no sunu vermıs babası motorhakkında bılgı sahıbı degıl kendısı şehir dısında yarın bı daha arayacagım bakalım kısmetse perşembe akşamı istanbul a doğru geleceğim motor bakmaya bakalım hayırlısı
reis valla adamla konusabılsem cuma gunu yanındayım bakalım kısmet
Herkese merhaba en sonunda dün sabah motoruma kavuştum.Rektefiyecinin yüzünden bir gün gecikmelide olsa. Mert usta nın eline sağlık makinadan artık ilginç sesler gelmiyor
Rodaj aşamasında olduğum için efendi efendi gidiyorum hiç sıkıştırmadan 5 viteste 6000 devirde 95 km en fazla.Makina da tork çok iyi. En kısa zamanda tamir resimlerini yüklerim.
abi motoru yaptırmak ne kadar tuttu bende bir tane 2 el alacamda az sorunlu fiyat araştırması yapıyorum da![]()
Hakkında hayırlısı olur inş. kardeşim.şu pembe gibi görünen motoramı talipsin.
Herkese merhaba en sonunda dün sabah motoruma kavuştum.Rektefiyecinin yüzünden bir gün gecikmelide olsa. Mert usta nın eline sağlık makinadan artık ilginç sesler gelmiyor
Rodaj aşamasında olduğum için efendi efendi gidiyorum hiç sıkıştırmadan 5 viteste 6000 devirde 95 km en fazla.Makina da tork çok iyi. En kısa zamanda tamir resimlerini yüklerim.
Herkese merhaba en sonunda dün sabah motoruma kavuştum.Rektefiyecinin yüzünden bir gün gecikmelide olsa. Mert usta nın eline sağlık makinadan artık ilginç sesler gelmiyor
Rodaj aşamasında olduğum için efendi efendi gidiyorum hiç sıkıştırmadan 5 viteste 6000 devirde 95 km en fazla.Makina da tork çok iyi. En kısa zamanda tamir resimlerini yüklerim.
EWET o motora talibim satıcı ile görüştüm kısmetse cuma günü alıyorum motoru motor kırmızı imiş. makinadan ö şekilde görünüyormuş yukardada sormustum zaten bunun rengi niye pembe diye makınadan demıştı arkadaslar. plakada kaza falan yok bide gidelim sağına soluna bakalım vites geçişlerine bakalım bi yola cıkalım ne olur bılınmez.
bu arada arkadaşlar alacağım motor 9000 cıvarında yanı 10000 bakımı gelmış. erken yaptırmak bana herhangi bir sıkıntı yaratırmı?
birde cuma cumartesi günleri beni istanbulda gezdirecek bir arkadaş varmı bana eşlik edecek. bir iki parça giysi almam lazım (eskileri mevcut yenilerini alacağım). eşlik eden biri olursa motorla gezeceğim. yoksa kaybolmamak için standart prosedürü izleyeceğim (iett)
saygılar ..