Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Vay anasını :) ne motorlar var 2.viteste 90 5.viteste 165 Yarım gaz :) vay anam vay bizimkiler Moped bu motorun yanında :)))
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
arkadaşlar aklıma bişey geldi. gt650s ler var, yarım karenajlı. acaba cometler de bu şekle getirilebilir mi?
GT650S.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
adanalı nick li bora abi sanırım sen hem cbf 500 hemde gt 250 kullandın hangısının ne gıbı özellıklerı vardı cezbedici?
şu anda hangisini önerirsin. genel olarak hafta içi iş ev arası gidip gelecek. hafta sonlarıda 100-150 km lık gezilere cıkacak bazen tek kişi bazen iki kişi yorumlarını bekliyorum tşk ederim
2007 GT 250 vardı.KARBÜRATÖRLÜ.çok memnundum.benim sakin bir kullanım tarzım var.o yüzden GT 250 den memnundum.ADANA-DATÇA(MARMOK MOTOFEST)gittim tam yüklü,toplam 2600 km.sorunsuz,rahat gittim geldim.
2006 model CBF 500 vardı.tarzım sakin kullanım olduğu için bu motordanda memnundum.akdeniz-ege üstünden,ADANA-ÇANAKKALE,eşimle beraber gittik-geldik.(3000 km)bilindiği gibi,CBF serisi uzun yolda çok rahat.2 kişi yüklü vaziyette 190 km.yi (denemek için 1 kez)gördüm.bu yolculukta 5-5,5 lt yaktı.
GT 250 ile de uzun yolda sıkıntı yaşamadım ama ara ivmelenme için tabiiki cbf 500,rahatlık için yine cbf 500.yakıt içinse gt 250.şuanda da yine ST&KANUNİ (enjeksiyonlu)2010 gt 250 aldım.öncekine göre yakıt daha az.söylendiğine göre 100 km.de 1 lt.daha az yakıyormuş.benim deneme fırsatım olmadı henüz.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
2007 GT 250 vardı.KARBÜRATÖRLÜ.çok memnundum.benim sakin bir kullanım tarzım var.o yüzden GT 250 den memnundum.ADANA-DATÇA(MARMOK MOTOFEST)gittim tam yüklü,toplam 2600 km.sorunsuz,rahat gittim geldim.
2006 model CBF 500 vardı.tarzım sakin kullanım olduğu için bu motordanda memnundum.akdeniz-ege üstünden,ADANA-ÇANAKKALE,eşimle beraber gittik-geldik.(3000 km)bilindiği gibi,CBF serisi uzun yolda çok rahat.2 kişi yüklü vaziyette 190 km.yi (denemek için 1 kez)gördüm.bu yolculukta 5-5,5 lt yaktı.
GT 250 ile de uzun yolda sıkıntı yaşamadım ama ara ivmelenme için tabiiki cbf 500,rahatlık için yine cbf 500.yakıt içinse gt 250.şuanda da yine ST&KANUNİ (enjeksiyonlu)2010 gt 250 aldım.öncekine göre yakıt daha az.söylendiğine göre 100 km.de 1 lt.daha az yakıyormuş.benim deneme fırsatım olmadı henüz.
hocam peki titreşim durumu nasıl karbüratörlüye göre? bir de malzeme kalitesinde fark var mı?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
2007 GT 250 vardı.KARBÜRATÖRLÜ.çok memnundum.benim sakin bir kullanım tarzım var.o yüzden GT 250 den memnundum.ADANA-DATÇA(MARMOK MOTOFEST)gittim tam yüklü,toplam 2600 km.sorunsuz,rahat gittim geldim.
2006 model CBF 500 vardı.tarzım sakin kullanım olduğu için bu motordanda memnundum.akdeniz-ege üstünden,ADANA-ÇANAKKALE,eşimle beraber gittik-geldik.(3000 km)bilindiği gibi,CBF serisi uzun yolda çok rahat.2 kişi yüklü vaziyette 190 km.yi (denemek için 1 kez)gördüm.bu yolculukta 5-5,5 lt yaktı.
GT 250 ile de uzun yolda sıkıntı yaşamadım ama ara ivmelenme için tabiiki cbf 500,rahatlık için yine cbf 500.yakıt içinse gt 250.şuanda da yine ST&KANUNİ (enjeksiyonlu)2010 gt 250 aldım.öncekine göre yakıt daha az.söylendiğine göre 100 km.de 1 lt.daha az yakıyormuş.benim deneme fırsatım olmadı henüz.

TŞK EDERİM. gt 250 ye karar verdim şu anda harıl harıl arıyorum. temiz bir ikinci el bulursam 2. el yoksa sıfır bakalım

saolasın bu ilanı özelldende atmıştın bana bi arayıp konuşuyum bu ilan ile ilgili
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
TŞK EDERİM. gt 250 ye karar verdim şu anda harıl harıl arıyorum. temiz bir ikinci el bulursam 2. el yoksa sıfır bakalım

saolasın bu ilanı özelldende atmıştın bana bi arayıp konuşuyum bu ilan ile ilgili

sen konuş bence bir sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum .ilan çok iddaalı çünkü
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
bir konuda daha yardım alayım o zaman 2009 larda on çatal siyah değilmiydi ??

sanırım bu motor ilk enjeksiyonlulardan o zaman siyah değildi ayrıca bu motorlar geldi ve kuralkan global motordan bu motorları satmadan aldı. .. muhtemelen 2008 üretimi 2009 trafiğe çıkışlı .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar,az önce sıfır gt250 comet siyah motoru aldım.Pazartesiye plakası vsvs çıkacak.
Plaka vsvs dahil 9350'ye mal oldu.Allah kaza bela vermesin,inşallah hayırlı olur.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
52
Motosikleti
Fazer 8 2011 - Stock
Spartacus'le Mert Motor'da amörtisör değişimi

6 yıllık motorlarımızın patlamış amörtisörlerini değiştirmeyi ne zamandır istiyor ama sıfır fiyatını pahalı buluyorduk.
Spartacus Ümraniye'de Mert Motor'da uygun bir alternatif olduğunu söyleyince önce sipariş verdik ve sonra da bugün gidip iki arka amörtisörü de değiştirdik.
Arada benim içinde alyan kırılıp da açılmayan arka fren kaliperini açtırıp yaptırdık.
Gayet güzel bir işçilik ve muhabbetle işimizi bitirip geri döndük.


Bunlar eskileri tabi, yenilerin fotoğrafını çekmeyi unuttum.

Benim motor!


Spartacus'ün motoru, sarı-siyah renklerde yeni amörtisörü görünüyor.

Konak1'in motoru



Burada soldan Konak1, Mert usta ve Spartacus'ü görüyorsunuz.


Mert usta kızı Hatice'yle, böyle şeker kız görünce poz verdirmemek olmaz.

Alyanı almanın yolu bu vidaya kaynatıp çekiçle vurmak oldu!


Spartacus fazla ciddi haliyle.

Ben fazla sırıtkan halimle.

İstinye McDonalds'da servis motoru sanıp üstüne binen veletler de oldu.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst