- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
arkadaşlar bana universal gidon lazım aranızda gidon değiştiren kullanan varsa bana yardımcı olabilirmi.
aynısının sarısını kullanıyorum bir önceki sayda ki resimlere bakarsan görebilirsin.
arkadaşlar bana universal gidon lazım aranızda gidon değiştiren kullanan varsa bana yardımcı olabilirmi.
İşte benim hayalim...arkadaşlar aklıma bişey geldi. gt650s ler var, yarım karenajlı. acaba cometler de bu şekle getirilebilir mi?
arkadaşlar aklıma bişey geldi. gt650s ler var, yarım karenajlı. acaba cometler de bu şekle getirilebilir mi?
http://www.vincesmotorcyclestore.com/images/bikes/hyosung/GT650S.jpg
arkadaşlar aklıma bişey geldi. gt650s ler var, yarım karenajlı. acaba cometler de bu şekle getirilebilir mi?
http://www.vincesmotorcyclestore.com/images/bikes/hyosung/GT650S.jpg
daha önce denedin galiba? rüzgar açısından daha iyi olur diye düşünmüştümbelli bir hızdan sonra alt boşluktan çok ses geliyor bilginize.
daha önce denedin galiba? rüzgar açısından daha iyi olur diye düşünmüştüm
2007 GT 250 vardı.KARBÜRATÖRLÜ.çok memnundum.benim sakin bir kullanım tarzım var.o yüzden GT 250 den memnundum.ADANA-DATÇA(MARMOK MOTOFEST)gittim tam yüklü,toplam 2600 km.sorunsuz,rahat gittim geldim.adanalı nick li bora abi sanırım sen hem cbf 500 hemde gt 250 kullandın hangısının ne gıbı özellıklerı vardı cezbedici?
şu anda hangisini önerirsin. genel olarak hafta içi iş ev arası gidip gelecek. hafta sonlarıda 100-150 km lık gezilere cıkacak bazen tek kişi bazen iki kişi yorumlarını bekliyorum tşk ederim
hocam peki titreşim durumu nasıl karbüratörlüye göre? bir de malzeme kalitesinde fark var mı?2007 GT 250 vardı.KARBÜRATÖRLÜ.çok memnundum.benim sakin bir kullanım tarzım var.o yüzden GT 250 den memnundum.ADANA-DATÇA(MARMOK MOTOFEST)gittim tam yüklü,toplam 2600 km.sorunsuz,rahat gittim geldim.
2006 model CBF 500 vardı.tarzım sakin kullanım olduğu için bu motordanda memnundum.akdeniz-ege üstünden,ADANA-ÇANAKKALE,eşimle beraber gittik-geldik.(3000 km)bilindiği gibi,CBF serisi uzun yolda çok rahat.2 kişi yüklü vaziyette 190 km.yi (denemek için 1 kez)gördüm.bu yolculukta 5-5,5 lt yaktı.
GT 250 ile de uzun yolda sıkıntı yaşamadım ama ara ivmelenme için tabiiki cbf 500,rahatlık için yine cbf 500.yakıt içinse gt 250.şuanda da yine ST&KANUNİ (enjeksiyonlu)2010 gt 250 aldım.öncekine göre yakıt daha az.söylendiğine göre 100 km.de 1 lt.daha az yakıyormuş.benim deneme fırsatım olmadı henüz.
2007 GT 250 vardı.KARBÜRATÖRLÜ.çok memnundum.benim sakin bir kullanım tarzım var.o yüzden GT 250 den memnundum.ADANA-DATÇA(MARMOK MOTOFEST)gittim tam yüklü,toplam 2600 km.sorunsuz,rahat gittim geldim.
2006 model CBF 500 vardı.tarzım sakin kullanım olduğu için bu motordanda memnundum.akdeniz-ege üstünden,ADANA-ÇANAKKALE,eşimle beraber gittik-geldik.(3000 km)bilindiği gibi,CBF serisi uzun yolda çok rahat.2 kişi yüklü vaziyette 190 km.yi (denemek için 1 kez)gördüm.bu yolculukta 5-5,5 lt yaktı.
GT 250 ile de uzun yolda sıkıntı yaşamadım ama ara ivmelenme için tabiiki cbf 500,rahatlık için yine cbf 500.yakıt içinse gt 250.şuanda da yine ST&KANUNİ (enjeksiyonlu)2010 gt 250 aldım.öncekine göre yakıt daha az.söylendiğine göre 100 km.de 1 lt.daha az yakıyormuş.benim deneme fırsatım olmadı henüz.
saolasın bu ilanı özelldende atmıştın bana bi arayıp konuşuyum bu ilan ile ilgili
TŞK EDERİM. gt 250 ye karar verdim şu anda harıl harıl arıyorum. temiz bir ikinci el bulursam 2. el yoksa sıfır bakalım
saolasın bu ilanı özelldende atmıştın bana bi arayıp konuşuyum bu ilan ile ilgili
bir konuda daha yardım alayım o zaman 2009 larda on çatal siyah değilmiydi ??sen konuş bence bir sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum .ilan çok iddaalı çünkü
bir konuda daha yardım alayım o zaman 2009 larda on çatal siyah değilmiydi ??
hocam peki titreşim durumu nasıl karbüratörlüye göre? bir de malzeme kalitesinde fark var mı?
amin Allah güzel günlerde binmek nasip etsin.slm arkadaşlar,az önce sıfır gt250 comet siyah motoru aldım.Pazartesiye plakası vsvs çıkacak.
Plaka vsvs dahil 9350'ye mal oldu.Allah kaza bela vermesin,inşallah hayırlı olur.
slm arkadaşlar,az önce sıfır gt250 comet siyah motoru aldım.Pazartesiye plakası vsvs çıkacak.
Plaka vsvs dahil 9350'ye mal oldu.Allah kaza bela vermesin,inşallah hayırlı olur.