bir hava yolu şirket reklamında şöyle diyordu : bizimki 72 cm ya sizinki ?
bu reklam yaklaşık 5-6 sene önceydi ve benim hâlâ aklımda. epey konuşulmuştu. böyle zıpırca slogan bulunursa akılda kalabilir. katılımı arttırabilir. mesela: artık acımıyor mu :cherry: , acımaya başladıgibilerinden
![]()
benimki 5 tl senin ki?
Greenpace'in başlattığı yavru balıkları korumaya yönelik 'seninki kaç santim' diye kampanya başlatmıştı.bir hava yolu şirket reklamında şöyle diyordu : bizimki 72 cm ya sizinki ?
bu reklam yaklaşık 5-6 sene önceydi ve benim hâlâ aklımda. epey konuşulmuştu. böyle zıpırca slogan bulunursa akılda kalabilir. katılımı arttırabilir. mesela: artık acımıyor mu :cherry: , acımaya başladıgibilerinden
![]()
Greenpace'in başlattığı yavru balıkları korumaya yönelik 'seninki kaç santim' diye kampanya başlatmıştı.
gerçi buna karşılık zamları yapanların kampanyasıda. hiç bizimkini yediniz mi? olurdu
Bizim sloganımızda ; Hala acıtmadı mı? olabilir.