15 Nisan Pazar MT Benzin Zammı Protestosu !

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
5 kişi bile olsanız gidin 1 ogs gişesini kapatın, basına önceden haber vermiş olun bunu yapmadan önce
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Linux kullanmasam bilgisayarımda adam gibi bişeyler tasarlayacamda, böyle çubuk adamvari şeyler çıkarıyorum ortaya sıkıntı oluyor.
Biri üstlensin yahu şu sticker broşür veya her ne kıl tüyse onun tasarım işini...

Birde tarih netleştirelim bence artık.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
bir hava yolu şirket reklamında şöyle diyordu : bizimki 72 cm ya sizinki ?
bu reklam yaklaşık 5-6 sene önceydi ve benim hâlâ aklımda. epey konuşulmuştu. böyle zıpırca slogan bulunursa akılda kalabilir. katılımı arttırabilir. mesela: artık acımıyor mu :cherry: , acımaya başladı :D gibilerinden :p

benimki 5 tl senin ki?
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
207
Daha önce de söylediğim gibi, motsiklet kulüpleriyle irtibata geçilmesi faydalı olabilir.
Nitekim, dün kulüp toplantısında konuyu gündeme getirdim ve böyle bir kortej vs. olması halinde destekleme/katılma kararı alındı. Biz varız.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bir hava yolu şirket reklamında şöyle diyordu : bizimki 72 cm ya sizinki ?
bu reklam yaklaşık 5-6 sene önceydi ve benim hâlâ aklımda. epey konuşulmuştu. böyle zıpırca slogan bulunursa akılda kalabilir. katılımı arttırabilir. mesela: artık acımıyor mu :cherry: , acımaya başladı :D gibilerinden :p
Greenpace'in başlattığı yavru balıkları korumaya yönelik 'seninki kaç santim' diye kampanya başlatmıştı.
gerçi buna karşılık zamları yapanların kampanyasıda. hiç bizimkini yediniz mi? olurdu


Bizim sloganımızda ; Hala acıtmadı mı? olabilir.
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
193
Greenpace'in başlattığı yavru balıkları korumaya yönelik 'seninki kaç santim' diye kampanya başlatmıştı.
gerçi buna karşılık zamları yapanların kampanyasıda. hiç bizimkini yediniz mi? olurdu


Bizim sloganımızda ; Hala acıtmadı mı? olabilir.

adamlarda:

''hayat boş - pompala coş'' derlerse.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teyet geçirdiler anlayamadık,
yada
Zamcığı gece uyurken pompaladılar.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bas gaza yavrum bas gaza''
diyleim biraz daha pompalasınlar zammı.devletimiz zengin olsun ,şu an zaten siyah kurdela protestosu var devam eden,sizlerde gidonlara bağlayın siyah kurdela boş durmamış olursunuz.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
MT bize t-shırt üzerine baskılar düzenlesin , dediğiniz gibi stıcker bassın bizde aynı yeleklerdeki olduğu gibi istediğimizi beğenelim alalım...
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Reklam şart arkadaşlar radyo olabilir mesela. Yoksa 3 5 kişiyle bir yere gelinmez bence.
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
15 nisan gök gürültülü sağnak yağışlı gözüküyo meterolojinin sitesinde. ben 1 hafta sonraya ertelensin. şu tarih konusunuda netleştirmek gerek artık. ???
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
15 nisan olmasın deniliyor zaten. Ama onun haricinde de kimse bir şey demiyor.
En az iki kere yazmışımdır bu başlık altında tarihi belirleyelim diye, hatta tarih seçenekleri biley yazdım.
Madem nisan çok erken 13 Mayıs diyorum ben. Evet diğer cevapları alalım...

1* 13 Mayıs 2012
2* ?

En çok hangi tarih talep edilirse o tarihte çıkarız...
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
13 mayıs bana uyar. protesto olayı önemli. sessiz kaldıkça zamcıklar devam eder. birlik olup sesimizi duyurmamız şart.
 
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
79
bir iki televizyon ayarlıybilirseniz reklamın babası olur...medya bire on katar..10 kişi toplansa 100 kişi gibi gösterir...:cherry:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
haydı yakın şu kıvılcımı, inşallah diğer illere sıçrayarak ateş olur ve bizlerde kendi ilimizde protesto ederiz.
 
Katılım
7 Haz 2011
Mesajlar
23
Motorkafa güzel eylem hakikaten bu nasıl iş anlayamıyorum millet motosiklet alır benzine para vermemek için 10 litre bi deposu var zaten şimdi
tutup litresi 4.76 ödemek nasıl bir kafadır nasıl bir olaydır bu devletin böyle büyük eylemlere ihtiyacı var.
Benzini en pahalı ülke biziz amerikada millet su parasına benzin alırken biz çok yakar mı zam olur mu diye düşünüyoruz

ben yanımda video kameramı da getirip aynı zamanda bunu çekeceğim
bir yardımı olur belki videoyu
bir yerlere gönderebiliriz, ya da buluşmadan önce bir şey yapabilriz bir kaç kere bir araya gelmek gerekir
büyük çapta olması için.

zamanı tarihi ve saati ve tam yeri istiyoruz dediğin gibi 3 kişi olsa da bunu yapmak lazım.
facebook twitter gibi kanllardan insanlara ulaşalım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst