Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
benimkisi şu anda 16.000km civarında... bu yaz 30.000'i geçerim muhtemelen... ben de satmayı düşünmüyorum :) bi mecburiyet olmazsa benim elimde kalacağı kesin :D...

Sessizsakin senin proje ne durumda devam mi yoksa tamamen kapattın mı o konuyu? Ben 1,5 yılda 38.000 km yaptım ve kurye yada iş icin kullanmıyorum. Bakımı masrafı dayanıklığı acısından endişelerim var marka bağımlılığı değil ama bildiğim bir şeyi alma güveni nedeni ile honda sıcak geliyor yinede dediğim gibi aralarında 8 bin tl gibi fark olunca aynı fiyata araba motor alabilir durumda oluyorum. Bu yüzden gt 650 tercih ediyorum.

Benim koşullarım aslında 250-650 cc arası tek yada cift silindir. sorunsuz rahat kullanımlı dik oturumlu bir motor. bu koşullarada gt 650 uyuyor gibi alirsamda 0 alır son motorum olur herhalde elimde kalmazsa.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Sessizsakin senin proje ne durumda devam mi yoksa tamamen kapattın mı o konuyu? Ben 1,5 yılda 38.000 km yaptım ve kurye yada iş icin kullanmıyorum. Bakımı masrafı dayanıklığı acısından endişelerim var marka bağımlılığı değil ama bildiğim bir şeyi alma güveni nedeni ile honda sıcak geliyor yinede dediğim gibi aralarında 8 bin tl gibi fark olunca aynı fiyata araba motor alabilir durumda oluyorum. Bu yüzden gt 650 tercih ediyorum.

Benim koşullarım aslında 250-650 cc arası tek yada cift silindir. sorunsuz rahat kullanımlı dik oturumlu bir motor. bu koşullarada gt 650 uyuyor gibi alirsamda 0 alır son motorum olur herhalde elimde kalmazsa.

:) gt650'nin sıfırı 17 kusur. NC 700 s'in sıfırı 18 kusur.. eğer sıfır düşünüyor iseniz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

benim proje şimdilik askıda. Çalıştığım firmadan ayrıldım. dolayısı ile oradaki teknik imkanlara şu an sahip değilim. izmirde değişik planlarım var :) onları yerleştirdikten sonra devam edeceğim.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
benimkisi şu anda 16.000km civarında... bu yaz 30.000'i geçerim muhtemelen... ben de satmayı düşünmüyorum :) bi mecburiyet olmazsa benim elimde kalacağı kesin :D...
kardeşim şu an itibariyle benim motosiklet 29300 km de ve bu sene Allah izin verirse 60 bini devirmeyi düşünüyorum
(baya planım var iran ırak belki hindistan filan)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
kardeşim şu an itibariyle benim motosiklet 29300 km de ve bu sene Allah izin verirse 60 bini devirmeyi düşünüyorum
(baya planım var iran ırak belki hindistan filan)

evet. imkan olsa ben de dahil olmak isterdim diye daha önce de belirtmiştim :)... ama izmir'e taşınmam dolayısı ile önce halletmem gereken öncelikler dolayısı ile bu sene zor artık :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
:) gt650'nin sıfırı 17 kusur. NC 700 s'in sıfırı 18 kusur.. eğer sıfır düşünüyor iseniz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

benim proje şimdilik askıda. Çalıştığım firmadan ayrıldım. dolayısı ile oradaki teknik imkanlara şu an sahip değilim. izmirde değişik planlarım var :) onları yerleştirdikten sonra devam edeceğim.

Hayırlı olsun iş konusu sessizsakin. 2010 model gt650 16.000 tl ye var nc700x degilde 2 si falan 21750 tl gibi fiyatı var diye biliyorum.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
evet. imkan olsa ben de dahil olmak isterdim diye daha önce de belirtmiştim :)... ama izmir'e taşınmam dolayısı ile önce halletmem gereken öncelikler dolayısı ile bu sene zor artık :)
http://www.baskaturlubirsey.com/
hacı yukarıdaki linke bir bak adamlar beni feci gaza getiriyor çok yüklü bir paraları da gitmemiş Türkiye den çıktığın an benzine vereceğin en yüksek fiyat litresi 1 lira hacı iranın tüm şehirlerini gezdiğinde en fazla 200 tl lik benzin harcamış oluyorsun
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
http://www.baskaturlubirsey.com/
hacı yukarıdaki linke bir bak adamlar beni feci gaza getiriyor çok yüklü bir paraları da gitmemiş Türkiye den çıktığın an benzine vereceğin en yüksek fiyat litresi 1 lira hacı iranın tüm şehirlerini gezdiğinde en fazla 200 tl lik benzin harcamış oluyorsun

Abi o nedir ya :(... böyle adamları bulup dünyadan silmek lazım. zira klasik şehir kölelerini gaza getirici anarşist özgürlükçü hareketler bunlar :S...

Seyis, motorun yağını suyunu ver. yola çıkıyorum! :D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gt 650 ye alt sakal olmuyo dimi ?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bence yuvarlak fara alt sakal yakışmıyor. Sakal oldumu motorun çizgileri keskin olacak. Farı falan Kawasaki Z serisi nakedlara benzeyecek. :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
İnzell'le katılıyorum onun yerinde gs650 lerdeki gibi motor koruma demiri daha guzel olur bence :D hemde işlevsel olur.

1275912319_98662689_2-BMW-GS-650-Palermo-1275912319.jpg
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
şu ilan hakkında ne düşünürsünüz?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2008-mdl-takasli-78669688/detay

digital paneli bi şekilde temin ederim. Far ön camı çok sıkıntı değil onu dahalletmeye çalışırım. Bir de aldıktan sonra full beyaz ya da siyaha boyatırım :D
R modellerin çok yıpratılma ihtimali var tabiki bu kafamı karıştırıyor
sanki 250 egsozu var arkada:s

o şasi 2005 modelde var sadece. dolayısı ile 2005 model bi araç.. 35000 km konusunda sadece dürüstlüğe güvenmek zorundasın. gösterge çalışmıyorsa km datası uçmuş demektir.

Ayrıca üzerindeki egzos tüpü gt250'lere ait....

Eğer, keyiften değiştirilmedi ise, debriyaj ve fren kolları eski gt250'ye ait gibi duruyor. aynalar zaten honda aynası :)..

motor iyi durumda olabilir. ama ilan güvensiz...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst