Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaslar bu sabah alanyaya geldim ve 2007 turuncu shadowumu aldım inşallah yarın Ankara'ya doğru süreceğim :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Teşekkür ederim öğleye doğru yOla çıkıp gunün en sıcak saatlerini yakalamak istiyorum.
Bu arada lastik basınç degerleri ne olmalı bu motorda fabrika verisi nedir acaba ?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Teşekkür ederim öğleye doğru yOla çıkıp gunün en sıcak saatlerini yakalamak istiyorum.
Bu arada lastik basınç degerleri ne olmalı bu motorda fabrika verisi nedir acaba ?

Müdür lastik değerlerini kullananlara bırakıyorum ama çok ters zamana denk getirdin, yağmurlar ve soğuklar geldi dostum, amman dikkat
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Teşekkür ederim öğleye doğru yOla çıkıp gunün en sıcak saatlerini yakalamak istiyorum.
Bu arada lastik basınç degerleri ne olmalı bu motorda fabrika verisi nedir acaba ?

Hayırlı olsun,ön 29-arka 32 psi normal tekli kullanım,yolculu arka 35 psi kadar yolu var.
Kaç kilosun bilmiyorum,ortalama 90 kg desek,amortisör ayarıda 2-de yada yolda rahatsız olursan 3- e getirebilirsin.
Kendi amortisör anahtarı yok ise bir tornavida da aynı işi görür.

---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:10 ----------

Selamlar;
jiklenin açık bırakılması halinde motorunuzun verdiği tepkiler normaldir.Osman babanın yazdıklarını özetlersek zengin karışımın sürekli olması hali ve tip2 boğulma durumu.

çözüm basit. motoru çalıştırın 15 dakika kadar yüksek devirde kullanarak gaz açın.
kolay gelsin...

devirli kullanım konusunda bununla ilgili olarak geçmişteki bir yazımı tekrar paylaşayım. motorunuzun sağlığı hakkında faydalı olacaktır.


Bende nerede bu vatandaş derken,en sonunda cevap gelmiş..

---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:14 ----------

Bunlarda yeni biten angel lı sislerim,gerçi henüz düğmelerime direk bağladım ama yakında araya röle de takacağım.
O kadar para verdik switch lerim yanmasın dimi ama
006.jpg

007.jpg

Senin kırmızı lamba nedir sorunun yanıtı burada Volkancım,gerçi sen didim yollarındasın ama yakında dönecek ve resimleri göreceksin hernasılsa
008.jpg

010.jpg

Bunlarda özel imalat peglerim.
011.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar bu sabah alanyaya geldim ve 2007 turuncu shadowumu aldım inşallah yarın Ankara'ya doğru süreceğim :)

Hadi hayırlı olsun,yavaş ve dikkatli yolculuklar
senin bu motor alınana kadar çok uğraştık öyle bir iki fotoyla olmaz video hatta şarkılı klipte isteriz.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Hadi hayırlı olsun,yavaş ve dikkatli yolculuklar
senin bu motor alınana kadar çok uğraştık öyle bir iki fotoyla olmaz video hatta şarkılı klipte isteriz.

Yok be abim. Ben öyle klip veya yeşilçam çekimleri istemiyorum. Antalya - Ankara arasında otobandaki egsoz gümbürtülerini bize aktarsın yeter.

Hayırlı olsun dostum güle güle kullan.
Motosikletini bilinmeyen ustalara emanet etme ki kazıklanmıyasın,
En yakın dostuna bile sürmek için verme ki sinirlenmiyesin,
Korumasız ve techizatsız kısa mesafe dahi olsa asla binme ki pişman olmayasın,
Daima sabırlı ve kurallara uygun kullan ki sevdiklerini ve seni seven bizleri üzmeyesin...
Selamet ile..:king:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Abilerim, arkadaşlarım hava şartları müsait, shadow hazır, ben hazırım. İstikamet Didim, TCMK yelekli pilotu olmaya gidiyorum. Heyecanlı ve mutluyum, siz değerli abilerimle paylaşmak istedim.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Abilerim, arkadaşlarım hava şartları müsait, shadow hazır, ben hazırım. İstikamet Didim, TCMK yelekli pilotu olmaya gidiyorum. Heyecanlı ve mutluyum, siz değerli abilerimle paylaşmak istedim.

Çok iyi, senle sevindik, hayırlı olsun..Darısı başıma derim... Herşey tayin olacağım yere bağlı. Bu da bizim kaderimiz.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaslar iyi dilekleriniz için teşekkürler Alanya'dan Ankara'ya yaklaşık 6.5 saatlik bir yolculukla ulaştım çok şükür. 550 km lik yolun ilk 100 kmsi iyiydi ama geri kalan 450 km de dondum :)) termal içlik deri mont motosiklet botu mislim eldiven polarli Buff olmasına rağmen üşüdüm ama motordan çok keyif aldım. Conda egzoz bir harika Motors'un dengesini hafifliğini de çok sevdim kontraya guzel cevap veriyor çok zorlamadım ama iki sag virajda botumun topuğu asfalta sürttü :) yakıt ölçümü de yaptım genelde 130 km/h süratle geldim her 200 km de bir fulledim her iki doldurmamda da 53 liralık 95 oktan aldı kaba bir hesapla 26 kuruş tüketti her bir kilometrede. 600f ten sonra ekonomik geldi bana. Bu arada top speed denedim 160 gördüm daha da zorlamadım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

Bu arada en kısa zamanda foto ve egzoz sesi videosu paylasacagim
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Arkadaslar iyi dilekleriniz için teşekkürler Alanya'dan Ankara'ya yaklaşık 6.5 saatlik bir yolculukla ulaştım çok şükür. 550 km lik yolun ilk 100 kmsi iyiydi ama geri kalan 450 km de dondum :)) termal içlik deri mont motosiklet botu mislim eldiven polarli Buff olmasına rağmen üşüdüm ama motordan çok keyif aldım. Conda egzoz bir harika Motors'un dengesini hafifliğini de çok sevdim kontraya guzel cevap veriyor çok zorlamadım ama iki sag virajda botumun topuğu asfalta sürttü :) yakıt ölçümü de yaptım genelde 130 km/h süratle geldim her 200 km de bir fulledim her iki doldurmamda da 53 liralık 95 oktan aldı kaba bir hesapla 26 kuruş tüketti her bir kilometrede. 600f ten sonra ekonomik geldi bana. Bu arada top speed denedim 160 gördüm daha da zorlamadım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

Bu arada en kısa zamanda foto ve egzoz sesi videosu paylasacagim


Tekrar hayırlı olsun. Bende Konya'da mola verirsin diye seni bekledim. Özelden mesaj geçmiştim dün akşam, sanırım görmedin. Neyse güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Redmoon bekleriz, belki bir gün topalanırız Chopperrider'ı da dahil ederek.

Güneşli günler gelecek elbet.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Redmoon bekleriz, belki bir gün topalanırız Chopperrider'ı da dahil ederek.

Güneşli günler gelecek elbet.

İnş dostum temennimiz o! :) Motorun sahibi ile anlaştık, ikimizde işlerimizi ayarlayıp 1 hafta içinde alım-satımı halledeceğiz kısmetse, şöyle bir tur attım, bırakmak istemedim aslında hiç ama hafta sonu malum :) ybr den sonra hoş oluyor tabi :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Tekrar hayırlı olsun. Bende Konya'da mola verirsin diye seni bekledim. Özelden mesaj geçmiştim dün akşam, sanırım görmedin. Neyse güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin.

Hocam telefondan girdiğim için görmemizin özel mesajı kusura bakma ben de aslen Konya'liyim çok da isterdim tanışmak, bir daha ki sefere mutlaka rahatsız edeceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:48 ----------

İnş dostum temennimiz o! :) Motorun sahibi ile anlaştık, ikimizde işlerimizi ayarlayıp 1 hafta içinde alım-satımı halledeceğiz kısmetse, şöyle bir tur attım, bırakmak istemedim aslında hiç ama hafta sonu malum :) ybr den sonra hoş oluyor tabi :mrgreen:

Şimdiden hayırlı olsun bu arada Ankara'daki arkadaşlarla tanisip birlikte sürmeyi çok isterim
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Arkadaşlar egsozumdaki patlama seslerinin sebebini bulduk. Bir süre kullandıktan sonra da sesler devam edince arkadaşım elektrik kablolarınını bi yoklayalım bakalım dedi. Tespitimize göre ön silindirin sağ taraftaki buji kablosunun pipo ile birleştiği noktada temassızlık varmış. Motor çalışırken ön silindir arada bir duruyor, o sırada silindirden atılan çiğ benzin egsozda patlamaya sebep oluyor. Kabloyu tamir ederek çözmeye çalışacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst